Rozrusznik kręci w drug± stronę

Data: 2010-06-06 19:22:11
Autor: Michal
Rozrusznik kręci w drug± stronę
Je¶li to jest rozrusznik ze stałymi magnesami to wystarczy obrócić stojan o kilkana¶cie stopni.
Od dokładno¶ci tej regulacji zależy także moc jak± osi±ga rozrusznik.

Ja wkręciłem rozrusznik w imadło i poprzez drobne korekty ustawienia stojana regulowałem
maksymaln± prędko¶ć jak± osi±gał wirnik rozrusznika.

Walczyłem tak kiedy¶ z rozrusznikiem do WR450.

pozdr.
Michał

Użytkownik "-- Kondor-- >" <konradmatyja@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c203db75-180e-43dc-8cdd-7b5f5af0c5c2h13g2000yqm.googlegroups.com...
Qrva, że tak zacznę. Kupili¶my silnik BMW R1100S i nie mozna odpalićekręcić
bo rozrusznik kręci w odwrotnym kierunku ! Żadnej z częsci nie da się
zamontować 180stopni inaczej, zamiana + i - tez nie da rady bo się
zrobi spięcie. Zaczep małego + (steruj±cego) jest po innej stronie niż
widziałem na zdjęciach innych rozruszników tego typu w sieci.
MA KTO¦ POMYSŁ????

Rozrusznik kręci w drug± stronę