Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...

Data: 2010-03-03 10:03:42
Autor: Panslavista
Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hml7ag$4vp$1atlantis.news.neostrada.pl...
...i znowu trza bedzie zaopatrzyc sie w solarne i bateryjne odstraszacze
dla kretow i nornic. Te z poprzednich lat juz sie w wiekszosci zuzyly. :)

W moim przypadku jest to jedyny skuteczny sposob na kreta.

Warunek: na zime trza te urzadzenia wyciagnac, zeby kret sie nie przyzwyczajal
za bardzo.

Z mojego doswiadczenia zauwazylem, ze takie piskliwe urzadzenia dzilaja
przez pol roku, bo tyle krecisko potrzebuje, aby sie przyzwyczaic.

Na 1200 m2 minimum 6 piskliwych urzadzen wystarcza z powodzeniem.

Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...