Data: 2010-04-15 10:56:01 | |
Autor: DoQ | |
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych | |
amos pisze:
Czy to Waszym zdaniem kwestia: Charakterystyka silnika niezbyt pasujaca do potrzeb cywilnego samochodu (przebieg mocy/momentu). Chociaz takie 1,3 z GSX1300R z powodzeniem zastÄ piĹoby 1,4-1,6 w malych lekkich samochodach (ale to raczej wyjÄ tek potwierdzajÄ cy reguĹe) :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-04-15 02:32:15 | |
Autor: amos | |
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych | |
On 15 Kwi, 10:56, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Charakterystyka silnika niezbyt pasujaca do potrzeb cywilnego samochoduWlasnie to mi przyszlo do glowy. Do malych miejskich popierdulek, maly lekki silnik motocyklowy moglby wystarczyc. Jesli jednak spojrzec na spalanie takich motorow w miescie, dorzucic do tego pareset kg klatki to mogloby sie okazac, ze spalanie zabija enonomie. -- amos |
|
Data: 2010-04-15 12:33:22 | |
Autor: DoQ | |
Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych | |
amos pisze:
Jesli jednak spojrzec na spalanie takich motorow w miescie, dorzucic No wlasnie, ekonomicznie polegna :) Ale jako maly zapierd... do zabawy bylby lux :)http://www.youtube.com/watch?v=cV4HdsDZX6c Pozdrawiam Pawel |
|