Rozpędzić w diabły TVP

Data: 2014-01-12 11:08:15
Autor: Mark Woydak
Rozpędzić w diabły TVP
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15258238,Zdrojewski__Oplata_audiowizualna_bedzie_obowiazkowa.html#BoxSlotII3img

Nie mam ale mogę mieć (tu wstaw co ci się zamarzy) i od tego mam płacić haracz na obiboków z TVP?!!!

MW

Data: 2014-01-12 11:56:10
Autor: Budzik
Rozpędzić w diabły TVP
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Od kiedy TVP otworzyła płatne kanały tematyczne - chętnie pokażę środkowy palec,

Pisałem już kilkukrotnie - Tusk nie docenia siły niespełnionej obietnicy z abo - u mnie przelał czarę goryczy w kontekscie pytania: na kogo nie głosować :(

Data: 2014-01-12 16:41:10
Autor: stevep
Rozpędzić w diabły TVP
W dniu .01.2014 o 12:56 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Umrze nieutulony w żalu, że na niego nie głosujesz.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-12 17:00:48
Autor: Budzik
Rozpędzić w diabły TVP
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Umrze nieutulony w żalu, że na niego nie głosujesz.  ;)

Mam nadzieję, że jednak tak silnych emocji nie wywołuję :)

Data: 2014-01-12 12:18:11
Autor: the_foe
Rozpędzić w diabły TVP
W dniu 2014-01-12 11:08, Mark Woydak pisze:
[...]

no dobra, a skoro juz placimy, to gdzie sa produkcje przeznaczone do domeny publicznej? TVP zarabia potrójnie, najpierw dostaje kasę od spoleczenstwa na produkcję tzw. misyjną, potem oblepia je reklamami a na koniec traktuje jako swoja własnośc: TVP jest liderem w usuwaniu treści z YT.
Ja to widzę tak: abonament (czy jak to sie bedzie nazywac) nie idzie do zadnej TV czy do radia. Te stacje jednak po jakims okresie od emisji nowego programu (np. 3 miesiace) mogą je zgłosić do MK, ze chcą ten program uwolnic do domeny publicznej, jako "misyjne". MK z pieniedzy z abonamentu odkupuje je od stacji po cenie zaleznej od jakosci i stopnia wypełniania celu misyjnego. Miałoby to dodatkowa korzyść: audycje czy programy TV sprzedane do domeny publicznej miałyby zwiekszoną emisję, bo kazdy mógłby je emitować za darmo.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-12 18:44:35
Autor: Trybun
Rozpędzić w diabły TVP
[...]

Co w ogóle ma do tego Zdrojewski, co  szmira produkowana przez TVP może mieć wspólnego z kulturą?

Data: 2014-01-13 02:56:30
Autor: the_foe
Rozpędzić w diabły TVP
W dniu 2014-01-12 18:44, Trybun pisze:
[...]

TV z natury jest rozrywkowa. DOdatkowo to branza jedna z bardziej dochodowych, przynajmniej w USA. Dotowanie rozrywki, która dodatkowo przynosi ciezkie pieniadze zysku to jakas niewytłumaczalna pomyłka.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-13 08:35:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lavh4e$rg5$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zapytaj Niemiaszków, to blisko. Czy u nich tv państwowa korzysta z pieniędzy podatników?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-13 08:43:39
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 08:35:

[...]

Rzecz nie w tym czy korzysta, tylko w tym kto ustala wysokość. Jeżeli opłata czy danina jest powszechna to jest to podatek i jako taki ma być ustalany przez Sejm. Opłata audiowizualna jest de facto podatkiem tylko sposób ustalania jest będzie wykonywany przez KRRiTv. A zresztą jak pan minister powiedział, dotowani mogą z niej być wszyscy nadawcy wypełniający mityczną "misję", więc również, narzekający ostatnio na wysokośc opłat za cyfrowe nadawanie O. Rydzyk. :-)

Data: 2014-01-13 09:30:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb05fc$44s$1node1.news.atman.pl...
[...]

No to brandzlujcie się tymi grosikami. Mnie to wali. Moja familja jest zwolniona z tych opłat.
I gra gitara!

ubawiony

Data: 2014-01-13 09:56:56
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 09:30:

[...]

Pisanina i brandzlowanie się nie jest o "abonamencie", z którego są różne zwolnienia, ale o opłacie audiowizualnej, która będzie naliczana wszystkim. :-)
Opłata audiowizualna nie będzie pobierana za faktyczne korzystanie z programów nadawców publicznych, ale za możliwość odbioru programów. Będzie obowiązkowa i powszechna. Państwo zagwarantuje każdemu obywatelowi usługę, a to, czy z niej skorzysta, zależy od niego - mówi minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15258238.html

Data: 2014-01-13 10:30:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb09oq$8cd$1node1.news.atman.pl...
[...]

:-)
[...]

No i co z tego? Weż se na wstrzymanie i poczekaj na ustawę. A potem płacz i płać. Twój wpływ na brzemienie ustawy jest zerowy.
"...Utrzymamy ulgi dla emerytów i rencistów..."
I gra gitara!

ubawiony

Data: 2014-01-13 11:43:42
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 10:30:

[...]

To weź se na wstrzymanie i poczekaj na doniesienia prokuratury dotyczące prowadzenia się jakowegoś posła. :-)

Data: 2014-01-13 12:20:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb0g0v$f3t$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy jakikolwiek poseł korzysta z usług prostytutek, to nie jest sprawa prokuratury. To jest sprawa etyki. Jesli taki poseł mówi wszem, że jest kurwiarzem i jak w tygodniu nie przeleci ze dwóch prostytutek, to czuje się chory, jest w moich i wielu innych oczach usprawiedliwiony i niewinny.
Ale jeśli taki delikwent mówi, że jest swiętojebliwy, że brzydzi się stosunkami pozamałżeńskimi, a po cichu i w tajemnicy rżnie kurwy, jest w moich i wielu innych oczach hipokrytą i nie godnym mojego szacunku.

ubawiony

Data: 2014-01-13 12:30:32
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 12:20:

[...]

Dotyczy to Ciebie bezpośrednio? Jesteś udzielającym się w seks biznesie? Jak nie dotyczy to o co chodzi?
Jak przyszli po Żydów to nie protestowałaem, nie jestem Żydem. Jak przyszli po homo to nie protestowałem, nie jestem homo, jak przyszli po mnie to nie protestowali, nie było już nikogo. :-)

Data: 2014-01-13 12:51:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb0iop$hpn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak. To mnie dotyczy bezpośrednio, bo poseł jest naszym wybrańcem, a nie chcę żeby mnie w Sejmie reprezentował poseł kłamca. Bo jeśli kłamie w jednej sprawie, będzie kłamał w innych.
Cytacik ciebie dotyczy?

ubawiony

Data: 2014-01-13 13:51:58
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 12:51:

[...]

Zaczynasz rozsądnie w końcu mówić. Czy myślisz, że ludziom protestującym przy nowej daninie chodzi o te śmieszne parę złotych? Tobie napewno nie bo chwalisz się zwolnieniami. Mi np chodzi o zasadę, że albo mamy kapitalizm i on jest dla wszystkich albo nie. Państwo w tym momencie daje sobie status dostarczyciela jakiejś tam usługi. Niech to będzie w tym wypadku tv i co? Nie mówi. Jesteśmy tacy dobrzy, że dajemy społeczeństwu coś za to co społeczeństwo już daje, tylko mamy usługę utrzymywaną przez cały czas wynalazkiem komuny, abonamentem i teraz aby być dobrzy potrzebujemy stałej i od wszystkich daniny aby to dziadostwo utrzymać. Dlaczego pisze o dziadostwie, a czy Ty zgodziłbyś się aby np przy zakodowaniu kanałów publicznych, tak jak to ma miejsce w przypadku TVP Sport utrzymywać całą chmarę rodzin i znajomych królika jaka obsadziła tv publiczną?

Data: 2014-01-13 14:16:12
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP

http://tabloidonline.wordpress.com/2014/01/12/znow-jakis-haracz/#more-8569

Data: 2014-01-13 15:50:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb0nhf$msd$1node1.news.atman.pl...
[...]

I tego się trzymaj. Kup rozpuszczalnik i zaprotestuj pod US.

ubawiony

Data: 2014-01-13 15:56:32
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 15:50:

[...]

Nawołujesz do terroryzmu? A myślałem że z Ciebie porządny dyskutant. Powołaj się na revela, łon też ma rozpuszczalknik i dymy robić. :-)

Data: 2014-01-13 16:16:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb0ur1$uk9$1node1.news.atman.pl...
Nawołujesz do terroryzmu? A myślałem że z Ciebie porządny dyskutant. Powołaj
się na revela, łon też ma rozpuszczalknik i dymy robić. :-)

Nie czaisz bluesa. Poszukaj z necie opisy błyskotliwego zastosowania rozpuszczalnika. Przyswój, a potem działaj.

ubawiony

Data: 2014-01-13 16:27:34
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 16:16:

[...]

To daj przykład. Po co masz strzępić klawiature nad jakimś posłem z kurwikami w oczach. Weź granata. :-)

Data: 2014-01-13 17:24:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb10l7$tj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dalej nie zrozumiałeś. Chodzi o to, że by twój protest był "ognisty".
Ja nie protestuję.

ubawiony

Data: 2014-01-13 18:02:13
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 17:24:

[...]

A czy ja protestuję? Rozmowa zaczęła się od wskazania przeze mnie, że wprowadzanie przez MKiDN ustawy, która de facto chce kuchennymi drzwiami wprowadzić nowy podatek, co jest przywilejem Sejmu i Ministerstwa Finansów, kłóci się z normami stanowienia dobrego prawa. Ty natomiast wyszedłeś ze stanowiska, że masz gdzieś cudze pieniądze i co się z nimi robi, bo Ty i Twoja rodzina będzie od tej daniny zwolniona. :-) Równie dobrze mógłbyś promowac ustawę, żeby nie opodatkowwywać innych tylko Ciebie, jak sądzisz czy ktoś by w Polsce oprócz Ciebie protestował? :-)

Data: 2014-01-13 18:46:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lb166n$l7$1node2.news.atman.pl...
[...]

No, nie denerwuj się tak. Nie rozpalaj. Jeśli nie masz wpływu, to daj se siana. To jest tak, jak wielu grzmiało o strasznej podwyżce VAT z 22 do 23%. A to są grosze.
Jeszcze zejdziesz na zawał. Odpuść.

ubawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-13 18:51:25
Autor: Marek Czaplicki
Rozpędzić w diabły TVP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 18:46:

[...]

Masz rację. Idę zmierzyć ciśnienie. :-)

Data: 2014-01-13 14:28:23
Autor: stevep
Rozpędzić w diabły TVP
W dniu .01.2014 o 12:20 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

A tak wogóle przecież poseł od czasu do czasu musi sobie pociupciać, skoro  ma dodati na prowadzenie biura, na benzynę to ja proponuje jeszcze jeden-  na kurwy.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-13 15:55:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w9mnplr950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

===================================

Gdyby taki poseł  kurwiarz, który odważnie i prostolinijnie przyznaje się, że ma duże potrzeby seksualne i żona mu nie wystarcza i musi na kurwach wyładowywać napięcie seksualne, był w moim okręgu wyborczym, to głosowałbym na niego, nie zważając z jakiej jest partii.

ubawiony

Data: 2014-01-13 16:10:24
Autor: stevep
Rozpędzić w diabły TVP

==================================>
[...]

A jeszcze jakby pochwalił się swoim narzędziem gwałtu jak Hofman..
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-13 16:14:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozpędzić w diabły TVP

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w9msfm1r50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
===================================

[...]

====================================

To akurat dziecinada. Z dzieciecych zabaw w doktora. Nie warta uwagi.

ubawiony

Data: 2014-01-13 11:37:44
Autor: Trybun
Rozpędzić w diabły TVP
W dniu 2014-01-13 02:56, the_foe pisze:
[...]

Rozrywkowa? Naprawdę uważasz że te ich głupawe serialiki maja jakiekolwiek wartości kulturalno/artystyczne, albo powtarzanie starych szlagierów sprzed lat po kilkadziesiąt razy?

Data: 2014-01-13 09:00:07
Autor: z
Rozpędzić w diabły TVP
W dniu 2014-01-12 11:08, Mark Woydak pisze:
Nie mam ale mogę mieć (tu wstaw co ci się zamarzy) i od tego mam płacić
haracz na obiboków z TVP?!!!

I dobrze że coś się w tym temacie ruszy w końcu.
Albo wszyscy albo nikt.
Nowy podatek. Jeden z wielu. Teraz się zastanówmy czy potrzeba nam aż tyle podatków i danin. Taka przykładowa dotacja na partie polityczne.

Jak już wyrobimy sobie pogląd to warto w zgodzie z tym poglądem zagłosować przy urnie wyborczej a nie tylko narzekać i biadolić wybierając mniejsze zło.

Rozpędzić w diabły TVP