Rozpoczecia sezonu w podlaskim ;)

Data: 2009-04-23 12:16:50
Autor: marider
Rozpoczecia sezonu w podlaskim ;)
Czesc,

niestety bialostockie mnie ominie bo jutro mam "wycieczke" do Opola ale moze ktos sie skusi:

http://www.rrmc.eu/ (polecam imprezke w Famie, na zakonczeniu bylo calkiem niezle i masa atrakcji ;) )

Za to na pewno bede tutaj (co prawda to weekend majowy ale w zeszlym roku bylo super a i majowke zrobi sie gdzies w okolicach Bialowiezy):

http://www.godboys.yoyo.pl/

Takze jesli ktos ma ochote na wycieczke w polnoco-wschodnia Polske i troche dobrej zabawy to zapraszam :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-04-23 13:07:25
Autor: johnny
Rozpoczecia sezonu w podlaskim ;)
A przegazówki można już tam u Was robić? Ostatnio gajowy zakazał go jeszcze niedzwiedzie spały;-(

Zdroofka Johnny

Rozpoczecia sezonu w podlaskim ;)