Rozrusznik nie kręci

Data: 2009-07-27 09:48:52
Autor: krzysiek82
Rozrusznik nie kręci
Malkontent pisze:
Otóż dzieje się tak, że po przekręceniu kluczyka słychać "prztyk" ale
rozrusznik nie kręci. Co gorsza gasną wszystkie inne odbiorniki prądu.
Kiedyś też takie coś miałem, ale po którymś razie rozrusznik
zadziałał. Co może być przyczyną? Rozrusznik, czy akumulator?
Silnik benzynowy, 2.0.

A tutaj każdy to wróżka, sprawdza akumulator najpierw to będziesz wiedział. Ja obstawiam słaby aku.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-27 09:54:03
Autor: Malkontent
Rozrusznik nie kręci
Dnia Mon, 27 Jul 2009 09:48:52 +0200, krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl>
napisał:

A tutaj każdy to wróżka, sprawdza akumulator najpierw to będziesz wiedział. Ja obstawiam słaby aku.

Gdyby był słaby to nigdy by nie zakręcił. A kręcił.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-07-27 09:58:03
Autor: krzysiek82
Rozrusznik nie kręci
Malkontent pisze:
Gdyby był słaby to nigdy by nie zakręcił. A kręcił.

pisałeś, że nie kręci :) jeśli aku ok to tulejki.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-27 10:02:25
Autor: Jakub Witkowski
Rozrusznik nie kręci
napisał:

A tutaj każdy to wróżka, sprawdza akumulator najpierw to będziesz wiedział. Ja obstawiam słaby aku.

Gdyby był słaby to nigdy by nie zakręcił. A kręcił.

Tak się głęboko pozastanawiałem, i wymyśliłem, że może kręcił
gdy jeszcze nie był słaby - na przykład, gdy był nowszy
albo lepiej naładowany. Genialne, co?

Data: 2009-07-27 10:05:59
Autor: krzysiek82
Rozrusznik nie kręci
Jakub Witkowski pisze:
  > Tak się głęboko pozastanawiałem, i wymyśliłem, że może kręcił
gdy jeszcze nie był słaby - na przykład, gdy był nowszy
albo lepiej naładowany. Genialne, co?

Dokładnie, niech auto wątku sprawdzi sobie jaki ma pobór podczas rozruchu, będzie wiedział czy problem z rozrusznikiem czy nie. Oczywiście wszystkie styki także do przeczyszczenia.

--
krzysiek82

Rozrusznik nie kręci