Rozumienie giełdy...

Data: 2009-11-27 21:29:32
Autor: Schogun531
Rozumienie giełdy...
mic49 wrote:

Witajcie,

Jestem początkującym inwestorem i od kilku tygodni bacznie obserwuję
warszawską giełdę. Rozgryzam, próbuję zrozumień, ale utknąlem. Na

Witaj

Jeszcze nie miałem okazji udzielić się tutaj merytorycznie i teraz tego
nie zrobię. Chciałem tylko pochylić się nad początkiem Twojego posta
(bez złośliwości). To Ty od kilku tygodni i już się dziwisz, że
utknąłeś? Ja się przymierzam już co najmniej od 2007. i nic :-D

Naprawdę, mój uśmiech nie jest złośliwy!

schogun531

Data: 2009-11-27 22:51:10
Autor:
Rozumienie giełdy...
Schogun531 <schogun123@o2.pl> napisał(a):
mic49 wrote:

> [...]

utknąłeś? Ja się przymierzam już co najmniej od 2007. i nic :-D

Naprawdę, mój uśmiech nie jest złośliwy!

Pozdrawiam

Waszym problemem młodzi inwestorzy jest to, że troche za pozno zescie
się urodzili jak na polskie warunki i musicie przetrawic te wszystkie
lata wielkiej hossy po wejsciu Polski na nową droge.
I nie wierzcie w takie tuzy inwestowania jak to pozornie wygląda.
W poczatkowych latach GPW najwiekszy nawet idiota bez problemu robił
pieniadze, bo takie były założenia i takie jest prawo pionierów,
was czeka już dużo cięższa droga ale za to bardziej normalna - - jezeli to moze byc jakies pocieszenie ale to co było ,, już se ne wrati,,
jak to mówią stare wiarusy. Ale należy obserwowac sytuacje bardzo pilnie,
okazje będą zawsze. Ale nie liczcie już na takie fuksy jak mieli wasi poprzednicy, teraz inwestor to zawód, przypadkowi ludzie są i będą ale przeważnie jako dawcy nie biorcy, ale głowa do góry.

--

Rozumienie giełdy...