Różnice pomiędzyŹ•Šž™¨ŹŁĎ9÷jœ†źŢ§"Ąu˛Ü

Data: 2012-09-13 11:27:59
Autor:
Różnice pomiędzyŹ•Šž™¨ŹŁĎ9÷jœ†źŢ§"Ąu˛Ü
Grzegorz Z. wrote:

Dlaczego mam nie zwalczać katolicyzmu obawiając się że "jak katolicyzm
upadnie to przyjdzie islam i będzie gorzej" ?

Islam to taki katolicyzm kilkaset lat temu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-09-13 11:47:03
Autor: Adramelech
Różnice pomiędzy islamem a chrześcijaństwem
t? <tÎż_usenet@interia.pl> Odpowiedz na news:k2sfvv$eii$11usenet.news.interia.pl:

Grzegorz Z. wrote:

Dlaczego mam nie zwalczać katolicyzmu obawiając się że "jak katolicyzm
upadnie to przyjdzie islam i będzie gorzej" ?

Islam to taki katolicyzm kilkaset lat temu.

Własnie. Chrześcijaństwo zostało ucywilizowane. Nikt już nie traktuje serio bibli, zwłaszcza starego testamentu.
Gdyby jakiś żyd wrzucił w YT film o tym jak to Jezus był oszustem i kobieciażem nie ruszyło by to nikogo. Islam potrzebuje czasu by się ucywilizowac, odrzucić bredni jakie mają w swoje "świętej księdze".
A ktoś już w ogóle próbował wytłumaczyc czemu jak podnie katolicyzm to ma przyjść na jego miejsce islam? Pani Moher Babcia zamiast wysyłać emeryture Rydzykowowi będzie ją wysyłać jakiemuś imamowi Malikowi?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-09-13 09:13:58
Autor: Andromeda
On 13 Wrz, 13:47, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
t? <tÎż_use...@interia.pl> Odpowiedz nanews:k2sfvv$eii$11usenet.news..interia.pl:

> [...]

przyjść na jego miejsce islam? Pani Moher Babcia zamiast wysyłać emeryture
Rydzykowowi będzie ją wysyłać jakiemuś imamowi Malikowi?

  O naiwności, chrześcijaństwo nie morduje na masową skalę, bo ludzie
odeszli, katolicy są w mniejszości, a ci co pozostali aż kipią
nienawiścią, ale są w tłumie ludzi, którzy odnoszą się negatywnie do
nihilizmu jaki prezentuje katolicyzm. Zresztą jak widzisz w pl nawet
ta mniejszość potrafi narobić dużych szkód i gdyby ludzi walneło w łeb
na masową skalę, to wesprzeć ,to tu znowu by stosy płoneły.  Tam jest
po prostu wierzących więcej.

 Zresztą przecież masz terrorystów za oknem, organizacja pro-live jest
uznana za organizacje terrorystyczną, dlatego że w Usa mają mordy
lekarzy i zamachy bombowe na kącie. Tak ta sama organizacja, która w
pl demonstruje przecie aborcji ,w Usa morduje lekarzy i jest uznana za
organizacje terrorystyczną.

Data: 2012-09-13 14:19:38
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. wrote:

[...]

Jeśli "nikt nie traktuje serio" to za co skazano Dorotę Rabczewską?

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Różnice pomiędzyŹ•Šž™¨ŹŁĎ9÷jœ†źŢ§"Ąu˛Ü