Data: 2013-10-18 03:05:37 | |
Autor: Kris | |
Rozstanie z Alior Sync | |
W dniu dzisiejszym postanowiłem rostać się z Alior Syn.
Cały proces trwał 23 minuty. Wykonałem telefon na infolinie. Zidentyfikowali mnie i zaczął się proces zamknięcia. Około 10 minut trwało zamknięcie konta, umowy ramowej i itp, mnóstwo pytań itp. W celu zamknięcia karty musiałem podać jej 4 ostatnie cyfry i co mnie najbardziej zdziwiło, konsultantlka zapytała gdzie przechowywałem PIN do karty. W pierwszej chwili odpowiedziałem że w domu na co konsultantka pyta: "znaczy miał pan ten pin zapisany na kartce" Nie chciałem się wdawać w dłuższe dyskusje więc poprawiłem sie i odpowiedziałem że "nie miałem zapisany, miałem zapamietany w głowie";) Tak z ciekawości: jaki cel miało pytanie o sposób przechowywania PINu? |
|
Data: 2013-10-18 12:00:11 | |
Autor: Budzik | |
Rozstanie z Alior Sync | |
Osobnik posiadający mail kszysztofc@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
gdzie przechowywałem PIN do karty I nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie pytania? ;-) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "TPSA - to ludzka rzecz okradać" |
|
Data: 2013-10-18 05:44:02 | |
Autor: Kris | |
Rozstanie z Alior Sync | |
W dniu piątek, 18 października 2013 14:00:11 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
I nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie pytania? ;-)W pierwszej chwili nie zorientowałem sie że przeciez Sync żadnych pinów papierowych nie wysyłał chyba. Bo tam gdzie mam konto nawijmy to główne to pin do karty papierowy dostałem i w szufladzie w domu leży.. |
|
Data: 2013-10-18 14:06:08 | |
Autor: Franc | |
Rozstanie z Alior Sync | |
Dnia Fri, 18 Oct 2013 12:00:11 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)gdzie przechowywałem PIN do kartyI nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie pytania? ;-) Bo dla mnie to "w głowie mam". :-) -- Franc |
|
Data: 2013-10-18 05:45:42 | |
Autor: Kris | |
Rozstanie z Alior Sync | |
W dniu piątek, 18 października 2013 14:06:08 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)"W domu w szufladzie" tez chyba nie jest zakazane. Ale w sumie plus dla Synca że można przez telefon rezygnacje załatwić że nie trzeba żadnych listówe wysyłac czy wizyt w oddziale. |
|
Data: 2013-10-19 12:02:32 | |
Autor: Crimi | |
Rozstanie z Alior Sync | |
On 2013-10-18 14:45, Kris wrote:
W dniu piątek, 18 października 2013 14:06:08 UTC+2 użytkownik Franc napisał:==================== A dla mnie to minus. Samo wykonanie do nich telefonu to wkreślenie się w rolę petenta. Na piśmie oznajmiasz swoją wolę. W rozmowie bezpośredniej załatwiasz sprawę od ręki /prawie-casus 30 dni/ A przez komputer mam kłopoty z likwidacją rachunku w Syncu. Taki tam Raiffeisen Bank robił mi kłopoty przy likwidacji rachunku przy marmurku a co by było via net ? Czy wiesz że przy likwidacji rachunku MUSISZ podać swój aktualny numer ROR-u ? Śmiech i żenada. Aktualnie zamykam wszystkie swoje `martwe` konta. A to czego najbardziej pragnę to wyzwolić się od wszystkich znajomości z bankami. |
|
Data: 2013-10-19 06:20:28 | |
Autor: Kris | |
Rozstanie z Alior Sync | |
W dniu sobota, 19 października 2013 12:02:32 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
Czy wiesz że przy likwidacji rachunku MUSISZ podać swój aktualny numer ROR-u ?Nie MUSIAŁEM ale faktycznie o to pytali i podałem Co to za problem? W sumie ma to sens bo jak z rozlicznia jakieś grosze zostana to wiedzą gdzie przelać. |
|
Data: 2013-10-21 08:41:57 | |
Autor: Crimi | |
Rozstanie z Alior Sync | |
On 2013-10-19 15:20, Kris wrote:
W dniu sobota, 19 października 2013 12:02:32 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:-- -- -- -- -- -- -- -- A jakby to był ostatni rachunek bez możliwości podania numeru, to co zmyślić numer konta? Na zamykanym koncie jest zero, przecież można sprawdzić to na miejscu. |
|
Data: 2013-10-21 09:46:22 | |
Autor: Kris | |
Rozstanie z Alior Sync | |
W dniu poniedziałek, 21 października 2013 08:41:57 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
Na zamykanym koncie jest zero, przecieďż˝ moďż˝na sprawdziďż˝ to na miejscu.Może tam coś wpłynąć już po zamknięciu- np w moim przypadku móglby być to jakiś zaległy ryczałt czy delegacja. W sumie skoro mam inny nr konta to żaden problem dla mnie go im podać. Tajny nie jest- np przy opisach aukcji na allegro tez go podaję |
|
Data: 2013-10-18 12:39:38 | |
Autor: Budzik | |
Rozstanie z Alior Sync | |
Osobnik posiadający mail wp@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Ty mowisz o rozsądnej odpowiedz.Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)gdzie przechowywałem PIN do kartyI nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie pytania? ;-) Jedyna sensowna to: w dupie! ;-) Ostatnio mi sie zapytała taka jedna, dlaczego z awaria internetu dzwonie do swojego dostawny internetu. I co miałem jej powiedziec? Powiedziałem, ze rybny byl juz zamkniety... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace. Andrzej J. Turowicz |
|
Data: 2013-10-18 05:48:52 | |
Autor: Kris | |
Rozstanie z Alior Sync | |
W dniu piątek, 18 października 2013 14:39:38 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Jedyna sensowna to: w dupie! ;-)Mam nadzieje że żartujesz. Dziewczyna po drugiej stronie słuchawki to zwykła pracownica i szacunek się nalezy. A ze mówi to co mówi: taki ma schemat rozmów. Taki już jestem że zawsze z infolinijkami czy innymi ankieterami grzecznie rozmawiam. Tak ich praca, robią to za co im płaca a zresztą niewiadomo co nas w życiu spotka. |
|
Data: 2013-10-18 13:51:24 | |
Autor: Budzik | |
Rozstanie z Alior Sync | |
Osobnik posiadający mail kszysztofc@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Jedyna sensowna to: w dupie! ;-)Mam nadzieje że żartujesz. Tylko po częsci. Dziewczyna po drugiej stronie słuchawki to zwykła pracownica i I na ten schemat należy odpowiednio zareagować odpowiadając, ze to nie ich sprawa. Jeżeli powie tak co drugi klient a taka pani nie zareaguje, nie przekaze tego przełożonemu i dalej - bank nie zmieni procedury to juz wina zdecydowanie banku a wiec równiez tej pani. Taki już jestem że zawsze z infolinijkami czy innymi ankieteramiI tak i nie. Pamietaj, ze dostają kase za to. I o ile akurat do pracownika banku do którego ja dzwonie nie mam pretensji o tyle juz np. wszelkiej masci namawiacze telefoniczni biora kase za zakłócanie mojego spokoju. I w takim przypadku nie widze powodu dla specjalnego szacunku. Takie a nie inne potraktowanie może wynikać tylko i wylącznie z mojego dobrego wychowania ale nie z szacunku do tych osób. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire |
|
Data: 2013-10-18 12:13:55 | |
Autor: Franc | |
Rozstanie z Alior Sync | |
Dnia Fri, 18 Oct 2013 03:05:37 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
W dniu dzisiejszym postanowiłem rostać się z Alior Syn. Dupochron na okoliczność ewentualnej reklamacji płatności za pomocą PINu. Mieliby cię na widelcu. :-) PS. Możesz od razu wietrzyć podstęp ze strony SYNC. Wszelkie pytania zadają według z góry ustalonego schematu. -- Franc |