Rozświetlą Giewont w rocznicę śmierci Jana P awła II

Data: 2010-03-31 10:58:33
Autor: serak
Rozświetlą Giewont w rocznicę śmierci Jana P awła II
To smutne, że rocznicę śmierci Wielkiego Polaka chcą uczcić łamiąc
prawo i w taki jarmarczny sposób. Papież prosił by nie stawiać mu
nietrwałych pomników. Smutne.

Data: 2010-04-02 20:34:01
Autor: Titus Atomicus
Rozświetlą Giewont w rocznicę śmi erci Jana Pawła II
In article <4a9a6c4a-8604-4bbc-a8f8-3c52e6b0de21@z11g2000yqz.googlegroups.com>,
 serak <serak@poczta.onet.pl> wrote:

To smutne, że rocznicę śmierci Wielkiego Polaka chcą uczcić łamiąc
prawo i w taki jarmarczny sposób. Papież prosił by nie stawiać mu
nietrwałych pomników. Smutne.

A trwale mozna?

TA

Data: 2010-04-04 01:18:36
Autor: iza
Rozświetlą Giewont w rocznicę śmierci Jana P awła II
On 2 Kwi, 20:34, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<4a9a6c4a-8604-4bbc-a8f8-3c52e6b0d...@z11g2000yqz.googlegroups.com>,

 serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
> To smutne, że rocznicę śmierci Wielkiego Polaka chcą uczcić łamiąc
> prawo i w taki jarmarczny sposób. Papież prosił by nie stawiać mu
> [...]

Na większości trwałych i tak ciężko rozpoznać, że to o niego chodzi ;)
A co do "rozświetlania" - szkoda prądu, ale przede wszystkim szkoda
gór na urządzanie takich kiczowatych happeningów. Niech go czczą wśród
ludzi a nie wśród świastaków, skoro już muszą.

Data: 2010-04-04 05:41:36
Autor: serak
Rozświetlą Giewont w rocznicę śmierci Jana P awła II
Na większości trwałych i tak ciężko rozpoznać, że to o niego chodzi ;)
Mi chodziło raczej o inicjatywy typu istniejaca już fundacja
stypendialna Jana Pawła II, a nie  biorące udział w wyścigu pominiki ,
który większy i jarmarki który bardziej kolorowy, i hałaśliwy.
No i jakoś to łamanie prawa mi nie licuje z osobą , której ma to
dotyczyć. Nie ukrywajmy tego. Przedsięwzięcie obliczone na
efekciarstwo i dla poklasku gawiedzi.

Rozświetlą Giewont w rocznicę śmierci Jana P awła II