Roznice pomiedzy PO, a PiS

Data: 2010-02-18 18:16:03
Autor: :heÂŽsk:
Roznice pomiedzy PO, a PiS
Roznica jest zasadnicza. Los partii PiS,a posrednio jej prezesa zalezy
glownie od poparcia KK, a glownie Rydzyka. W przypadku PO takiej
zaleznosci nie ma i tylko ta partia daje naszemu krajowi szanse na
panstwo w ktorym spoleczenstwo bedzie wypowiadac sie we wlasnym
imieniu. Podobnie jest z urzedem prezydenta. Mimo, ze uwazam go
za zbedny, a jezeli juz ma istniec to jego rola jest przypinanie
orderow i rauty z podobnymi sobie darmozjadami.  --

 HeSk

Data: 2010-02-18 18:25:00
Autor: awe
Roznice pomiedzy PO, a PiS

Użytkownik "":heRsk:"" <fullpis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:21tqn5td3862fljh8u0lqb8p77320lfo2e4ax.com...
[...]
-- -- -- -
hesk a nie sadzisz ze zyjesz w swojej wlasnej rzeczywistosci ktora cie przerasta.....ofermo. wlasnie popisales sie intelektem godnym MH i zbiga. Nie stac cie na wiecej?
awe

Data: 2010-02-18 18:28:06
Autor: cytryna
Roznice pomiedzy PO, a PiS

[...]

Cyt."Los partii PiS,a pośrednio jej prezesa zalezy głównie od poparcia KK, a głównie Rydzyka. W przypadku PO takiej zaleznosci nie ma",.. bowiem poparcie zapewnia SOWA, Mosad, BND, KGB i agenci wpływu w mediach. Warto też zuważyć, ze 90% Polaków deklaruje przynależność do KK, a nieliczni są zwolennikami Parad Miłości i pośrednio prezesa PO. To tyle gwoli wyjaśnienia głąbom z PO,
UB, SB, WSI, UW, KLD, ZSL tajników manipulacji uprawianej namiętnie przez tego
śmiesznego Heska.

Data: 2010-02-18 18:47:11
Autor: :heÂŽsk:
Roznice pomiedzy PO, a PiS
On Thu, 18 Feb 2010 18:28:06 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]
> hesk a nie sadzisz ze zyjesz w swojej wlasnej rzeczywistosci ktora cie > przerasta.....ofermo. wlasnie popisales sie intelektem godnym MH i zbiga. > Nie stac cie na wiecej?

 awus, jako wyjatkowa gnida siedzisz u mnie w kf.

Cyt."Los partii PiS,a pośrednio jej prezesa zalezy głównie od poparcia KK, a głównie Rydzyka. W przypadku PO takiej zaleznosci nie ma",.. bowiem poparcie zapewnia SOWA, Mosad, BND, KGB i agenci wpływu w mediach.

 tak wlasnie mysli prezes pis.

Warto też zuważyć, ze 90% Polaków deklaruje przynależność do KK,

 przynaleznosc a zaleznosc poparcia partii od kk to sa rozne sprawy.

a nieliczni są zwolennikami Parad Miłości

 lewica. tak.

i pośrednio prezesa PO.

 a tak konkretnie to kogo ? ;o)

To tyle gwoli wyjaśnienia głąbom z PO,

 geniusz z PiS sie odezwal ;o)))

UB, SB, WSI, UW, KLD, ZSL

 zaponiales o SLD, SdRP, PZPR (jako czlonek powinenes pamietac!)

tajników manipulacji

 sztuka manipulacji jest sztuka niedostepna maluczkim.
 kurduple umyslowe stosuja jedynie prostackie metody rodem z kgb.

uprawianej namiętnie przez tego śmiesznego Heska.

 coz, nabijanie sie z nieudacznikow zyciowych chcacych uchodzic
 geniuszy ekonomii to moja skromna wada. cieszy mnie, ze odezwal sie
 betonowy elektorat pis. wylanie mu kubla wody posniegowej na
 rozgrzane glowki bylo moim zamiarem. wasza gwaltowna reakcja  swiadczy, ze mam racje ;o)).    zapraszam do pedzacego krolika. z ukrytym dyktafonem oczywiscie ;o))

 http://www.youtube.com/watch?v=NgcYDxUOHRE&feature=related

 oraz: kto rzadzi PiS  http://www.youtube.com/watch?v=o16S2eKCPIQ&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=Tq2hsgoKF54&feature=related

--

 HeSk

Data: 2010-02-18 19:53:27
Autor: awe
Roznice pomiedzy PO, a PiS
No i znowu cos sie hesk popierdolilo we lbie....zakladam ze musialo to byc ciezkie zderzenie z rzeczywistoscia. a moze zona cie bije i dostales walkiem przez glowe. Patelnia? uj i tak niezle sie trzymasz, ale odpocznij....daj na luz, moze sanatorium. chyba gdzies takie ciezkie przypadki sie leczy. zapytaj cyca on z pewnoscia zna dobre lokalizacje.
awe

Data: 2010-02-18 18:27:40
Autor: konserwator
Roznice pomiedzy PO, a PiS

[...]

ty to powaznie?
spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@
tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki!

Data: 2010-02-18 18:43:58
Autor: u2
Roznice pomiedzy PO, a PiS
W dniu 2010-02-18 18:27, konserwator pisze:

ty to powaznie?
spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@
tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki!

Może hsk liczy na jakąś jałmużnę od swoich kolesiów ? :)

Data: 2010-02-18 18:59:09
Autor: :heÂŽsk:
Roznice pomiedzy PO, a PiS
On Thu, 18 Feb 2010 18:43:58 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-18 18:27, konserwator pisze:

> ty to powaznie?
> spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@
> tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki! Może hsk liczy na jakąś jałmużnę od swoich kolesiów ? :)

 dlugi sie umorzy, a nie to: spieprzaj dziadu!

--

 HeSk

Data: 2010-02-18 19:17:13
Autor: u2
Roznice pomiedzy PO, a PiS
W dniu 2010-02-18 18:59, ":heÂŽsk:" pisze:

Może hsk liczy na jakąś jałmużnę od swoich kolesiów ? :)

 dlugi sie umorzy, a nie to: spieprzaj dziadu!

Jakie długi hsk ? Pewnie te, w które wpędzili Polskę twoi kolesie :]

Data: 2010-02-18 18:47:11
Autor: :heÂŽsk:
Roznice pomiedzy PO, a PiS
On Thu, 18 Feb 2010 18:27:40 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

[...]

 jak najbardziej.

spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@

 masz chyba na mysli styl rzadow prezesa.

tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki!

 a nie prezes PiS i ojczulek z torunia ?

--

 HeSk

Roznice pomiedzy PO, a PiS