Rozstanie z GO

Data: 2014-02-10 06:37:56
Autor: Dominik & Co
Rozstanie z GO
Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET
Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł). 2 września 2011 podpisałem umowę ramową, oraz- na jej podstawie- umowę
produktową karty kredytowej GET (w jednym dokumencie, jako jedyny produkt).

Jakiś czas później otworzyłem jeszcze, już drogą elektroniczną,
ROR oraz kilka kont oszczędnościowych.

Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,
prosta sprawa.  "Niniejszym wypowiadam umowę ramową nr xxxx,
z określonym w niej miesięcznym terminem wypowiedzenia,
wraz ze wszystkimi umowami produktowymi zgodnie z §6 Rozdziału IV umowy ramowej".

Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze konsultant, "wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to bezkosztowe"
- ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy.

Niestety wyciągi karty kredytowej jak przychodziły, tak przychodzą.
No to loguję się do bankowości internetowej (działa!), RORu i kont oszczędnościowych
brak- ale karta kredytowa jest!

Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne
(i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego.
No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...

Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym
formularzu".

Nic to, myślę. Przecież w regulaminie kart kredytowych:
http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/GO_Regulamin_kart_kredytowych_new.pdf
jasno stoi, że

"Rozdział XV
Rozwiązanie umowy
§ 19
1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, poprzez:
a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy,
b) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy za pomocą Contact Center, po przeprowadzonej weryfikacji."

Zatem po prostu zadzwonię i będzie po kłopocie.
A co na to CC, po przeprowadzonej weryfikacji? Oczywiście, "proszę przysłać
wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym formularzu".

Jak widać, Getin uważa, iż od przestrzegania postanowień umów i regulaminów
jest klient, a bank jako strona silniejsza może mieć je w dupie.

(No, chyba że nie uważa umowy o kartę kredytową za umowę produktową zawartą na podstawie
umowy ramowej, ale w takim razie jak ją wg nich zawarłem? Jeśli mają jakąś inną podpisaną
przeze mnie umowę, to muszę chyba zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, bo ja nic innego (z nimi) nie podpisywałem...)

Poradzicie, kim dupków postraszyć? ;-)

Dysponuję skanem (i oryginałem) umowy, wypowiedzenia, jak i nagraniami rozmów z CC banku.

Oczywiście, jak nie ma sensu kopać się z koniem, to wyślę im ten ich koszerny
formularz i niech się pałują.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-02-10 07:59:23
Autor: darnok
Rozstanie z GO
On 2014-02-10 07:37, Dominik & Co wrote:

Jaki czas temu postanowiem skorzysta z oferty kredytwki GET
Getin Online (wiem, niezbyt mdry pomys).

Wypowiedzenie zoyem w sierpniu ub.r. Drugiego wrzenia zadzwoni jeszcze konsultant,
"wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecie to bezkosztowe"
- ale potwierdziem ch wypowiedzenia umowy.

Na logik wydawao by si, e albo wypowiedzenie bank uzna za skuteczne
(i wtedy powinien zlikwidowa wszystko), albo nie- i wwczas nie zamyka niczego.
No, ale przecie to nie bank, tylko Getin...

Odpowied na reklamacj: "prosz przysa wypowiedzenie na naszym jedynie susznym
formularzu".

Koresponodowa z bankiem tylko pisemnie.
Zoy reklamacje do reklamacji na niewykonanie owiadczenia woli odnonie jednostronnego wypowiedzenia umowy. Mona zacytowa ze bya to forma pisemna, zaczy skan, ew przedstawi im ich regulamin.
Poinformowa e w przypadku braku wypowiedzenia umowy skierujesz sprawe do arbitra bankowego, poniej do sdu.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-02-11 12:30:13
Autor: wromek
Rozstanie z GO
Ja wypowiedziaem jedynie suszyn formularzem w OF i te nie zamknli, pki co, naliczyli 50 z opat za prowadzenie.
Kolega z niniejszej grupy, ktrego na razie nie wymieni, namwi mnie na to konto, bo mia z tego jak prowizj a ja miaem z nim jaki interes do zrobienia.
Pki co, kolega milczy, a bank nalicza.

Swoj szos, nawet w Polsce kiedy si skocz ludzie do dymania przez grup Leszka. Ja ju z nimi adnego interesu nie zrobi a i odradza bd wszystkim.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-02-16 21:34:48
Autor: RobertS
Rozstanie z GO

[...]

to byłem ja (żeby nie było, że się chowam), pisałem do Ciebie w tej sprawie, ale się nie odezwałeś, mogę wiele zrobić, ale podpisu za Ciebie na dokumencie nie złożę

daj znać na priva (email i tel. mój przecież masz), rezygnacja będzie bezkosztowa (tak jak się umawialiśmy) tylko przypomnij mi w jaki sposób wysyłałeś rezygnację

ps
jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać - prześlę dokument

RobertS

Data: 2014-02-18 15:33:22
Autor: mx
Rozstanie z GO
"RobertS"  wrote in message news:ldr7d6$r22$1sunflower.man.poznan.pl...

jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać - prześlę dokument

Ja poproszę, email wysyłam dla pewności na priv-a. Umowę zawarłem kilka dni temu i już się zmywam korzystając z okresu 14 dni. W art. 4 niby napisali, że formularz wypowiedzenia stanowi zał. 1 do umowy, ale nic takiego nie ma. Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie bez załączników. Nie mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to.
Odpowiedź godna Nobla:
"Szanowny Panie,

Dziękuję za przesłanie wiadomości o treści:

  ‘’ Nie mogę zainstalować aplikacji iKasa. Błąd "Instalacja niemoĹźliwa. Certyfikat wygasł". Nokia N8-00, iKasa Alior Banku działa bez problemu. ''

W nawiązaniu do powyĹźszego zapytania pragnę poinformować, Ĺźe aplikacja jest dostępna na platformy Andriod, iOS, Blackberry, Java, Bada, wszelkie szczegóły odnośnie instalacji tej aplikacji, dostępne są na stronie http://www.getinonline.pl/ikasa.html  Proszę o odinstalowanie oraz zainstalowanie aplikacji zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie.

Jeżeli miałby Pan dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu pod adresem: pytanie@getinonline.pl

Do Pana dyspozycji pozostaje równieĹź Contact Center Getin Online pod numerem: 801 777 111 lub 22 262 00 02.
Służymy pomocą siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 22:00.

Z powaĹźaniem,

Magdalena B......

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta"
No to ja im na to:
"Szanowna Pani Magdaleno oraz inni młodsi i starsi konsultanci,

Minęło 3 dni od podpisania umowy i już mam po dziurki w nosie Waszego quasi-banku:

1.Może znajdziecie informatyka, który potrafi ustawić właściwe kodowanie, aby Wasze odpowiedzi dało się czytać. Chyba, że system transakcyjny zakupiliście na Stadionie Dziesięciolecia, w jego dobrych , handlowych czasach.

2.Takie rady “odinstalować i ponownie zainstalować” jak napisałem, że zainstalować “nie da się” możecie wsadzić sobie głęboko.

3.Instrukcję czytałem i postępowałem zgodnie z nią i tak gówno z tego wyszło.

4.Oprócz Bada, iOS-a i innych wspieracie też Javę i dajcie taką aplikację aby działała. Chyba, że dacie mi w prezencie telefon z innym OS, mi N8 odpowiada i nie będę z powodu Waszych niedoróbek wymieniał.

5.Jeszcze pozostało mi kilka dni na decyzję i macie wielkie szanse, że zrezygnuję z konta i będziecie mieli mnie z głowy.

Pozdrawiam
......... ..............."

I czekam. Ale to jednak nie było jedyne słuszne wypowiedzenie.

Data: 2014-02-18 19:28:46
Autor: RobertS
Rozstanie z GO

[...]

nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres, na który mam wysłać + czy chcesz zamykać konto w GetinOnline czy OpenOnline

RobertS

Data: 2014-02-19 09:57:08
Autor: mx
Rozstanie z GO
nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres,

Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline.
mx1@@os.pl

Data: 2014-02-19 23:18:17
Autor: RobertS
Rozstanie z GO
W dniu 2014-02-19 09:57, mx pisze:
nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres,

Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline.
mx1@@os.pl

wysłałem formularz

jak nie chcesz wysyłać to możesz udać się do dowolnej placówki HB lub OF i tam doradca również może to zrobić...

RobertS

Data: 2014-02-19 22:32:53
Autor: mx
Rozstanie z GO
>On 16.02.2014 21:34, RobertS wrote:

jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
prześlę dokument

To pewnie ten druk:
http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_umowy.pdf

Data: 2014-02-19 10:58:30
Autor: Dominik & Co
Rozstanie z GO
Dnia 10.02.2014 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał/a:

Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,

Wieści z frontu:

Odpowiedzi na maila- katarynka o koszernym pisemnym formularzu,
prośby o podstawę w postaci umowy/regulaminu zlewane.

Złamałem się i wysłałem im tenże koszerny formularz (i jeszcze pisemną
reklamację na dokładkę), a tymczasem zadzwonił ktoś bardziej kumaty, zapewniał że wszystko już pozamykane włącznie z bankowością elekroniczną (faktycznie, zalogować się już nie można) i że bardzo przepraszają.

A za parę dni zadzwoniła Pani, która przedstawiła się jako rzecznik
klienta (?) GO, ponownie zapewniając, iż wszystko pozamykane i że przyślą
jeszcze potwierdzenie na adres korespondencyjny.

Czekam zatem :-)