[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.

Data: 2010-01-17 23:45:54
Autor: LukeB
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
Jak w temacie - rozstalem sie z Deauvilka i rozpoczynam poszukiwania
nowego moto. Interesuje mnie Transalp XL650V, rocznikowo 2000 - 2002.
Jesli przez przypadek ktos ze znajomych / zaufanych osob sprzedaje
takie moto, bede BARDZO wdzieczny za info.

Kontakt na priv - tel. 665101151
email - lukasz_baranski @ me . com

Dzieki i pozdro,
--
Lukasz B,
tymczasowo bezdryndowy, WAW

Data: 2010-01-18 08:22:28
Autor: Glub
LukeB <gorry@o2.pl> wrote:

email - lukasz_baranski @ me . com

Ooo Macuser:) może jeszcze z szarlotki czy innego myapple:)

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-18 09:36:07
Autor: Laphroaig
Glub wrote:
LukeB <gorry@o2.pl> wrote:

email - lukasz_baranski @ me . com

Ooo Macuser:) może jeszcze z szarlotki czy innego myapple:)

bo apple sa najlepsze :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2010-01-18 10:39:21
Autor: AZ
On 2010-01-18, Laphroaig <moj.login@vp.pl> wrote:

bo apple sa najlepsze :)

No i najdrozsze. Ale na lansie sie nie oszczedza ;-))

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-18 13:17:00
Autor: Glub
On 2010-01-18, Laphroaig <moj.login@vp.pl> wrote:

> bo apple sa najlepsze :)

No i najdrozsze. Ale na lansie sie nie oszczedza ;-))

Windows to lans bo trza mieć do tego samozaparcie i na prawde o niego
dbac by dzialal bez reinstalek.
Mam mieć maszynę która działa.
W połowie spektaklu nie powiem przecież: Pzepraszam szanowna publiczność
ale Windows mi się zawiesił...

A kwestia ceny jest bezedurÄ….
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-18 13:37:43
Autor: AZ
On 2010-01-18, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

[...]

Windows to nie jedyny system operacyjny na PC, zreszta Mac-i od jakiegos
czasu to tez te same PC co reszta :-)
A kwestia ceny jest bezedurÄ….
No sorry ale porownaj sobie cene MacBooka jakiegos za 4 kPLN z np HP-kiem
ktory jest tez drogi. MacBook przy takim kompie jest biedniutki... 2 x mniej RAM-u, 2 x mniej USB, 2 x mniejszy dysk, brak czytnika pamieci,
ze o karcie graficznej nie wspomne.

Mialem iPhone (zeby nie bylo, z przymusu bo sluzbowy) - nigdy wiecej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-18 06:13:03
Autor: LukeB
Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
Panowie, bo sie robi flame war i OT... Temat Mac vs PC byl
wielokrotnie walkowany na wielu forach, ale zeby na preclach - tego
(chyba) jeszcze nie grali... :)
Ja kupilem bo wkur...la mnie cala dlubanina z Windows'em gdy chcialem
cos zrobic. Wiem, ze to ogolnik, ale nie chce mi sie wglebiac.
Zapewniam, ze nie jestem fanboy'em Apple. Jestem w pracy adminem sieci
na Windows i naprawde - po powrocie do domu ciesze sie gdy po prostu
wlaczam kompa i on dziala bez dlubania, klikania 'OK', 'Tak', 'Zgadzam
sie' albo 'Odblokuj' po 50x, przeklikiwania sie przez gaszcz okien
(polecam np zmiane adresu IP w Win Vista/Win 7). Zgadzam sie ze Apple
sie ceni jak za zboze. Wiec kupilem sobie starszy, uzywany model
MacBook'a Pro - dalem 2300zl rok temu, specyfikacje ma taka, ze do
wszystkiego mi starcza. W ramach pociechy - Jablko daje naprawde extra
darmowy soft do nowych kompow (iLife).
Wczesniej jechalem pol roku na Hackintoshu. Postawilem sobie do
testow... i juz nie chcialem wracac do Win. Nie mam zamiaru gadac o
wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca. Przypomina mi to
wojny z lat 90'tych pt Amiga vs PC, 'z gowna i stali powstalo Atari',
itp. Jeden lubi Windows, inny Mac OS, nie walkujmy tego na
preclach... :)

PS na MyApple jestem zarejestrowany, ale jestem tam tylko czytaczem.

Pozdrawiam obydwa obozy,
L.

Data: 2010-01-20 23:30:39
Autor: Kuczu
LukeB pisze:

Jestem w pracy adminem sieci na Windows

To odpierdol mi w garazu taka siec, moze byc na Windows, zebym po IP mogl wzywac klucze i srubokrety, tak bez lazenia tam i spowrotem. I zeby od razu wiedzialy czy potrzebuje klucz 15/32 czy 1/2. OK ?
A z tymi Waszymi komputrami to wynocha na listy dla komputerozbokow. No chyba ze macie cos do powiedzenia w temacie osieciowanych BMW albo tuningu skomputeryzowanych wtryskow w moto. Wtedy to tak, jak najbardziej.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-01-20 15:35:12
Autor: LukeB
On 20 Sty, 23:30, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
LukeB pisze:

> Jestem w pracy adminem sieci na Windows

To odpierdol mi w garazu taka siec, moze byc na Windows

....aaale czytaj cale wypowiedzi a nie przypierdalaj sie do fragmentow
wyrwanych z kontekstu, ok?

--
Lukasz B
tymczasowo bezdryndowiec, WAW

Data: 2010-01-21 08:41:44
Autor: Kuczu
LukeB pisze:

...aaale czytaj cale wypowiedzi a nie przypierdalaj sie do fragmentow
wyrwanych z kontekstu, ok?

Ale pisales cos o motocyklach ? Bo jak nie to na drzewo.

tymczasowo bezdryndowiec

Ale za to masz komputra ! Ristekpa

Data: 2010-01-22 11:59:38
Autor: Bandziur
Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.

Czesc

On 20 Sty, 23:30, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

A z tymi Waszymi komputrami to wynocha na listy dla komputerozbokow.

eee , jakimi waszymi ze tak sie wpier@#le od niechcenia, jak mnie
pamiec nie myli to stanowisko nazywa³o sie : Administrator Systemow
Oddzialowych. Juz nie pamietasz? Tylko te klucze, obrabiarki,
anodowanie i inne takie ? ;-) Wiem wiem NTG i offtopic i pewnie
nietykieta i faq, ale nie moglem sie powstrzymac.

pzdr
Andrzej

--
GSX 1100 ES

Data: 2010-01-22 22:53:55
Autor: Kuczu
Bandziur pisze:

[...]

Ooo ! Ty jednak zyjesz ! :)

Data: 2010-01-30 12:59:21
Autor: LukeB
Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
No to sie pochwale...
Konczac temat i wszystkie OT - dzisiaj przywloklem Transalpa. Model
XL650V1, niebieski, rocznik 2001, najechane lekko ponad 43 tys km
(stan tarcz i napedu zdaje sie to potwierdzac). Kilka rysek tu i
owdzie, ale ogolnie ladny. Tylko niech ten syf z nieba w koncu
przestanie padac!

PS Mina swiezo upieczonego uzytkownika, gdy po otworzeniu wlewu paliwa
wlew zostaje w reku - bezcenna!

--
Lukasz B
Trapi 650, WAW

Data: 2010-01-18 16:02:31
Autor: Glub
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
AZ

Windows to nie jedyny system operacyjny na PC,

Jeśli pracujesz z dźwiękiem lub jego emisją to niewielki masz wybór.

Z reszta z grafika jest podobnie albo win albo mac. Gimp siÄ™ jeszcze do
pro DTP nie nadaje.
zreszta Mac-i od jakiegos
czasu to tez te same PC co reszta :-)

Zawssze od samego początku był pc bo pc to persolnal computer.
Chcesz wspomnieć ze mac jest teraz hardłerowo kompatybilny z IBM pc

Zapominasz ze to nie tylko o hardware chodzi a najbardziej o system.

> [...]
ktory jest tez drogi. MacBook przy takim kompie jest biedniutki... 2 x mniej RAM-u, 2 x mniej USB, 2 x mniejszy dysk, brak czytnika

Próbowałem skonfigurowac sobie hp do studia, w tej samej konfiguracji
wyszedł 700pln drożej od identycznej konfiguracji mac pro. Z ta roznica
ze musiałbym dokupić system win. A tu miałem go od razu.

Mialem iPhone (zeby nie bylo, z przymusu bo sluzbowy) - nigdy wiecej.

Wiesz, mi bardzo podpasowal. iPhone bez internetu i aplikacji jest niczym. A własnie do Ciebie teraz
pisze z Autobusu 169 odjezdzajacym z pod dw wschodniego.

A na co dzień smigam duzym skuterem-motocyklem (w odróżnieniu od
skutera-motoroweru) :D l

EOT

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-18 21:51:08
Autor: Tytus
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
Siemka
*** "Glub"
Wiesz, mi bardzo podpasowal.
iPhone bez internetu i aplikacji jest niczym. A własnie do Ciebie teraz
pisze z Autobusu 169 odjezdzajacym z pod dw wschodniego.

No slyszalem ze nawet te najnowsze modele umieja wyslac SMS'a i dzialaja na baterii dluzej niz 5 h - jak na amerykanski sprzet to sukces.
Ale za "jabluszkowe poczucie niezaleznosci" trza placic...tak jak za, HD i wiatr we wlosach etc.

--
         Tytus
żółta motorynka

P.S. Kolesiowi niedawno poszlo w kosmos 300 GB muzy - zrippowanej, poukladanej, skatalogowanej.
ale zacisnal zeby i nadal chwali maca - inaczej nie wypada.

Data: 2010-01-18 21:03:39
Autor: Laphroaig
AZ wrote:
MacBook przy takim kompie jest biedniutki...
2 x mniej RAM-u, 2 x mniej USB, 2 x mniejszy dysk, brak czytnika pamieci,
ze o karcie graficznej nie wspomne.

Ale ma za to firewire i swieci mu sie jablko na obudowie :)
A tak na serio, poprzednio mialem mialem notrebooka Acera . Moj macBook na glowe bije acera jesli chodzi o  czas dzialania na baterii. A jesli chodzi o stacjonarnego iMaca to jest on bzeszelestny no i bezkablowy :) ) w porownaniu z kazdym PC'em.

No i Magic Mouse :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2010-01-18 22:12:22
Autor: Magic
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
Laphroaig pisze:

No i Magic Mouse :)

Odczep siê od mojej myszki !

--
Pozdrawiam - Magic, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-19 15:01:02
Autor: Jasio
Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości news:hj1n0c$7f9$1inews.gazeta.pl...

A kwestia ceny jest bezedurÄ….

Jak się cieszę, że Cię spotkałem, zaginiony wujku!
Kupisz mi jakiÅ› drobny prezencik?

A serio - zazdroszczę poziomu zamożności, który pozwala tak powiedzieć z czystym sumieniem.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-20 08:15:15
Autor: Glub
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości news:hj1n0c$7f9$1inews.gazeta.pl...

> A kwestia ceny jest bezedurÄ….

Jak się cieszę, że Cię spotkałem, zaginiony wujku!
Kupisz mi jakiÅ› drobny prezencik?

A zasluzyles?

A serio - zazdroszczę poziomu zamożności, który pozwala tak powiedzieć

z czystym sumieniem.

Nie.. To nie zamożność tylko biednego nie stać na tanie rzeczy.

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-18 09:37:32
Autor: Scyzoryk
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
Jesli przez przypadek ktos ze znajomych / zaufanych osob sprzedaje
takie moto, bede BARDZO wdzieczny za info.

jest troche nowszy. Drogi ale fajny :) 2005r, ladnie wyposazony za 17kzl z hakiem.
W Warszawie

Jak cos to pisz na priv podesle Ci namiary.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-01-18 18:19:23
Autor: maciek
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
jest troche nowszy. Drogi ale fajny :) 2005r, ladnie wyposazony za 17kzl *z hakiem*.
W Warszawie

Ale hak w trampku ma³o przydatny, rozumiem w Goldwingu, ¿eby sobie crossa na przyczepie ci±gaæ ale nie w trampku! :)

BP MSPANC

LukeB, scyzoryk pewnie mówi o sprzecie Grajana88 - zacny jest, i w rzadko spotykanym malowaniu. A jak wolisz jednak starszy rocznikowo, to wal do Franza albo Tomkav4 z Okuniewa. Z pewno¶ci± co¶ znajd±.

Pozdrawiam i aby do wiosny!

--
mad.dog
TA XL600V

Data: 2010-01-18 13:21:15
Autor: LukeB
On 18 Sty, 18:19, "maciek" <mmagi...@gmail.com> wrote:
> jest troche nowszy. Drogi ale fajny :) 2005r, ladnie wyposazony za 17kzl
> *z hakiem*.
> W Warszawie
LukeB, scyzoryk pewnie m wi o sprzecie Grajana88 - zacny jest, i w rzadko
spotykanym malowaniu. A jak wolisz jednak starszy rocznikowo, to wal do
Franza albo Tomkav4 z Okuniewa. Z pewno ci co znajd .
Pozdrawiam i aby do wiosny!

Hej, odn Trampka Grajana88 - niestety - 17k nie wycisne teraz, nie da
rady... zreszta, gdybym mial, to pewnie wzial bym juz jakas Afryke i
to wlasnie zapewne od Franz'a, bo widze ze cos akurat ma w tej cenie.
Ale co zrobic, z pustego i Salomon nie naleje a nie chce sie zadluzac.
No i fajnie byloby miec jeszcze za co jezdzic po kupnie tego moto ;-).
Dzieki za podpowiedz z Tomkiem i Franz'em, pogadam z obydwoma Panami,
pewnie cos z tego wyjdzie.

Pozdro,
L.

Data: 2010-01-19 13:53:25
Autor: Scyzoryk
[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.

LukeB, scyzoryk pewnie mówi o sprzecie Grajana88

dok³adnie tak

--
Pozdr
Scyzoryk

[SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.