Rozrzad na lancuchu != bezawaryjnosc

Data: 2009-06-06 17:54:14
Autor: topek
Rozrzad na lancuchu != bezawaryjnosc
gosmo pisze:
Witam,
Panda 3,5 roku, diesel, rozrzad na lancuchu, przebieg 170kkm. Polecial lancuch, silnik w remoncie. Pytalem kilku znajomych, czy wymieniali rozrzad na lancuchu, jeden nawet z przebiegiem 260kkm w swoim BMW stwierdzil, ze tego przeciez sie nie wymienia ;) Pamietajcie o wymianie!
Auto masz od nowosci, czy okazja z enerefu?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-06-08 09:06:59
Autor: gosmo
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:4a2a912a$1news.home.net.pl...
gosmo pisze:
[...]

Auto mam mnie ja tylko kolega z pracy, może padło bo służbowe ;)

Rozrzad na lancuchu != bezawaryjnosc