Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny

Data: 2015-08-28 16:13:04
Autor: Imka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Pofatygowa艂am si臋 do oddzia艂u Aliora.

Pisemne wypowiedzenie w tym przypadku okaza艂o si臋 niepotrzebne.
Pan wydrukowa艂 dyspozycj臋 zamkni臋cia ROR-a, w dw贸ch egzemplarzach,
podpisali艣my, zeskanowa艂, potem wydrukowa艂 to samo dla rachunku
oszcz臋dno艣ciowego, podpisali艣my, zeskanowa艂, wr臋czy艂 mi po jednym
egzemplarzu i powiedzia艂 偶e to wszystko.
Oczywi艣cie pad艂o pytanie o pow贸d wypowiedzenia - stan臋艂o na "fuzji
bank贸w".

Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - 艂膮cznie z nowym,
nieaktywnym i nieu偶ywanym MasterCardem (akurat dzi艣 doszed艂 i od razu do
piachu).

--
Imka

Data: 2015-08-28 16:24:37
Autor: J.F.
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
U偶ytkownik "Imka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
[...]

Taaa ... ja tak wypowiedzialem w Credit A.
Juz chyba z rok przychodza e-maile o stanie zlikwidowanego konta :-)

J.

Data: 2015-08-28 16:50:31
Autor: Imka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:24:37 +0200, J.F. napisa艂(a):

[...]

Zobaczymy jak tu b臋dzie :)
Maj膮 miesi膮c. Na razie obie zastrze偶one karty w systemie nadal widniej膮
jako aktywna i nieaktywna... ;->

--
Imka

Data: 2015-08-28 19:05:25
Autor: Piotr Ga艂ka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny

U偶ytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:10lfmaxvcdtmi.bjy3pl78f79e$.dlg40tude.net...
[...]

Si臋 wybieram (w 3 osoby).
Zastrzec rozumiem najlepiej ju偶 w oddziale, aby przypadkiem nie wys艂ali kolejnej do zastrze偶enia ?

Dotar艂y do nas ju偶 jaki艣 czas temu dwie MasterCard.
W ka偶dej pisze, 偶e PIN powinien przyj艣膰 wcze艣niej, ale nic takiego nie przysz艂o.
Czyli i tak by艂aby do piachu, bo musieliby chyba zn贸w wysy艂a膰.

Zawsze mi si臋 to rozwi膮zanie z przesy艂aniem pinu i karty w ma艂ym odst臋pie do skrzynki nie podoba艂o.
Ciekawe czy trzecia to zgin臋艂a i karta i PIN i czy zgin臋艂a w to samo miejsce?

TMobile ma chyba bezpieczniej, 偶e si臋 pin pokazuje w systemie transakcyjnym.
P.G.

Data: 2015-08-28 19:35:34
Autor: Imka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Dnia Fri, 28 Aug 2015 19:05:25 +0200, Piotr Ga艂ka napisa艂(a):

Zastrzec rozumiem najlepiej ju偶 w oddziale, aby przypadkiem nie wys艂ali kolejnej do zastrze偶enia ?

W oddziale si臋 nie da艂o zastrzec - musia艂am dzwoni膰.

Dotar艂y do nas ju偶 jaki艣 czas temu dwie MasterCard.
W ka偶dej pisze, 偶e PIN powinien przyj艣膰 wcze艣niej, ale nic takiego nie przysz艂o.
Czyli i tak by艂aby do piachu, bo musieliby chyba zn贸w wysy艂a膰.

TZ dosta艂 swoj膮 kart臋 z tydzie艅 temu, a dzi艣 dosz艂a moja i jego PIN.

--
Imka

Data: 2015-08-29 11:19:37
Autor: Piotr Ga艂ka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny

U偶ytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1mgddqr9acq0h.w8w0x8tntr7m.dlg40tude.net...

Zastrzec rozumiem najlepiej ju偶 w oddziale, aby przypadkiem nie wys艂ali
kolejnej do zastrze偶enia ?

W oddziale si臋 nie da艂o zastrzec - musia艂am dzwoni膰.

Mia艂em na my艣li dzwonienie b臋d膮c w oddziale.

Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie natychmiastowym w zwi膮zku ze zmian膮 regulaminu) powinna z automatu (w trybie natychmiastowym) uniewa偶nia膰 karty do konta bez konieczno艣ci wykonywania jakichkolwiek dzia艂a艅 przez klienta.

S膮 tu osoby znaj膮ce si臋 lepiej.
Czy mog臋 powiedzie膰: Wypowiadam umow臋 w trybie natychmiastowym (bo mog臋) i dok艂adnie nic mnie nie obchodzi, co oni sobie z _ich_ kartami zrobi膮 ?

[...]

Nie podejrzewam, aby PIN wys艂any tydzie艅 wcze艣niej szed艂 poczt膮 o dwa tygodnie d艂u偶ej. Z tego wynika, 偶e bank pisze co innego ("PIN ju偶 powiniene艣 mie膰") a robi co innego.
P.G.

Data: 2015-08-29 12:42:01
Autor: Imka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Dnia Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200, Piotr Ga艂ka napisa艂(a):

[...]

Ale m贸j rozw贸d by艂 tradycyjny, czyli zwyk艂e wypowiedzenie umowy z
zachowaniem okresu wypowiedzenia. Wi臋c wszystko osobno i po kolei.
Aczkolwiek te偶 uwa偶am to za g艂upot臋.

Nie podejrzewam, aby PIN wys艂any tydzie艅 wcze艣niej szed艂 poczt膮 o dwa tygodnie d艂u偶ej. Z tego wynika, 偶e bank pisze co innego ("PIN ju偶 powiniene艣 mie膰") a robi co innego.

Ja tylko doczyta艂am si臋 zdania, 偶e "Do ka偶dej nowej karty - w osobnej
przesy艂ce - klienci otrzymaj膮 tak偶e nowy kod PIN.", z kt贸rego
wywnioskowa艂am, 偶e najpierw b臋dzie karta a potem dopiero PIN :)

--
Imka

Data: 2015-09-01 09:57:44
Autor: Piotr Ga艂ka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny

U偶ytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:11jrcuyh0e40y.fur051pockvn.dlg40tude.net...

[...]

Do bazy wiedzy grupy moje (wraz z 偶on膮) zamykanie w Meritum:
Poniewa偶:
- dosta艂em maila od Aliora, 偶e zmiana regulaminu i 偶e przys艂uguje mi prawo zamkni臋cia w trybie natychmiastowym i jak chc臋 to mog臋 w oddziale banku (nie napisali jakiego, ale pismo od Aliora),
- zlikwidowali oddzia艂 Meritum z kt贸rego ostatnio korzysta艂em,
- Imka pisa艂a, 偶e zamkn臋艂a w Aliorze,
zatem:
- udali艣my si臋 do oddzia艂u Aliora (w Gda艅sku),
- odczekali艣my kolejk臋 (4 stanowiska, czynne jedno),
- zasiedli艣my do negocjacji.
Pani nie mog艂a si臋 w komputerze doszuka膰. Gdzie艣 dzwoni艂a, si臋 wypytywa艂a stan臋艂o na tym, 偶e:
- mamy odr臋cznie wypisywa膰 wnioski zamkni臋cia kolejnych rachunk贸w (mieli艣my 3 RORy + 3 Oszcz臋dno艣ciowe) i ona je prze艣le i za jakie艣 4 dni zaczn膮 zamyka膰,
- w Aliorze w Sopocie podobno potrafi膮 zamkn膮膰 bo ju偶 s膮 zintegrowani z Meritum.
No to zrezygnowali艣my i pojechali艣my do punktu partnerskiego Meritum i tam bez kolejki, bez zastrzegania kart, pani przygotowa艂a i wydrukowa艂a deklaracje wypowiedzenia w trybie natychmiastowym wszystkich rachunk贸w.
Po powrocie do domu z b贸lem serca takie 艂adne n贸wki poci膮艂em no偶yczkami (w ramach blokowania kart :) ).
P.G.

Data: 2015-08-29 13:38:45
Autor: Chris94
Rozw骴 z Meritum - spos骲 tradycyjny
Dnia Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200, Piotr Ga砶a napisa(a):

Dotar硑 do nas ju jaki czas temu dwie MasterCard.
W ka縟ej pisze, 縠 PIN powinien przyj舵 wcze秐iej, ale nic takiego nie
przysz硂.
Czyli i tak by砤by do piachu, bo musieliby chyba zn體 wysy砤.

TZ dosta swoj kart z tydzie temu, a dzi dosz砤 moja i jego PIN.

Nie podejrzewam, aby PIN wys砤ny tydzie wcze秐iej szed poczt o dwa tygodnie d硊縠j. Z tego wynika, 縠 bank pisze co innego ("PIN ju powiniene mie") a robi co innego.

Te mia砮m napisane, 縠 przesy砶 z PIN-em powinna do mnie dotrze
wcze秐iej, a wci笨 jeszcze jej nie dosta砮m.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-09-01 09:36:36
Autor: Piotr Ga砶a
Rozw骴 z Meritum - spos骲 tradycyjny

U縴tkownik "Chris94" <chris94.wytnij.to@poczta.fm> napisa w wiadomo禼i news:55e199d6$0$27520$65785112news.neostrada.pl...

Te mia砮m napisane, 縠 przesy砶 z PIN-em powinna do mnie dotrze
wcze秐iej, a wci笨 jeszcze jej nie dosta砮m.

Przyjdzie.
U nas do dwu kart ju przysz硑 PINy, a trzecia karta przysz砤 wczoraj.
A 縠 konto (w砤秐ie wczoraj) zamkni阾e to ciekawe, czy z rozp阣u nie wy秎 jeszcze PINu :).
P.G.

Data: 2015-08-29 23:25:02
Autor: Borys Pogore艂o
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:13:04 +0200, Imka napisa艂(a):

Pofatygowa艂am si臋 do oddzia艂u Aliora.
(...)

Pod艂膮cz臋 si臋 pod w膮tek z timobajlus艂ugibankowedostarczaneprzezaliorbank.
Jakie艣 dwa miesi膮ce temu wys艂a艂em im wypowiedzenie (rzecz jasna poleconym
ZPO). I cisza. W艂a艣nie si臋 zalogowa艂em do ich systemu, konto ma si臋 dobrze,
wiadomo艣ci w systemie zero. Kto艣 przerabia艂 niedawno?

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-08-30 11:40:40
Autor: Splinter
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Wys艂a艂am poleconym dyspozycj臋 zamkni臋cia rachunku, do艂膮czy艂am ksero dowodu, po tygodniu przys艂ali na maila potwierdzenie, 偶e pismo dotar艂o i 偶e za miesi膮c zamkn膮 konto.

Data: 2015-09-01 21:45:44
Autor: xbartx
W dniu 28.08.2015 o 16:13, Imka pisze:

Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - 艂膮cznie z nowym,
nieaktywnym i nieu偶ywanym MasterCardem (akurat dzi艣 doszed艂 i od razu do
piachu).

A nie ma opcji zastrzegania przez www?

Xenocide

Data: 2015-09-02 11:00:11
Autor: Piotr Ga艂ka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny

U偶ytkownik "xbartx" <xbartx@bastardi.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ms4v99$o2p$2node1.news.atman.pl...
[...]

Kiedy艣 w Meritum to nawet konto mo偶na by艂o zamkn膮膰 przez www.
Czy kart臋 to wtedy nie sprawdza艂em bo mnie nie interesowa艂o.
Ale teraz przejrza艂em list臋 dyspozycji (jest ze 2 razy kr贸tsza ni偶 kiedy艣) i zastrzegania karty nie znalaz艂em.
Na stronie podaj膮 telefon pod kt贸rym mo偶na zastrzega膰.
P.G.

Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny