Rozrzad na lancuchu != bezawaryjnosc

Data: 2009-06-07 19:35:01
Autor: V-Tec
Rozrzad na lancuchu != bezawaryjnosc
gosmo pisze:
Witam,
Panda 3,5 roku, diesel, rozrzad na lancuchu, przebieg 170kkm. Polecial lancuch, silnik w remoncie. Pytalem kilku znajomych, czy wymieniali rozrzad na lancuchu, jeden nawet z przebiegiem 260kkm w swoim BMW stwierdzil, ze tego przeciez sie nie wymienia ;) Pamietajcie o wymianie!

Ja w hyundaiu łańcuch wymieniłem jak zaczął stukać na wolnych obrotach, po 105kkm o ile pamiętam. Kosztował 90PLN o ile pamiętam (ale był dość krótki, spinał tylko 2 wałki rozrządu).

--
Pozdr,
W.

Rozrzad na lancuchu != bezawaryjnosc