Rozpoznać scalak

Data: 2016-10-06 16:08:48
Autor: Jacek Maciejewski
Rozpoznać scalak
W pewnym zasilaczu do lapka (Uwy=19V) jest scalak smd 2x 4 nogi, z
napisem (o ile dobrze przeczytałem, bo niewyraźny):
DASOOL
EZ729
Nie mogę znaleźć datasheetu więc nie wiem co on robi, w każdym razie coś
po stronie niskiego napięcia. Czy ktoś wie co to za agent?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-10-06 17:50:06
Autor: w systemie siła 'PO/EU
Rozpoznać scalak
transoptor? jeśli jedne na wejściu drugie na wyjściu to raczej transoptor, po co nie mam pojęcia...

Data: 2016-10-06 18:09:35
Autor: Irokez
Rozpoznać scalak
W dniu 2016-10-06 o 17:50, w systemie siła 'PO/EU pisze:
transoptor? jeśli jedne na wejściu drugie na wyjściu to raczej
transoptor, po co nie mam pojęcia...

No właśnie nie wiem też po jakiego miałby tam być transoptor do zastosowań telekomunikacyjnych (bo po co w zasilaczu podwójny transoptor)?

Także pudło....
I zaleca się powrót do przedszkola i tabliczka mnożenia na początek.

--
Irokez

Data: 2016-10-08 11:44:14
Autor: test
Rozpoznać scalak
W dniu 06.10.2016 o 16:08, Jacek Maciejewski pisze:
W pewnym zasilaczu do lapka (Uwy=19V) jest scalak smd 2x 4 nogi, z
napisem (o ile dobrze przeczytałem, bo niewyraźny):
DASOOL
EZ729

Może DAS001? Podwójny operacyjniak ze źródłem napięcia odniesienia.
W sam raz na jakiś komparator w zabezpieczeniu, lub coś w tym stylu.

Data: 2016-10-08 12:57:15
Autor: Jacek Maciejewski
Rozpoznać scalak
Dnia Sat, 8 Oct 2016 11:44:14 +0200, test napisał(a):

Może DAS001?

Dzięki, to musi być to.  Niech szlag traf podobieństwo zera i litery o
:) Jakaś komisja ONZ mogła by zmajstrować międzynarodową konwencję o
pisaniu zera w postaci przekreślonego kółka. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-10-08 14:55:05
Autor: Marsjanin
Rozpoznać scalak
Dnia Sat, 08 Oct 2016 12:57:15 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Jakaś komisja ONZ mogła by zmajstrować międzynarodową konwencję o
pisaniu zera w postaci przekreślonego kółka.

:)

Litera O występuje w numerach niezwykle rzadko. Głównie na układach, których producent ma owo O w nazwie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Rozpoznać scalak