Data: 2010-02-25 08:06:04 | |
Autor: Tomisk | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
W dniu 2010-02-24 23:22, Miki pisze:
Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby Terrano II 2,7 TD Pozdrawiam Tomek |
|
Data: 2010-02-25 09:27:46 | |
Autor: Hinek | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Użytkownik "Tomisk" <tomaszs1@wp.pl> napisał
Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny. Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti. Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika TD42Ti... Poziom PMS rosnie z kazdym miesiacem - co widac w postach powyzej. Nie chodzi mi tu o Ciebie, lecz o medrcow zabierajacych glos powyzej. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-02-25 10:58:40 | |
Autor: peter | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny. ani jeden ani drugi swietny nie jest |
|
Data: 2010-02-25 12:27:43 | |
Autor: Tomisk | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
W dniu 2010-02-25 10:58, peter pisze:
...
mógłbyś uzasadnić ? ja mam 2002 rok przejechane 265kkm kupiony w 2004 przez mojego ojca z przebiegiem 60kkm i o d tego czasu oprócz wymian oleju przy silniku nic się nie robi. Pozdrawiam Tomek |
|
Data: 2010-02-25 16:14:55 | |
Autor: peter | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
mógłbyś uzasadnić ? forum4x4.pl |
|
Data: 2010-02-25 21:30:58 | |
Autor: Hinek | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał
No właśnie. Poczytaj tam. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-02-25 21:43:27 | |
Autor: peter | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
No właśnie. Poczytaj tam. no wlasnie czytam od lat. |
|
Data: 2010-02-25 22:01:03 | |
Autor: Hinek | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał
Widocznie nieuwaznie.. :] -- Hinek |
|
Data: 2010-02-25 14:40:42 | |
Autor: MarcinJM | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Hinek pisze:
Użytkownik "Tomisk" <tomaszs1@wp.pl> napisał Zdaje sie, ze nie bylo takiego silnika byl TD42 Wiesz, fiat 126p mial skrocona do 2 cylindrow wersje silnika wyczynowego Lancia ;) Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2 Taka jest moja opinia jako wieloletniego uzytkownika parcha 3.3, jak i innych uzytkownikow patroli, ktorych znam. Nie twierdze, ze to prawda objawiona :) -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-02-25 15:17:27 | |
Autor: Hinek | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał
Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam. Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2 Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-02-25 15:30:44 | |
Autor: MarcinJM | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Hinek pisze:
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał No 2.8 racyja, tak jak 3.3 to wlasciwie 3.2 :) Ale przeciez my, dzentelmeni nie bedziemy sie klocili o setke, kiedy tu sie o 3 litry rozchodzi ;) Niby te glowice pekaly, ale jakos niewielu znam, ktorym pekla. Owszem, znaja oni kogos, kto zna kogos komu pekla, ale tak "osobiscie" to nie bardzo. Tak samo jak moj 2.6 w trooperze mial nie wytrzymac "bo glowica". Ma 356 tysi najechane, z czego ok 70 na LPG. I nic. Skubaniec nawet oleju nie zre w widoczny sposob. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|