Rozpoznać scalak

Data: 2016-10-08 11:44:14
Autor: test
Rozpoznać scalak
W pewnym zasilaczu do lapka (Uwy=19V) jest scalak smd 2x 4 nogi, z
napisem (o ile dobrze przeczytałem, bo niewyraźny):
DASOOL
EZ729

Może DAS001? Podwójny operacyjniak ze źródłem napięcia odniesienia.
W sam raz na jakiś komparator w zabezpieczeniu, lub coś w tym stylu.

Data: 2016-10-08 12:57:15
Autor: Jacek Maciejewski
Rozpoznać scalak
Dnia Sat, 8 Oct 2016 11:44:14 +0200, test napisał(a):

Może DAS001?

Dzięki, to musi być to.  Niech szlag traf podobieństwo zera i litery o
:) Jakaś komisja ONZ mogła by zmajstrować międzynarodową konwencję o
pisaniu zera w postaci przekreślonego kółka. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-10-08 14:55:05
Autor: Marsjanin
Rozpoznać scalak
Dnia Sat, 08 Oct 2016 12:57:15 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Jakaś komisja ONZ mogła by zmajstrować międzynarodową konwencję o
pisaniu zera w postaci przekreślonego kółka.

:)

Litera O występuje w numerach niezwykle rzadko. Głównie na układach, których producent ma owo O w nazwie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Rozpoznać scalak