Data: 2010-08-27 22:06:43 | |
Autor: pawell32 | |
Rozstanie z Cyfrowym Polsatem | |
W dniu 27.08.2010 20:18, Marcin Kossakowski pisze:
Witam, umowę z CP mam od grudnia 2007 (familijny) i dodatkowo od tego w n masz 10 dni na rezygnacje, jak się nie podoba oddajesz. jakość obrazu lepsza i lepszy dekoder. jak ogladasz dużo sportu to n jest w tyle na cp i c+. -- pozdrawiam. pawell32 Slackware 13 - power of linux http://www.net-sat.pl e-mail:pawell@net-sat.pl |
|
Data: 2010-08-28 13:30:13 | |
Autor: Marcin Kossakowski | |
Rozstanie z Cyfrowym Polsatem | |
Le 27/08/2010 22:06, pawell32 a écrit :
w n masz 10 dni na rezygnacje, jak się nie podoba oddajesz. Sportu praktycznie w ogóle. czasem jakiś tenis ale WTA jest na Eurosporcie więc luz. A jeszcze pytanko - rzeczą która mnie zdecydowanie wpienia w CP jest obsługa klienta. Na maila potrafią odpisywać 2 tygodnie, ostatnio odpisali po 4 dniach to mało z fotela nie spadłem, na infolinii mam wrażenie braku kompetencji totalnej - każda odpowiedź na zapytanie techniczne to odłączyć zasilanie dekodera i podłączyć za 10 sek. Czy w innych platformach jest podobnie? Niby to drobny szczegół, ale zawsze do czegoś się można przyczepić. pzdr, MK |
|
Data: 2010-08-28 13:54:42 | |
Autor: Cavallino | |
Rozstanie z Cyfrowym Polsatem | |
Użytkownik "Marcin Kossakowski" <69marcin@interia.pl> napisał w wiadomości news:
Czy w innych platformach jest podobnie? Niby to drobny szczegół, ale zawsze do czegoś się można przyczepić. Cyfra odpowiada na mail następnego dnia. Z infolinii telefonicznej nigdy nie korzystam, nie mam tyle czasu i kasy. To już wolę do lokalnego Centrum Cyfra+ zadzwonić. |
|