Rozrusznik 'rozsprzegla sie'.

Data: 2012-03-18 15:56:02
Autor: Przemek
Rozrusznik 'rozsprzegla sie'.
On Mar 18, 12:44 pm, "_THX." <j...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Po tej zimie, przy rozruchu rozrusznik często rozsprzęgla mi się z
silnikiem, zgrzytając i wchodząc na wysokie obroty.
Co tam mogło paść?
Automat rozrusznika, bendix, któreś koło zębate (oby nie to na silniku)?
Motorek 2.5TD (2.5TDS).

niech zgadnę - Omega?
Jesienią miałem identyczne objawy, po kalkulacji kosztów i czasu
naprawy, wybrałem opcję zakupu nowego rozrusznika. Koszt nowego na
alledrogo ok 280zł, działa bezproblemowo.

pozdr
Przemek

Data: 2012-03-19 15:59:47
Autor: _THX.
Rozrusznik 'rozsprzegla sie'.
Bez robocizny, czyli sam zmieniałeś?

-- -- -
Koszt nowego na alledrogo ok 280zl, dziala bezproblemowo.

Data: 2012-03-19 11:20:15
Autor: Przemek
Rozrusznik 'rozsprzegla sie'.

_THX. napisał(a):
Bez robocizny, czyli sam zmienia�e�?

-- -- -

Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Data: 2012-03-19 11:20:21
Autor: Przemek

Data: 2012-03-19 16:09:11
Autor: Przemek
On Mar 19, 4:59 pm, "_THX." <j666.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Bez robocizny, czyli sam zmieniałeś?

bez robocizny, ale koszt wymiany nie powinien być wysoki...

Data: 2012-03-20 16:35:26
Autor: ojciec
W dniu 2012-03-20 00:09, Przemek pisze:
On Mar 19, 4:59 pm, "_THX."<j666.SKA...@gazeta.pl>  wrote:
Bez robocizny, czyli sam zmieniałeś?

bez robocizny, ale koszt wymiany nie powinien być wysoki...
100 pln

Rozrusznik 'rozsprzegla sie'.