Rozstaw (szerokość) korb treking vs szosa

Data: 2011-05-31 06:38:46
Autor: PeJot
Rozstaw (szerokość) korb treking vs szosa
W dniu 2011-05-30 20:43, ms.joda pisze:
Zauważyłem, że w swojej szosie mam rozstaw koniec korby - oś ramy
(center-center) 6cm, natomiast w trekingu 7,5 cm (octalink, 3
rzędowy). Większy rozstaw nie za bardzo mi odpowiada - kolana pracują
trochę nienaturalnie, odchylone na zewnątrz, jak zwyczajowo przy, za
przeproszeniem stawianiu klocka.

A pedały to SPD ?

Obawiam się, że łożsyka zewnętrze jeszcze zwiększą rozstaw, ale może
niektóre modele np. Deore XT są proste a nie wyprofilowane na zewnątrz?

To są korby low profile i taki trend obowiązuje u Shimano od prawie 20 lat.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-05-31 03:47:49
Autor: ms.joda
Rozstaw (szerokość) korb treking vs szosa
A pedały to SPD ?

Time ATAC w obu przypadkach.  W szosie kolana pracuja równolegle, a w
trekingu lekko rozchylone na zewnątrz.

Rozstaw (szerokość) korb treking vs szosa