Rozstrzelać na miejscu!

Data: 2011-10-24 11:16:21
Autor: Bambaryła
Rozstrzelać na miejscu!
Ten kraj coraz bardziej zaczyna przypominać reżim! http://biznes.onet.pl/od-2012r-wyzsze-kary-za-brak-ubezpieczenia-oc-samo,18543,4888538,1,prasa-detal. Co mi jeszcze bezie wolno w tym kraju? Każą mi płacić za posiadanie telewizora, chociaż od lat nie oglądam TVP, każą mi włączać światła w samochodzie mimo, że jest słoneczny dzień, każą mi płacić 1% podatku na KK chociaż jestem ateistą!  Pytanie do ZUS: jak długo wolno mi żyć w tym kraju?

BBR

Data: 2011-10-24 14:03:57
Autor: boukun
Rozstrzelać na miejscu!

Użytkownik "Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ea52cdc$0$2182$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z pretensjami do PO!

boukun

Data: 2011-10-24 16:52:50
Autor: Leprechaun
Rozstrzelać na miejscu!

[...]

Płacisz składki - możesz życ. Inni płaca składki na twoją emeryturę - ZUS cię już nie kocha i życzy rychłej, wiecznej wędrówki przez Wszechświat.

BomBel

Rozstrzelać na miejscu!