Rozpoczecie roku akademickiego

Data: 2009-09-27 04:46:29
Autor: DP
Rozpoczecie roku akademickiego
Witam. Mam pytanie, czy publiczna szkola wyzsza na studiach dziennych
ma prawo rozpoczac zajecia dydaktyczne 28 wrzesnia? Czy czas wakacji
okresla jakas  ustawa badz rozporzadzenie czy zalezy to od szkol?

Z gory dzieki za pomoc.

Data: 2009-09-27 13:51:08
Autor: SDD
Rozpoczecie roku akademickiego

Uzytkownik "DP" <krupier@gmail.com> napisal w wiadomosci news:532e8e7f-c14e-49e7-9bdd-30f0a3b6e110o21g2000vbl.googlegroups.com...
Witam. Mam pytanie, czy publiczna szkola wyzsza na studiach dziennych
ma prawo rozpoczac zajecia dydaktyczne 28 wrzesnia? Czy czas wakacji

Mysle, ze trzeba zlozyc doniesienie do Prokuratury.
Dopuszczono sie strasznego przestepstwa. Rektor spokojnie dostanie 25 lat ciezkich robot.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-27 04:55:21
Autor: DP
On 27 Wrz, 12:51, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Uzytkownik "DP" <krup...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:532e8e7f-c14e-49e7-9bdd-30f0a3b6e110o21g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]

Mysle, ze trzeba zlozyc doniesienie do Prokuratury.
Dopuszczono sie strasznego przestepstwa. Rektor spokojnie dostanie 25 lat

Dziekuje za madra odpowiedz.

Data: 2009-09-27 14:35:19
Autor: Roman Rumpel
DP pisze:
DD

Dziekuje za madra odpowiedz.

ZastanĂłw siÄ™ jeszcze raz nad pytaniem

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl
blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to ĹĽyciorys,

Data: 2009-09-27 05:49:24
Autor: DP
On 27 Wrz, 13:35, Roman Rumpel <rom...@screwspam.gazeta.pl> wrote:
DP pisze:
DD

> Dziekuje za madra odpowiedz.

Zastanów się jeszcze raz nad pytaniem

Alez zastanowilem sie. Jesli ktos nie ma dostatecznej wiedzy prawnej
by odpowiedziec to przeciez nie musi. :-)

Data: 2009-09-27 06:11:08
Autor: SzalonyKapelusznik
On 27 Wrz, 14:49, DP <krup...@gmail.com> wrote:
> [...]

Alez zastanowilem sie. Jesli ktos nie ma dostatecznej wiedzy prawnej
by odpowiedziec to przeciez nie musi. :-)

A myslalem ze wyszukiwanie informacji nie jest zalezne od wiedzy
prawniczek. Spawacz tez pewnie potrafilby znalezc "ustawa o
szkolnictwie wyzszym". A on nie pretenduje do miana studenta.

Data: 2009-09-27 06:31:55
Autor: DP
Rozpoczecie roku akademickiego
On 27 Wrz, 14:11, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:

> [...]

prawniczek. Spawacz tez pewnie potrafilby znalezc "ustawa o
szkolnictwie wyzszym". A on nie pretenduje do miana studenta.

Ustawe znalazlem, ale nie znalazlem w niej odpowiedzi. Bardzo
prawdopodobne, ze nie umiem znalezc i sie do tego nie wstydze
przyznac. Prawnikiem nie jestem dlatego swe kroki skierowalem na
odpowiednia grupe dyskusyjna liczac na kompetencje i wiedze
uzytkownikow tu zarejestrowanych. Coz, przeliczylem sie, bywa.
Poszukam gdzie indziej. :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-09-27 23:39:01
Autor: SDD
Rozpoczecie roku akademickiego

Użytkownik "DP" <krupier@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f05e12d2-347a-47a3-b787-981c3a11e9bej9g2000vbp.googlegroups.com...

Ustawe znalazlem, ale nie znalazlem w niej odpowiedzi. Bardzo

Skoro nei znalazles w niej zakazu rozpoczynania zajec w ramach nowego roku akademickiego przed 1 pazdziernika, to juz cos powinno Ci to zasuerowac...

Podpowiedz: w zadnej ustawie nie znajdziesz np. nic na temat chodzenia w czerwonym berecie z antenka. Czy to oznacza, ze nie wolno w czyms takim wyjsc na ulice?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-27 15:14:22
Autor: Maseł
SDD wrote:
[...]

Przecyzujac - te 25 lat ciezkich robot bedzie mogl soie zamienic na 5
lat pracy w dziekanacie...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-09-27 15:18:52
Autor: Maseł
DP wrote:
Witam. Mam pytanie, czy publiczna szkola wyzsza na studiach dziennych
ma prawo rozpoczac zajecia dydaktyczne 28 wrzesnia?

Ma prawo. Co wiecej sa uczelnie ktore wczesniej zaczynaja rok akademicki.

Czy czas wakacji
okresla jakas  ustawa badz rozporzadzenie czy zalezy to od szkol?

jezeli chodzi o to co uczelnia moze, a czego nie, to jest "Ustawa o
szkolnictwie wyzszym" - bardzo ciekawa lektura dla wszystkich studentĂłw...

Pozdro

Maseł

Rozpoczecie roku akademickiego