Data: 2014-02-10 06:37:56 | |
Autor: Dominik & Co | |
Rozstanie z GO | |
Dzień dobry szanownym grupowiczom,
Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł). 2 września 2011 podpisałem umowę ramową, oraz- na jej podstawie- umowę produktową karty kredytowej GET (w jednym dokumencie, jako jedyny produkt). Jakiś czas później otworzyłem jeszcze, już drogą elektroniczną, ROR oraz kilka kont oszczędnościowych. Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się, prosta sprawa. "Niniejszym wypowiadam umowę ramową nr xxxx, z określonym w niej miesięcznym terminem wypowiedzenia, wraz ze wszystkimi umowami produktowymi zgodnie z §6 Rozdziału IV umowy ramowej". Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze konsultant, "wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to bezkosztowe" - ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy. Niestety wyciągi karty kredytowej jak przychodziły, tak przychodzą. No to loguję się do bankowości internetowej (działa!), RORu i kont oszczędnościowych brak- ale karta kredytowa jest! Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne (i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego. No, ale przecież to nie bank, tylko Getin... Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym formularzu". Nic to, myślę. Przecież w regulaminie kart kredytowych: http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/GO_Regulamin_kart_kredytowych_new.pdf jasno stoi, że "Rozdział XV Rozwiązanie umowy § 19 1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, poprzez: a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy, b) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy za pomocą Contact Center, po przeprowadzonej weryfikacji." Zatem po prostu zadzwonię i będzie po kłopocie. A co na to CC, po przeprowadzonej weryfikacji? Oczywiście, "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym formularzu". Jak widać, Getin uważa, iż od przestrzegania postanowień umów i regulaminów jest klient, a bank jako strona silniejsza może mieć je w dupie. (No, chyba że nie uważa umowy o kartę kredytową za umowę produktową zawartą na podstawie umowy ramowej, ale w takim razie jak ją wg nich zawarłem? Jeśli mają jakąś inną podpisaną przeze mnie umowę, to muszę chyba zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, bo ja nic innego (z nimi) nie podpisywałem...) Poradzicie, kim dupków postraszyć? ;-) Dysponuję skanem (i oryginałem) umowy, wypowiedzenia, jak i nagraniami rozmów z CC banku. Oczywiście, jak nie ma sensu kopać się z koniem, to wyślę im ten ich koszerny formularz i niech się pałują. -- Dominik & kąpany (via debianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |
|
Data: 2014-02-10 07:59:23 | |
Autor: darnok | |
Rozstanie z GO | |
On 2014-02-10 07:37, Dominik & Co wrote:
Jaki czas temu postanowiem skorzysta z oferty kredytwki GET Koresponodowa z bankiem tylko pisemnie. Zoy reklamacje do reklamacji na niewykonanie owiadczenia woli odnonie jednostronnego wypowiedzenia umowy. Mona zacytowa ze bya to forma pisemna, zaczy skan, ew przedstawi im ich regulamin. Poinformowa e w przypadku braku wypowiedzenia umowy skierujesz sprawe do arbitra bankowego, poniej do sdu. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-02-11 12:30:13 | |
Autor: wromek | |
Rozstanie z GO | |
Ja wypowiedziaem jedynie suszyn formularzem w OF i te nie zamknli, pki co, naliczyli 50 z opat za prowadzenie.
Kolega z niniejszej grupy, ktrego na razie nie wymieni, namwi mnie na to konto, bo mia z tego jak prowizj a ja miaem z nim jaki interes do zrobienia. Pki co, kolega milczy, a bank nalicza. Swoj szos, nawet w Polsce kiedy si skocz ludzie do dymania przez grup Leszka. Ja ju z nimi adnego interesu nie zrobi a i odradza bd wszystkim. -- pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2014-02-16 21:34:48 | |
Autor: RobertS | |
Rozstanie z GO | |
Ja wypowiedzia�em jedynie s�uszyn formularzem w OF i te� nie zamkn�li, p�kito byłem ja (żeby nie było, że się chowam), pisałem do Ciebie w tej sprawie, ale się nie odezwałeś, mogę wiele zrobić, ale podpisu za Ciebie na dokumencie nie złożę daj znać na priva (email i tel. mój przecież masz), rezygnacja będzie bezkosztowa (tak jak się umawialiśmy) tylko przypomnij mi w jaki sposób wysyłałeś rezygnację ps jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać - prześlę dokument -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-02-18 15:33:22 | |
Autor: mx | |
Rozstanie z GO | |
"RobertS" wrote in message news:ldr7d6$r22$1sunflower.man.poznan.pl... jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać - prześlę dokument Ja poproszę, email wysyłam dla pewności na priv-a. Umowę zawarłem kilka dni temu i już się zmywam korzystając z okresu 14 dni. W art. 4 niby napisali, że formularz wypowiedzenia stanowi zał. 1 do umowy, ale nic takiego nie ma. Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie bez załączników. Nie mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to. Odpowiedź godna Nobla: .................................................................. "Szanowny Panie, DziÄkujÄ za przesĹanie wiadomoĹci o treĹci: ‘’ Nie mogÄ zainstalowaÄ aplikacji iKasa. BĹÄ d "Instalacja niemoĹźliwa. Certyfikat wygasĹ". Nokia N8-00, iKasa Alior Banku dziaĹa bez problemu. '' W nawiÄ zaniu do powyĹźszego zapytania pragnÄ poinformowaÄ, Ĺźe aplikacja jest dostÄpna na platformy Andriod, iOS, Blackberry, Java, Bada, wszelkie szczegóĹy odnoĹnie instalacji tej aplikacji, dostÄpne sÄ na stronie http://www.getinonline.pl/ikasa.html ProszÄ o odinstalowanie oraz zainstalowanie aplikacji zgodnie z instrukcjÄ zamieszczonÄ na stronie. JeĹźeli miaĹby Pan dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu pod adresem: pytanie@getinonline.pl Do Pana dyspozycji pozostaje równieĹź Contact Center Getin Online pod numerem: 801 777 111 lub 22 262 00 02. SĹuĹźymy pomocÄ siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 22:00. Z powaĹźaniem, Magdalena B...... MĹodszy Specjalista ds. ObsĹugi Klienta" ............................................... No to ja im na to: "Szanowna Pani Magdaleno oraz inni młodsi i starsi konsultanci, Minęło 3 dni od podpisania umowy i już mam po dziurki w nosie Waszego quasi-banku: 1.Może znajdziecie informatyka, który potrafi ustawić właściwe kodowanie, aby Wasze odpowiedzi dało się czytać. Chyba, że system transakcyjny zakupiliście na Stadionie Dziesięciolecia, w jego dobrych , handlowych czasach. 2.Takie rady “odinstalować i ponownie zainstalować” jak napisałem, że zainstalować “nie da się” możecie wsadzić sobie głęboko. 3.Instrukcję czytałem i postępowałem zgodnie z nią i tak gówno z tego wyszło. 4.Oprócz Bada, iOS-a i innych wspieracie też Javę i dajcie taką aplikację aby działała. Chyba, że dacie mi w prezencie telefon z innym OS, mi N8 odpowiada i nie będę z powodu Waszych niedoróbek wymieniał. 5.Jeszcze pozostało mi kilka dni na decyzję i macie wielkie szanse, że zrezygnuję z konta i będziecie mieli mnie z głowy. Pozdrawiam ......... ..............." I czekam. Ale to jednak nie było jedyne słuszne wypowiedzenie. |
|
Data: 2014-02-18 19:28:46 | |
Autor: RobertS | |
Rozstanie z GO | |
jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać - nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres, na który mam wysłać + czy chcesz zamykać konto w GetinOnline czy OpenOnline -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-02-19 09:57:08 | |
Autor: mx | |
Rozstanie z GO | |
nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres, Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline. mx1@@os.pl |
|
Data: 2014-02-19 23:18:17 | |
Autor: RobertS | |
Rozstanie z GO | |
W dniu 2014-02-19 09:57, mx pisze:
nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres, wysłałem formularz jak nie chcesz wysyłać to możesz udać się do dowolnej placówki HB lub OF i tam doradca również może to zrobić... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-02-19 22:32:53 | |
Autor: mx | |
Rozstanie z GO | |
>On 16.02.2014 21:34, RobertS wrote:
jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać - To pewnie ten druk: http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_umowy.pdf |
|
Data: 2014-02-19 10:58:30 | |
Autor: Dominik & Co | |
Rozstanie z GO | |
Dnia 10.02.2014 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał/a:
Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę Wieści z frontu: Odpowiedzi na maila- katarynka o koszernym pisemnym formularzu, prośby o podstawę w postaci umowy/regulaminu zlewane. Złamałem się i wysłałem im tenże koszerny formularz (i jeszcze pisemną reklamację na dokładkę), a tymczasem zadzwonił ktoś bardziej kumaty, zapewniał że wszystko już pozamykane włącznie z bankowością elekroniczną (faktycznie, zalogować się już nie można) i że bardzo przepraszają. A za parę dni zadzwoniła Pani, która przedstawiła się jako rzecznik klienta (?) GO, ponownie zapewniając, iż wszystko pozamykane i że przyślą jeszcze potwierdzenie na adres korespondencyjny. Czekam zatem :-) -- Dominik & kąpany (via debianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |