Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka

Data: 2010-10-04 13:49:34
Autor: organizator
Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka
Głosowanie trwało 24 godziny więc uznaję, że otrzymane wyniki w zupełności
wystarczą do wyciągnięcia ostatecznych wniosków.

Link do sondy: http://sonda.hanzo.eu/sondy,87455,FZaS.html

W demokratycznych wyborach na grupie zadecydowano, że trzema stuprocentowymi
Żydami na grupie są:

1) mkarwan (33% głosów)
2) Panslavista (24% głosów)
3) Bogdan Idzikowski (14% głosów)

Co do 6 grupowiczów istnieją podejrzenia, że są Żydami, bo otrzymali po 5%
głosów. Są to:

1) rAzor
2) Antenka
3) Jacek Kawecki
4) u2
5) Polok_Prawdziwy
6) abc

A oto lista stuprocentowych, prawdziwych Polaków, co do których nikt nie miał
podejrzeń, że mogą mieć cokolwiek wspólnego z narodem żydowskim:

1) boukun
2) awe
3) cyc
4) he®sk
5) sofu
6) Grzegorz Z.
7) bolek

Powyżsi prawdziwi Polacy powinni być traktowani jako rdzeń polskości na grupie
i to wokół nich należy budować polityczną jednomyślność. --

Data: 2010-10-04 16:03:59
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Chemmm..., 5%-owym Zydem jezem...?

ŁOJEZUSICKUśWINTYIMATKOJEGONIGDYNIEMOLESTOWANO...!!!

- i poco jo tom żyduwkem gzmociłem...!?

Niedość, ze wpopsek sparkem miała i com siem nawyginać musioł, tom siem
nawyginoł, a jesce teroski widzem, zem jakimsik pińcioprocentowym żydowstwem
siem zaraził...!

Icojo teroski pocnem...?
- jaksiem moja Maryna łotym dowi, to wincyj sparki sem niewygoli, a
zarośnientych kacap strażnie nielubiem...

Data: 2010-10-04 16:05:39
Autor: awe

Użytkownik "organizator" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i8cm1e$j8b$1inews.gazeta.pl...
[...]

4) he&#174;sk
[...]

-- -- -- -- -- -
powinno byc mozna wybrac 2-3 a nie tylko jednego. boukun i cyc sa bardzo podejrzani a i hesk tez nie jest pewny. To jego dziwne nazwisko...
awe

Data: 2010-10-04 22:18:43
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

powinno byc mozna wybrac 2-3 a nie tylko jednego. boukun i cyc sa bardzo
podejrzani a i hesk tez nie jest pewny. To jego dziwne nazwisko...

SPIEPSZOJ DZIADU NAśMIETNIK...!!!

Data: 2010-10-04 16:49:30
Autor: u2
W dniu 2010-10-04 15:49, organizator pisze:
[...]

Pudło, wszyscy to Żydzi z pochodzenia. Nikt by z taką zajadłością nie
atakował Żydów jak oni :)

Data: 2010-10-04 17:04:19
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Zawiodłem się na was, tylko 14%?

Data: 2010-10-04 22:19:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka

Użytkownik "heRsk" <PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nstja6desopfegjdh0u3f9is2pu363f2b24ax.com...

powtorzyc glosowanie!!! ;o)))

Jasne. Aż do oczekiwanego wyniku.

Data: 2010-10-04 17:45:03
Autor: boukun
[...]

Byłoby ciekawie, ale mieszaniec szukający swojej tożsamości "awe" nie pasuje do naszej etnicznie czystej grupy...

boukun

Data: 2010-10-04 20:32:05
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8ct3s$saa$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
gosciu doskonale wiesz ze mam dosc dobrze opracowana genealogie papierowa i genetyczna i wiesz co...ani jednego zyda czym sie nie mozesz pochwalic
awe

Data: 2010-10-04 11:52:22
Autor: Tzva Adonai
Rozstrzygni�cie sondy: kto jest �ydem na pl.soc.polityka
awe napisał(a):

gosciu doskonale wiesz ze mam dosc dobrze opracowana genealogie papierowa i
genetyczna i wiesz co...ani jednego zyda czym sie nie mozesz pochwalic

No ale o czym to niby świadczy, że nie miałeś w swoim rodzie ani
jednego Żyda?.. Napisz lepiej ilu twoich przodków leczyło się
psychiatrycznie...

Data: 2010-10-05 12:20:17
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f8fba43c-e4c1-4cd9-9f21-d2612b16fd44n3g2000yqb.googlegroups.com...
awe napisał(a):

[...]

poniewaz zadnego zyda to zaden. doskonale wiesz ze zydzi laczyli sie w swoim kregu a wiec ich pula genowa jest do dupy. to mutanci ktorzy musza nadrabiac: tu zakombinowac tu podpierdolic, nigdy wypracowac
awe

Data: 2010-10-05 00:15:17
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8d6a9$gl3$1news.onet.pl...

[...]

Litwak jesteś, a zatem mieszaniec...

boukun

Data: 2010-10-05 12:21:33
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8etsc$cpn$1news.onet.pl...

[...]

Patrzcie, patrzcie! Jaki z ciebie mądrala! Znów wyszedłeś na durnia! Wpisz sobie w goglach niedouku! Hiiiihiiihahahhahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 21:07:30
Autor: sofu
> [...]

> i to wokół nich należy budować polityczną jednomyślność.

Byłoby ciekawie, ale mieszaniec szukający swojej tożsamości "awe" nie

-- -- -- -- -- -- -- --

Bo to jest skrzyzowanie foki z morświnem i dla tego nie pasuje do niczego
znanego.
Ciekawe dla czego mkarwan został uznany za parchatego lidera?
Raczej nie wyczuwam w nim tego zacięcia prowokatoskiego. Raczej zachowuje
się tak jakby wykonywał tylko swoją prace.
Dokładnie solidnie ale bez zadziory i entuzjazmu.
Nie ma tu w sondzie KUPY a szkoda.
Ja głosowałem za ABC. Ten gość wyszukuje teksty, które w XXI wieku moga
wkurwić nawet mohera jeśli je uważnie przeczyta.
Nie sądze aby ktokolwiek z czarnych pasożytów publicznie chciał głosić takie
poglady nawet jesli tak myśli jak to przedstawia ABC.
Dla tego całkiem serio uważam go za parcha.

sofu

Data: 2010-10-04 22:17:24
Autor: Polok_prawdziwy
sofu wrote:

[...]

A wdodatku DZIOD...!!!

Data: 2010-10-05 00:18:23
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8d97e$ta6$1node1.news.atman.pl...

> [...]

poglady nawet jesli tak myśli jak to przedstawia ABC.
Dla tego całkiem serio uważam go za parcha.

Tzva ten sondaż zmajstrował, mnie dziwi, dlaczego Żyda Hansa nie ujął, pewno przeoczył... z pośpiechu...

boukun

Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka