Różnice między oponami

Data: 2012-01-07 02:42:16
Autor: Maciek
Różnice między oponami
Dnia Fri, 6 Jan 2012 20:41:53 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

Jakie są różnice (w przyczepności) między oponami ?

Ostatnio miałem okazje hamować w dużym uproszczeniu z czegoś w okolicy 150km/h za drugim autem, mając około 30 metrów różnicy.

Ewidentnie brakuje Ci w samochodzie pewnego systemu bezpieczenstwa, ktory
powinien byc zamontowany miedzy fotelem, kierownica i pedalami.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-07 05:14:35
Autor: Michał
Różnice między oponami
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

> Ewidentnie brakuje Ci w samochodzie pewnego systemu bezpieczenstwa, ktory
powinien byc zamontowany miedzy fotelem, kierownica i pedalami.

Tak, wiem o czym mówisz - o kierowcy
na razie uważam że mnie na niego nie stać

Data: 2012-01-07 09:11:13
Autor: Maciek
Różnice między oponami
Dnia Sat, 7 Jan 2012 05:14:35 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

Tak, wiem o czym mówisz - o kierowcy
na razie uważam że mnie na niego nie stać

No to proponuje przestac jezdzic, bo wiszac na ogonie drugiego samochodu
przy predkosci 150 km/godz jestes zagrozeniem dla normalnych uzytkownikow
drogi.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-07 12:45:17
Autor: to
Różnice między oponami
begin Maciek
Ewidentnie brakuje Ci w samochodzie pewnego systemu bezpieczenstwa,
ktory powinien byc zamontowany miedzy fotelem, kierownica i pedalami.

Czy chodzi Ci o legendarną WKŁADKĘ występującą głównie w GRANADZIE i SIERRZE?!

Data: 2012-01-07 14:07:49
Autor: Maciek
Różnice między oponami
Dnia 07 Jan 2012 12:45:17 GMT, to napisał(a):

Czy chodzi Ci o legendarną WKŁADKĘ występującą głównie w GRANADZIE i SIERRZE?!

Nie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-07 13:24:47
Autor: to
Różnice między oponami
begin Maciek
Nie.

Nie oszukuj.

Data: 2012-01-07 20:11:53
Autor: Maciek
Różnice między oponami
Dnia 07 Jan 2012 13:24:47 GMT, to napisał(a):

Nie oszukuj.

Nie trolluj :)

--
Maciek