Rozpylacz do farb Wagner - opinie?

Data: 2009-08-10 10:25:13
Autor: jh
Rozpylacz do farb Wagner - opinie?
Widziałem w Castoramie rozpylacz do farb (WallPerfect W 665, jak donosi ulotka), coś poniżej 500 zł. W sieci niewiele o tym jest, a i stronka firmy taka siakaś nijaka. A że czeka mnie trochę malowania w domku, to się zastanawiam - najbardziej zależy mi na oszczędności czasu, bo na malowanie mam go tylko co nieco wieczorami. Korzystał ktoś z tego ustrojstwa? A jeśli nie to, to jakiejś innej formy/inny model? Żadne tam przemysłowe malowanie. Ot, parę pomieszczeń w domku. Sprawdzi się? Da radę malować gładkie powierzchnie (ten, ktory demonostrował to w sklepie malował jedynie "chropowate" tapety), tzw. z położoną gładzią?

Jacek

Rozpylacz do farb Wagner - opinie?