Rozstanie z Cyfrowym Polsatem

Data: 2010-08-27 22:06:43
Autor: pawell32
Rozstanie z Cyfrowym Polsatem
W dniu 27.08.2010 20:18, Marcin Kossakowski pisze:
Witam, umowÄ™ z CP mam od grudnia 2007 (familijny) i dodatkowo od tego
roku pakiet mini na drugim TV. Wysłałem do nich pismo z rezygnacją z
umowy na pakiet familijny, oto co dostałem w ofercie na utrzymanie:

-umowa na 24 mies
-pierwsze 3 miesiace 0 zł
-czwarty miesiac oplata 15 zł za pakiet HD
-od 5 do 24 miesiaca familijny+hd+dzierż. dekodera hd 37,9 + 15 + 5 = 57,9
-w tym okresie pierwszych 3 czy 4 miesiecy daja mozliwosc ogladania za
free pakietu relaks czy hbo, juz nie pamietam dokladnie
-dekoder aktywacja 1 pln, dostawa kurierem 25

co myslicie o powyzszej ofercie? mi osobiscie na pewno nie przypadl do
gustu okres umowy (np. w n jest na 13 mies.). Oferta programowa w miare
ok, chociaz te ich kanały hd to żadna rewelacja (czyt. jak u
wszystkich). Na pewno bede chcial wytargowac krotszy cyrograf, ponadto
myslicie ze jest sie jeszcze o co bic? Czy w ogóle od nich uciekać bo np
drzaźni mnie u nich obsługa klienta no i coś tam niektórzy piszą że na
innych platformach obraz jest lepszy. AntenÄ™ mam teraz 60 ale jak wezme
jakies hd to zamontuje 80 albo 90. konwerter mam quada (kompatybilny z
hdtv), w miare dobry (nie od cp) i telewizor full hd 40 cali samsung.
Dzięki za rady. pozdrawiam!

w n masz 10 dni na rezygnacje, jak siÄ™ nie podoba oddajesz.
jakość obrazu lepsza i lepszy dekoder.
jak ogladasz dużo sportu to n jest w tyle na cp i c+.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-08-28 13:30:13
Autor: Marcin Kossakowski
Le 27/08/2010 22:06, pawell32 a écrit :
w n masz 10 dni na rezygnacje, jak siÄ™ nie podoba oddajesz.
jakość obrazu lepsza i lepszy dekoder.
jak ogladasz dużo sportu to n jest w tyle na cp i c+.

Sportu praktycznie w ogóle. czasem jakiś tenis ale WTA jest na Eurosporcie więc luz. A jeszcze pytanko - rzeczą która mnie zdecydowanie wpienia w CP jest obsługa klienta. Na maila potrafią odpisywać 2 tygodnie, ostatnio odpisali po 4 dniach to mało z fotela nie spadłem, na infolinii mam wrażenie braku kompetencji totalnej - każda odpowiedź na zapytanie techniczne to odłączyć zasilanie dekodera i podłączyć za 10 sek.

Czy w innych platformach jest podobnie? Niby to drobny szczegół, ale zawsze do czegoś się można przyczepić.

pzdr, MK

Data: 2010-08-28 13:54:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kossakowski" <69marcin@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Czy w innych platformach jest podobnie? Niby to drobny szczegół, ale zawsze do czegoś się można przyczepić.

Cyfra odpowiada na mail następnego dnia.
Z infolinii telefonicznej nigdy nie korzystam, nie mam tyle czasu i kasy.
To już wolę do lokalnego Centrum Cyfra+ zadzwonić.

Rozstanie z Cyfrowym Polsatem