Rozpoczyna si? rze?

Data: 2014-02-19 16:19:48
Autor: PiteR
Rozpoczyna si? rze?
na  ** p.m.s **   pisze tak:

http://auto-swiat.onet.pl/1-gitd-odcinkowe-fotoradary-gotowe-lista-
odcinkow

Tylko jeden Olsztyn - Gietrzwałd. Mały pikuś i tak tam jeżdzimy wolno z powodu wiecznego korka i srebnej Skody :)

--
    Piter

Data: 2014-02-19 07:29:38
Autor: kogutek444
Rozpoczyna si? rze?
W dniu środa, 19 lutego 2014 16:19:48 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
na  ** p.m.s **   pisze tak:

> [...]

> odcinkow Tylko jeden Olsztyn - Gietrzwałd. Mały pikuś i tak tam jeżdzimy wolno z powodu wiecznego korka i srebnej Skody :)

Jakiś czas temu czytałem że 20 tysięcy kamer ma kontrolować prędkość. Skynet będzie się rozwijał aż uzyska świadomość.

Data: 2014-02-19 21:22:55
Autor: jerzu
Rozpoczyna si? rze?
On Wed, 19 Feb 2014 07:29:38 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Jakiś czas temu czytałem że 20 tysięcy kamer ma kontrolować prędkość. Skynet będzie się rozwijał aż uzyska świadomość.

Pitolisz o tym Skynecie od kilku ładnych lat i na razie nic z tego nie
wynika.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-20 00:53:54
Autor: J.F
Rozpoczyna si? rze?
Użytkownik  napisał w wiadomości
Jakiś czas temu czytałem że 20 tysięcy kamer ma kontrolować prędkość. Skynet będzie się rozwijał aż uzyska świadomość.

Ale na razie nie ma 20 tys tylko 68, a w zasadzie to 34 ..

Czytales, czytales, straszysz od lat, a wyglada na to ze PJ odbiora ci za starosc, a nie za przekroczenia predkosci.

J.

Data: 2014-02-19 16:57:49
Autor: kogutek444
Rozpoczyna si? rze?
W dniu czwartek, 20 lutego 2014 00:53:54 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
> [...]

Czytales, czytales, straszysz od lat, a wyglada na to ze PJ odbiora ci za starosc, a nie za przekroczenia predkosci.

Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której kierowcy mają przepisy w dupie. Jeśli nie da się po dobroci to pod naciskiem UE lokalny polski rząd musi zacisnąć kierowcom obrożę i skrócić łańcuch. Nie straszę tylko informuję. Jak ktoś się boi moich informacji to może uznać że to straszenie. Pamiętam jak kilka lat temu o tym pisałem. To były odpowiedzi że chyba pierdolnięty jestem że numer z kolegą Czeczenem się skończy. I się teoretycznie skończył a praktycznie się kończy jak ktoś dostaje pisemko bez zdjęcia że ma płacić albo wskazać kto jechał jego samochodem. Za alimenty można zabrać PJ, okazuje się że można. To i można za niezapłacone mandaty. W tym zawetowanym przez nielota był zapis że za mandaty można cofnąć uprawnienia. Tam dużo bylo ciekawych zapisów. Wszystkich nie pamiętam. Jak pisałem o odcinkowym pomiarze to z skór tych psów co na mnie tutaj powiesiliście można by uszyć płaszcze dla niedużego miasta. Co większe barany chciały żebym podstawę podawał że możliwy jest taki pomiar. I kurwa co? Na onecie wczoraj był wykaz pierwszych miejsc z takim pomiarem. Że 30 a nie 20000.. Dzisiaj 30 za miesiąc 70 za rok 3000. Zatrzymają się ze stawianiem nowych jak te co są przestaną przynosić kasę. W planach jest 20000 a mogą skończyć na dwóch tysiącach. Polacy to takie głupie chuje że ryja potrafią drzeć a jak by się mieli postawić to srają w pory. To i mniej takich odcinków pomiarowych pewno wystarczy. Jeśli jeszcze nie ma to za moment wejdzie monitoring skrzyżowań. Ale nie taki że Heniek siedzi i się gapi w monitor tylko samo się będzie robiło. Nie zatrzymał się ktoś na zielonej strzałce to jest trafiony zatopiony. Przejechał na czerwonym o 3 w nocy to czteromasztowiec poszedł w pizdu. Wiem z pierwszej ręki ze w Lodzi powstała specgrupa mająca się zająć rozpracowaniem systemu karania tych co blokują skrzyżowania bo wjechali jak zjechać nie mogli. Wolno wszystkie zmiany idą bo darmo nikt tych urządzeń nie daje. Powoli też się da wytresować Polaków.

Data: 2014-02-20 09:44:42
Autor: Marcin N
Rozpoczyna si? rze?
W dniu 2014-02-20 01:57, kogutek444@gmail.com pisze:

Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której kierowcy mają przepisy w dupie.

Jak najbardziej może. Do czasu, aż przepisy zmienią się na tyle, że ludzie sami poczują, że warto ich przestrzegać.

Za granicą nie widziałem tak durnych ograniczeń jak u nas.

Zresztą popatrz na zachód - tam pieszy ma pełne prawo przechodzić na czerwonym świetle o ile to nie wadzi samochodom. U nas jest za to ścigany z całą surowością. To jak to jest z tymi przepisami?

--
MN

Data: 2014-02-20 12:45:06
Autor: Gotfryd Smolik news
Rozpoczyna si? rze?
On Thu, 20 Feb 2014, Marcin N wrote:

Zresztą popatrz na zachód - tam pieszy ma pełne prawo przechodzić na czerwonym świetle o ile to nie wadzi samochodom. U nas jest za to ścigany
z całą surowością. To jak to jest z tymi przepisami?

  Durne bywają, tak jak i te niedrogowe.
  Problem polega na tym, że z jednej strony istnieje skłonność do
"powierzania organom wykonawczym", co podobnoż w niektórych krajach
się sprawdza (mimo zakazu przechodzenia na czerwonym nikt nie ściga
"nieutrudniających" przechodniów), choć formalnie zgodne z prawem
nie jest, z drugiej - w .pl - pojawiają się wszelkie akcje
"bezpieczny xxx" (podstawić dowolny obiekt) sprowadzające się
do ścigania owego "xxx" właśnie :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-20 13:45:17
Autor: Marcin N
Rozpoczyna si? rze?
[...]

I masz rację. Dlatego Polacy jeszcze długo przepisom nie będą się kłaniać, bo wszelakie przepisy służą u nas głównie do represjonowania Kowalskiego. A że przepisy są durne - to nie ma osoby, która w jakimś stopniu ich nie łamie.

Jeśli mamy coś w tym błędnym kole zmienić - to przepisy właśnie.

--
MN

Data: 2014-02-20 14:27:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Rozpoczyna si? rze?
On Thu, 20 Feb 2014, Marcin N wrote:

wszelakie przepisy służą u nas głównie do represjonowania Kowalskiego.

  Gorzej.
  Jest trochę przepisów o których z grubsza wiadomo, że są albo
nieegzekwowane, albo w rozsądnym trybie - nieegzekwowalne.
  Mogą więc jedynie służyć "dowaleniu niepokornym".

A że przepisy są durne - to nie ma osoby, która w jakimś stopniu ich nie łamie.

  No nie ma - jak ktoś sądzi, że nigdy nie złamał *lub* nigdy nie popełnił
podżegania do niezapłacenia podatku od nieodpłatnych świadczeń, to ręka
w górę :>

Jeśli mamy coś w tym błędnym kole zmienić - to przepisy właśnie.

  Chyba tak.
  Na początek należałoby do KW wpisać (a może tylko "przywrócić"? nie
wiem co tam było za PRLu :>) "nikłą szkodliwość społeczną" oraz wyłożyć,
że podpada pod to każdy brak szkody, w tym potencjalny, dla innych :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-21 12:20:02
Autor: J.F
Rozpoczyna si? rze?
> [...]

Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której kierowcy mają przepisy w dupie. Jeśli nie da się po dobroci to pod naciskiem UE lokalny polski rząd musi zacisnąć kierowcom obrożę i skrócić łańcuch. Nie straszę tylko informuję.

No powiedzmy ze sie czesciowo zgadzamy.
Widac w Unii pewne ruchy w strone poprawy bezpieczenstwa ruchu ... i przykrecenia sruby,
trudno powiedziec na ile im na tym obecnie zalezy, trudno powiedziec co nasze kolejne, demokratycznie wybrane rzady z tym zrobia.

To co robia teraz wyglada na dzialania pozorowane.

[...]

Niby mozna, ale widac tez pewien opor ze strony wladzy ..

Że 30 a nie 20000. Dzisiaj 30 za miesiąc 70 za rok 3000. Zatrzymają się ze stawianiem nowych jak te co są przestaną przynosić kasę. W planach jest 20000 a mogą skończyć na >dwóch tysiącach.

Dwa tysiace to nie dwadziescia. Tylko ty pisales o 20k ladnych pare lat temu, a jak widac - ilosc nie podwaja sie co roku, tylko na razie do 300 zainstalowanych doszlo 34.

Polacy to takie głupie chuje że ryja potrafią drzeć a jak by się mieli postawić to srają w pory.

No fakt.  Ryja drzec latwo, a podpalic FR wszyscy sie boja :-)

To i mniej takich odcinków pomiarowych pewno wystarczy.
Jeśli jeszcze nie ma to za moment wejdzie monitoring skrzyżowań.

Ale to rodacy popra :-) Dziwne ze do tej pory nie ma :-)

[...]

Juz sa wytresowani, NKWD widac byla lepsza niz Gestapo.

Ale .... w tym konkretnym lodzkim przykladzie
a) ta pierwsza reka to doniosi tez od lat o 20 tysiacach FR ?
b) jak ta lodzka specgrupa sobie to wyobraza ? Stoje na czerwonym, powiedzmy trzeci w kolejce, widocznosc mam kiepska, po przede mna suv, dostawczak, ciezarowka, autobus,
zapala sie zielone, auto przede mna rusza ... i co - mam poczekac az przejedzie skrzyzowanie calkowicie ? Czy az dostrzege ze przed nim jest wystarczajaco duzo miejsca ze on na pewno zjedzie ? Tak czy inaczej - przepustowosc spadnie wielokrotnie, a korki beda masakryczne.
Moze ktos tej grupie wytlumaczy ze nie tedy droga, korki w miescie likwiduje sie przez ... zmiane naczelnika wydzialu ruchu. Bo ten co jest sobie nie radzi.

c) we wroclawiu juz taka grupa kiedys powstala i wymalowala pare skrzyzowan na pomaranczowo. To juz pare lat temu bylo, ale jakos nie slysze o dalszych akcjach.

J.

Data: 2014-02-21 03:54:38
Autor: kogutek444
Rozpoczyna si? rze?
W dniu piątek, 21 lutego 2014 12:20:02 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

> [...]

c) we wroclawiu juz taka grupa kiedys powstala i wymalowala pare skrzyzowan na pomaranczowo. To juz pare lat temu bylo, ale jakos nie slysze o dalszych akcjach.

Ty jesteś jebnięty jak władca co każe zabić listonosza bo złą wiadomość przyniósł. Grupa samochodowa to i rada z kołem musi być. Weź koło i jebnij się w czoło. Czy ja przepisy uchwalam? Czy ja kupuję te urządzenia? Przeczytałem kiedyś że docelowo 20 tysięcy. Nie wymyśliłem tylko przeczytałem. 30 mieści się w formule że docelowo 20 tysięcy?

Rozpoczyna si? rze?