Rozpowszechnianie zdjęcia grupowego

Data: 2017-10-08 02:46:40
Autor: Piotrek
Rozpowszechnianie zdjęcia grupowego
Mam zdjęcie, na którym jestem razem z kilkoma znajomymi.
Mogę je swobodnie rozpowszechniać w niezmienionej postaci
(wysyłać komuś, umieszczać w sieci itp.) czy może powinienem
przedtem uzyskać zgodę wszystkich widniejących na nim osób,
a w razie jej braku zamazać ich twarze przed wysłaniem
zdjęcia "w świat"?

Data: 2017-10-08 11:00:37
Autor: Budzik
Rozpowszechnianie zdjęcia grupowego
Użytkownik Piotrek pilarp@poczta.onet.pl ...

[...]

Powiem ci tak, mamy znajomego ktory tak robi (publikuje wszystko na face, dodatkowo oznacza ludzi.
W tej chwili nikt mu sie nie daje fotografowac ani nie rozsyła mu zdjec ze wspolnych wyjazdów...

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Rozpowszechnianie zdjęcia grupowego