Różnicowanie vat

Data: 2014-05-13 16:31:57
Autor: W
Różnicowanie vat
Bardzo przypadkowo trafiłem na materiał http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-
online,60/lody-wodne-to-lody-czy-moze-woda-pyta-urzad-skarbowy,427525.html

W sumie nic nowego, różne stawki vat, okradanie państwa, bla, bla, bla.

Co mnie jednak zaczęło zastanawiać - na diabła w ogóle różnicować te stawki?  Bo w sumie do głowy przychodzi mi jedynie lekkie uatrakcyjnienie niektórych grup produktów na przykład. Ależ znowu - generuje to taką lawinę debilizmów i konieczność obsługi tego, że przecież na 'chłopski rozum' jest to gra nie warta świeczki.

No chyba, że jest w tym jakaś cudowna głębia?

Różnicowanie vat