Ró?nica wydajno?ciowa HDD-hybryda-SSD

Data: 2011-02-28 14:24:19
Autor: Marx
Ró?nica wydajno?ciowa HDD-hybryda-SSD
On 28.02.2011 14:02, Mich@l wrote:
Czy ktoś z Was miał okazję porównać (na podobnych konfiguracjach
sprzętowych) działanie dysków:
- standardowego HDD
- hybrydowego (np. Seagate Momentus XT; nie wiem czy jakiś inny
producent stosuje podobna technologię)
- SSD z półki ekonomicznej
Mam teraz partycję systemową na Samsungu F3, i zastanawiam się czy warto
wejść w coś w typie Momentusa, czy przebidować jeszcze z roczek i
zaczekać aż SSD o rozsądnej pojemności osiągną rozsądną cenę.

jest tez rozwiazanie hybrydowe za pomoca kontrolera - sam dobierasz hdd i ssd
Marx

Data: 2011-02-28 15:20:32
Autor: Mich@l
W dniu 2011-02-28 14:24, Marx pisze:

jest tez rozwiazanie hybrydowe za pomoca kontrolera - sam dobierasz hdd
i ssd

W takie coś wolałbym się nie bawić. Primo po pierwsze - koszt zbyt duży, primo po drugie - mała obudowa ma tylko 2 zatoki na dyski.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Ró?nica wydajno?ciowa HDD-hybryda-SSD