Roznice pomiedzy PO, a PiS

Data: 2010-02-18 18:27:40
Autor: konserwator
Roznice pomiedzy PO, a PiS

U¿ytkownik "":heRsk:"" <fullpis?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:21tqn5td3862fljh8u0lqb8p77320lfo2e4ax.com...
Roznica jest zasadnicza. Los partii PiS,a posrednio jej prezesa zalezy
glownie od poparcia KK, a glownie Rydzyka. W przypadku PO takiej
zaleznosci nie ma i tylko ta partia daje naszemu krajowi szanse na
panstwo w ktorym spoleczenstwo bedzie wypowiadac sie we wlasnym
imieniu.

ty to powaznie?
spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@
tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki!

Data: 2010-02-18 18:43:58
Autor: u2
Roznice pomiedzy PO, a PiS
W dniu 2010-02-18 18:27, konserwator pisze:

ty to powaznie?
spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@
tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki!

Może hsk liczy na jakąś jałmużnę od swoich kolesiów ? :)

Data: 2010-02-18 18:59:09
Autor: :he®sk:
Roznice pomiedzy PO, a PiS
On Thu, 18 Feb 2010 18:43:58 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-02-18 18:27, konserwator pisze:

> ty to powaznie?
> spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@
> tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki! Mo¿e hsk liczy na jak±¶ ja³mu¿nê od swoich kolesiów ? :)

 dlugi sie umorzy, a nie to: spieprzaj dziadu!

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-02-18 19:17:13
Autor: u2
Roznice pomiedzy PO, a PiS
W dniu 2010-02-18 18:59, ":he®sk:" pisze:

Może hsk liczy na jakąś jałmużnę od swoich kolesiów ? :)

 dlugi sie umorzy, a nie to: spieprzaj dziadu!

Jakie długi hsk ? Pewnie te, w które wpędzili Polskę twoi kolesie :]

Data: 2010-02-18 18:47:11
Autor: :he®sk:
Roznice pomiedzy PO, a PiS
On Thu, 18 Feb 2010 18:27:40 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

[...]

 jak najbardziej.

spoleczenstwo za rzadow PO nie ma nic do gadania!@

 masz chyba na mysli styl rzadow prezesa.

tu rzadza zdzichy rychy,1 sobiepsiaki i misiaki!

 a nie prezes PiS i ojczulek z torunia ?