Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny

Data: 2015-08-28 16:24:37
Autor: J.F.
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
U偶ytkownik "Imka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
Pofatygowa艂am si臋 do oddzia艂u Aliora.
Pisemne wypowiedzenie w tym przypadku okaza艂o si臋 niepotrzebne.
Pan wydrukowa艂 dyspozycj臋 zamkni臋cia ROR-a, w dw贸ch egzemplarzach,
podpisali艣my, zeskanowa艂, potem wydrukowa艂 to samo dla rachunku
oszcz臋dno艣ciowego, podpisali艣my, zeskanowa艂, wr臋czy艂 mi po jednym
egzemplarzu i powiedzia艂 偶e to wszystko.

Taaa ... ja tak wypowiedzialem w Credit A.
Juz chyba z rok przychodza e-maile o stanie zlikwidowanego konta :-)

J.

Data: 2015-08-28 16:50:31
Autor: Imka
Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny
Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:24:37 +0200, J.F. napisa艂(a):

[...]

Zobaczymy jak tu b臋dzie :)
Maj膮 miesi膮c. Na razie obie zastrze偶one karty w systemie nadal widniej膮
jako aktywna i nieaktywna... ;->

--
Imka

Rozw贸d z Meritum - spos贸b tradycyjny