Rozrusznik - kiedy wymienic?

Data: 2010-09-22 13:11:57
Autor: J.F.
Rozrusznik - kiedy wymienic?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com>
Aktualnie efekt jest taki, ze nie raz (powiedzmy co 4-5 zapalanie)
rozrusznik sie kreci nie zapalajac silnika.

Nie zapalajac czy nie krecac silnikiem ?

I tutaj mam pytanie: Czy takie krecenie "bez efektu" moze miec jakis
negatywny wplyw na silnik?

Czyli jednak silnikiem kreci, tylko ten silnik nie chce zapalic ?
To niekoniecznie wina rozrusznika.

Jesli nim zdrowo kreci, to wrecz na pewno nie.

Pytam bo nie wiem - poczekac jeszcze troche z wymiana, czy zrobic to
jak najszybciej?

Zrobic jak najszybciej, bo kiedys ci przestanie zapalac w ogole i znajac pecha bedzie to na torach kolejowych.

Tylko niekoniecznie wymieniac - nowe tulejki, nowe szczotki, nowy bendiks - i rozrusznik jak nowy.
A koszt czesci sporo mniejszy.
Przy czym u ciebie jak pisalem - pewnie co innego winne.

J.

Rozrusznik - kiedy wymienic?