Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Rozrząd na kołach zębatych

Rozrząd na kołach zębatych

Data: 2010-02-25 08:06:04
Autor: Tomisk
Rozrząd na kołach zębatych
W dniu 2010-02-24 23:22, Miki pisze:
Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
zębatymi.
Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
Pozdrówka
Miki

Terrano II 2,7 TD


Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-02-25 09:27:46
Autor: Hinek
Rozrząd na kołach zębatych
Użytkownik "Tomisk" <tomaszs1@wp.pl> napisał

Terrano II 2,7 TD


Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
TD42Ti...
Poziom PMS rosnie z kazdym miesiacem - co widac w postach
powyzej. Nie chodzi mi tu o Ciebie, lecz o medrcow
zabierajacych glos powyzej.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-02-25 10:58:40
Autor: peter
Rozrząd na kołach zębatych
Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
TD42Ti...

ani jeden ani drugi swietny nie jest

Data: 2010-02-25 12:27:43
Autor: Tomisk
Rozrząd na kołach zębatych
W dniu 2010-02-25 10:58, peter pisze:
...

ani jeden ani drugi swietny nie jest

mógłbyś uzasadnić ?

ja mam 2002 rok przejechane 265kkm kupiony w 2004 przez mojego ojca z przebiegiem 60kkm i o d tego czasu oprócz wymian oleju przy silniku nic się nie robi.

Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-02-25 16:14:55
Autor: peter
Rozrząd na kołach zębatych
mógłbyś uzasadnić ?

forum4x4.pl

Data: 2010-02-25 21:30:58
Autor: Hinek
Rozrząd na kołach zębatych
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał

forum4x4.pl

No właśnie. Poczytaj tam.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-02-25 21:43:27
Autor: peter
Rozrząd na kołach zębatych
No właśnie. Poczytaj tam.
Pozdr

no wlasnie czytam od lat.

Data: 2010-02-25 22:01:03
Autor: Hinek
Rozrząd na kołach zębatych
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał

no wlasnie czytam od lat.

Widocznie nieuwaznie..
:]

--
Hinek

Data: 2010-02-25 14:40:42
Autor: MarcinJM
Rozrząd na kołach zębatych
Hinek pisze:
Użytkownik "Tomisk" <tomaszs1@wp.pl> napisał

Terrano II 2,7 TD


Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
TD42Ti...

Zdaje sie, ze nie bylo takiego silnika byl TD42
Wiesz, fiat 126p mial skrocona do 2 cylindrow wersje silnika wyczynowego Lancia ;)

Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2
Taka jest moja opinia jako wieloletniego uzytkownika parcha 3.3, jak i innych uzytkownikow patroli, ktorych znam.
Nie twierdze, ze to prawda objawiona :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-25 15:17:27
Autor: Hinek
Rozrząd na kołach zębatych
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał

Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2


Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o
ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam.
Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-02-25 15:30:44
Autor: MarcinJM
Rozrząd na kołach zębatych
Hinek pisze:
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał

Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2


Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o
ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam.
Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2

No 2.8 racyja, tak jak 3.3 to wlasciwie 3.2 :)
Ale przeciez my, dzentelmeni nie bedziemy sie klocili o setke, kiedy tu sie o 3 litry rozchodzi ;)

Niby te glowice pekaly, ale jakos niewielu znam, ktorym pekla. Owszem,
znaja oni kogos, kto zna kogos komu pekla, ale tak "osobiscie" to nie bardzo.
Tak samo jak moj 2.6 w trooperze mial nie wytrzymac "bo glowica". Ma 356 tysi najechane, z czego ok 70 na LPG. I nic. Skubaniec nawet oleju nie zre w widoczny sposob.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Rozrząd na kołach zębatych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona