Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Rozstanie pracownika z firm±

Rozstanie pracownika z firm±

Data: 2014-01-31 09:35:37
Autor: Stokrotka
Rozstanie pracownika z firm±
Pracownik jest zatrudniony w spółce z o.o.
na umowę o pracę na okres okre¶lony.
Z końcem tego okresu zakończy się jego
praca dla spółki.
Jakie formalno¶ci powinny być dopełnione
żeby zakończenie stosunku pracy odbyło się
prawidłowo?
Czy i jakie roszczenia może zgłaszać spółka
w stosunku do byłego pracownika po zakończeniu
stosunku pracy?

To zależy.
Jak jest to pierwsza / jedyna umowa o pracę z tym pracodawc± to musz± ci dać ¶wiadectwo pracy w terminie 7 dni, zapłacić - tu termin jest zależny od sposobu liczenia pensji, zwykle do ostatniego dnia miesi±ca, ruhome składniki płacy dłużej  - termin w Kodeksie pracy (nie pamiętam zdaje się do 15 następnego miesi±ca , zwyczajowo do 10-12.

Jak nie pierwsza umowa, to może się zdarzyć , że cię nie mog± zwolnić.


--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Rozstanie pracownika z firm±

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona