Rozpoznają cię po nosie

Data: 2010-03-02 14:34:38
Autor: boukun
Rozpoznają cię po nosie
Temat akurat na czasie...

Policja będzie rozpoznawała przestępców po nosie
Wtorek, 2 marca 2010

Brytyjscy naukowcy opracowali program, który pozwala na identyfikację osób na podstawie trójwymiarowych zdjęć nosa. Według badaczy z uniwersytetu w Bath, może się to okazać skuteczniejsze niż dotychczasowe metody rozpoznawania, stosowane przez policję - poprzez odciski palców, zdjęcia uszu lub oczu.

Naukowcy zeskanowali nosy badanych osób w formacie 3D. Scharakteryzowali je między innymi według takich parametrów jak budowa grzbietu, czubka nosa oraz odległość od oczu. Badacze testują teraz program na 160 osobach. Chcą ustalić, czy pozwala on na identyfikację poszukiwanego w dużej grupie ludzi. Sprawdzają też, czy na podstawie kształtu nosa da się wyodrębnić konkretną osobę spośród jej krewnych o podobnych rysach.

Naukowcy zwracają uwagę, że budowę nosa można wprawdzie zmienić poprzez operację plastyczną, jednak jest to dużo trudniejsze niż na przykład zamaskowanie uszu lub zmianę koloru tęczówek za pomocą szkieł kontaktowych. Przyznają jednocześnie, że nie ma idealnej metody identyfikacji, która sprawdza się w stu procentach.

kg,Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)

http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/michalki/artykul142886.html

He, mnie tam nikt nie rozpozna po nosie, mam najbardziej pospolity nos, jaki może mieć prawdziwy Polak http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1oMQ1rn2VoH/boukun_w_moherowym_berecie

boukun

Data: 2010-03-02 09:38:25
Autor: Woland
Rozpoznają cię po nosie
boukun napisał(a):

He, mnie tam nikt nie rozpozna po nosie, mam najbardziej pospolity nos, jaki
moze miec prawdziwy Polak

Nie chciałbym zabrzmieć jak antysemita, ale twój nos ma kształt typowo
żydowski... Na forum stormfrontu udzielają się 80 letni dziadkowie,
którzy robili dyplomy z eugeniki w czasach Trzeciej Rzeszy, więc
pewnie coś musi być na rzeczy...

http://www.stormfront.org/forum/showpost.php?p=5258012&postcount=4

Twój nos idealnie pasuje do pierwszego typu obrazowanego przez faceta
żydowskiej narodowości przedstawionego na górnym zdjęciu.. Dla
porównania na dolnej fotografii zamieszczono również kształt nosa typu
nordycko-dynarskiego....

Data: 2010-03-03 09:53:56
Autor: boukun
Rozpoznają cię po nosie

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8be68f08-4ce2-4ba3-9ff6-bb3d5c0bd5fdf35g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Chcesz zobaczyć jak wyglądają żydowskie nosy? To masz http://www.youtube.com/watch?v=nJc0Sz9T-oA

A najbardziej charakterystyczne u nich są kości policzkowe, okolice czoła i oczu, zapadnięte i kaprawe powieki, kształt nosa i uszu. Tu Benji (Benny), jego ojciec i matka, nie odbiegają antropologicznie wcale od jego dziewczyny czy nawet od Bobby'ego (Momo)...

boukun

Rozpoznają cię po nosie