Data: 2010-04-15 01:45:01 | |
Autor: WS | |
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych | |
On 15 Kwi, 09:47, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
Z jakiego powodu benzynowe silniki samochowe konstruuje sie tak, ze zywotnosc, masa, ekologia ;) taki motocyklowy (600-1000cm3 / 100-180KM) mozna wsadzic do samochodu, ale 1.bedzie znacznie glosniejszy 2. nie wytrzyma raczej 100tys 3. olej co 6tys (albo i wczesniej, bo wieksze obciazenia niz w motocyklu) 4. regulacja luzow zarowych co ~20tys (moze 0,1% ma hydrauliczne - i nie trzeba) 5. wieksze spalanie 6. drogie czesci ;) np. jedna swieca irydowa do CBR 600 okolo 90PLN .... WS |
|
Data: 2010-04-15 01:55:20 | |
Autor: amos | |
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych | |
On 15 Kwi, 10:45, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
2. nie wytrzyma raczej 100tys Widywalem w ogloszeniach moto, znacznie powyzej tych przebiegow. Choc zgodze sie, ze 200 kkm juz moze byc problemem. Zreszta samochody tez sie inaczej produkuje. Zadnemu z producentow teraz nie zalezy, aby auto przejechalo milion kilometrow. Nawet powiedzialbym, ze wrecz przeciwnie. -- amos |
|
Data: 2010-04-15 02:11:16 | |
Autor: WS | |
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych | |
On 15 Kwi, 10:55, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> 2. nie wytrzyma raczej 100tys oczywiscie, ze moze wiecej... moj ma juz ze 160kkm w CBR 600, ale watpie, ze by w samochodzie wytrzymal namet 100tys - moto wazy ~180kg, + ja daje ~260 , a samochod to ~tona... przejechanie samochodem tych 100tys to znacznie wieksza praca do wykonania... WS |
|