Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka

Data: 2010-10-04 17:04:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka

Użytkownik "organizator" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i8cm1e$j8b$1inews.gazeta.pl...
Głosowanie trwało 24 godziny więc uznaję, że otrzymane wyniki w zupełności
wystarczą do wyciągnięcia ostatecznych wniosków.

Link do sondy: http://sonda.hanzo.eu/sondy,87455,FZaS.html

W demokratycznych wyborach na grupie zadecydowano, że trzema stuprocentowymi
Żydami na grupie są:

1) mkarwan (33% głosów)
2) Panslavista (24% głosów)
3) Bogdan Idzikowski (14% głosów)

Zawiodłem się na was, tylko 14%?

Data: 2010-10-04 22:19:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka

Użytkownik "heRsk" <PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nstja6desopfegjdh0u3f9is2pu363f2b24ax.com...
On Mon, 4 Oct 2010 17:04:19 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]
>
> Link do sondy: http://sonda.hanzo.eu/sondy,87455,FZaS.html
>
> W demokratycznych wyborach na grupie zadecydowano, że trzema

powtorzyc glosowanie!!! ;o)))

Jasne. Aż do oczekiwanego wyniku.

Rozstrzygnięcie sondy: kto jest Żydem na pl.soc.polityka