Rozpieprzony Marathon Supreme - i co dalej?

Data: 2010-04-08 02:36:03
Autor: Dżejm
Rozpieprzony Marathon Supreme - i co dalej?
[...]
Alternatywnym pomysłem jest wysłanie opony Niemcom, może to im coś
powie (na nową nie liczę).

Powie im, że nie jest niezniszczalna ? Chyba to wiedzą :).

Mieliście jakieś przygody z reklamowaniem opon Schwalbe? Moja nie jest na
gwarancji, nie mam do niej paragonu (kupowana od jednego z Preclowiczów ;-)
). Wysłał ktoś z Was opony do Schwalbe?

A to zużycie czy przebicie opony jest podstawą do czegokolwiek ? Jakoś tego nie widzę. Chyba nawet Niemcy nie są tak wspaniałomyślni dla swoich klientów ;).

pozdro
Jacek

Rozpieprzony Marathon Supreme - i co dalej?