Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych

Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych

Data: 2010-04-15 10:56:01
Autor: DoQ
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
amos pisze:
 Czy to Waszym zdaniem kwestia:
- zywotnosci silnika
- kosztow produkcji
- inna...

Charakterystyka silnika niezbyt pasujaca do potrzeb cywilnego samochodu (przebieg mocy/momentu).
Chociaz takie 1,3 z GSX1300R z powodzeniem zastąpiłoby 1,4-1,6 w malych lekkich samochodach (ale to raczej wyjątek potwierdzający regułe) :)



Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-15 02:32:15
Autor: amos
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
On 15 Kwi, 10:56, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Charakterystyka silnika niezbyt pasujaca do potrzeb cywilnego samochodu
(przebieg mocy/momentu).
Chociaz takie 1,3 z GSX1300R z powodzeniem zastąpiłoby 1,4-1,6 w malych
lekkich samochodach (ale to raczej wyjątek potwierdzający regułe) :)

Wlasnie to mi przyszlo do glowy. Do malych miejskich popierdulek, maly
lekki silnik motocyklowy moglby wystarczyc.

Jesli jednak spojrzec na spalanie takich motorow w miescie, dorzucic
do tego pareset kg klatki to mogloby sie okazac, ze spalanie zabija
enonomie.

--
amos

Data: 2010-04-15 12:33:22
Autor: DoQ
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
amos pisze:

Jesli jednak spojrzec na spalanie takich motorow w miescie, dorzucic
do tego pareset kg klatki to mogloby sie okazac, ze spalanie zabija
enonomie.

No wlasnie, ekonomicznie polegna :) Ale jako maly zapierd... do zabawy bylby lux :)http://www.youtube.com/watch?v=cV4HdsDZX6c

Pozdrawiam
Pawel

Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona