Data: 2010-02-25 08:59:49 | |
Autor: omega_fan | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Miki wrote:
Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI. |
|
Data: 2010-02-25 17:33:37 | |
Autor: V-Tec | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
omega_fan pisze:
Miki wrote: pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-02-25 18:22:52 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
V-Tec pisze:
omega_fan pisze: Tam jest pasek. |
|
Data: 2010-02-25 19:00:26 | |
Autor: omega_fan | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Grzegorz Prędki wrote:
V-Tec pisze: Tak? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1494620.html#7313401 |
|
Data: 2010-02-25 20:04:27 | |
Autor: Karolek | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Grzegorz Prędki pisze:
Ma kola zebate i to nawet 10 :> -- Karolek |
|
Data: 2010-02-25 12:27:01 | |
Autor: Miki | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
On 25 Lut, 20:04, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
Grzegorz Pr dki pisze: Fajny silniczek, tylko dość duży... 5 cylindrów w rzędzie na pompowtryskach, wersja z Tuarega ma 174, a z Transportera 130 koników. Zastanawiałem się kiedyś, czy nie dałoby się wcisnąć go do mojej A6/C4 (teraz mam też 5R) ale chyba jest nieco za wysoki. No i koszt spory... Pozdrówka Miki |
|
Data: 2010-02-25 14:50:36 | |
Autor: Pszemol | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
"Miki" <mikpok@gmail.com> wrote in message news:97e2867f-1e0f-4379-9903-475f4a3ca4baq16g2000yqq.googlegroups.com...
Fajny silniczek, tylko dość duży... Czemu sobie nie wstawisz normalnej V6 3,2 litra jaką w A6 dają? Albo weź sobie silniczek z jakiejś Acury TL - moja ma 286 koni przy 3,5 litra V6 :-) p.s. VW Turek ma tak mało koni?? To trochę wstyd jak na SUVa... |
|
Data: 2010-02-25 23:18:25 | |
Autor: Miki | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
> Fajny silniczek, tylko do du y... Dużo jeżdżę (rocznie 50 kkm+) i jak na razie to właśnie pierwsze A6 sprawdza się prawie idealnie: zawieszenie nie do zdarcia, niedrogie części, mało pali (średnio wychodzi 6.5 L), a silnik ma dosyć mocy, żeby w razie potrzeby przycisnąć (może 140 koni to nie rewelacja, ale więcej nie potrzeba) Tylko wymiana pasków, napinaczy i innych rolek doprowadza mnie do szału - trzeba rozebrać cały przód - zderzak, pas przedni, chłodnice wody i klimy. Wstawienie innego silnika z paskiem nic nie zmieni. p.s. VW Turek ma tak ma o koni?? To troch wstyd jak na SUVa... Pewien znajomy kierowca tego autka z tym silnikiem określił go bardzo trafnie: "Jedzie jak ciężarówka, Starem się lepiej jeździło" Pozdrówka Miki |
|
Data: 2010-02-26 16:54:32 | |
Autor: Pszemol | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
"Miki" <mikpok@gmail.com> wrote in message news:a0107f09-8ba5-4af0-b972-9fde54c4d732g26g2000yqn.googlegroups.com...
> Fajny silniczek, tylko do du y... Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto. Standardem w USA są A6 z 3,2 litra V6 co ma 252 koni a wersja droższa ma silnik 4,2 litra V8 co ma 330 koni. Wtedy dopiero jest fajnie... :-) Przy 140 koniach z pewnością to auto kuleje i przymula. Tylko wymiana pasków, napinaczy i innych rolek doprowadza mnie do No nie wiem... ten V6 3,2 litra to bardzo porządny silnik. p.s. VW Turek ma tak ma o koni?? To troch wstyd jak na SUVa... Mało jest SUVów dla amatorów dynamicznej jazdy... Do tego wciąż osobówki górą. |
|
Data: 2010-02-27 14:07:42 | |
Autor: Miki | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto. Eee, nie przesadzajmy. A6/C4 z 2.5 TDI ma całe 1460 kg Standardem w USA są A6 z 3,2 litra V6 co ma 252 koni a wersja Jak będziemy zarabiać tyle co w usa i paliwo też będzie w amerykańskich cenach to sobie sprawie takie autko. Ale na razie mamy tylko pro-amerykański rząd. Przy 140 koniach z pewnością to auto kuleje i przymula. Fabryczne 9.8s do 100 nie jest może szczytem, ale na moje potrzeny wystarczy. Pozdrówka Miki |
|
Data: 2010-02-27 21:58:32 | |
Autor: Pszemol | |
Rozrząd na kołach zębatych | |
"Miki" <mikpok@gmail.com> wrote in message news:hmb64c$h3t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto. No... prawie tyle co w polonezie... :-( |
|