Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny

Data: 2015-08-28 19:05:25
Autor: Piotr Gałka
Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10lfmaxvcdtmi.bjy3pl78f79e$.dlg40tude.net...
Pofatygowałam się do oddziału Aliora.

Pisemne wypowiedzenie w tym przypadku okazało się niepotrzebne.
Pan wydrukował dyspozycję zamknięcia ROR-a, w dwóch egzemplarzach,
podpisaliśmy, zeskanował, potem wydrukował to samo dla rachunku
oszczędnościowego, podpisaliśmy, zeskanował, wręczył mi po jednym
egzemplarzu i powiedział że to wszystko.
Oczywiście padło pytanie o powód wypowiedzenia - stanęło na "fuzji
banków".

Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - Å‚Ä…cznie z nowym,
nieaktywnym i nieużywanym MasterCardem (akurat dziś doszedł i od razu do
piachu).

SiÄ™ wybieram (w 3 osoby).
Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali kolejnej do zastrzeżenia ?

Dotarły do nas już jakiś czas temu dwie MasterCard.
W każdej pisze, że PIN powinien przyjść wcześniej, ale nic takiego nie przyszło.
Czyli i tak byłaby do piachu, bo musieliby chyba znów wysyłać.

Zawsze mi się to rozwiązanie z przesyłaniem pinu i karty w małym odstępie do skrzynki nie podobało.
Ciekawe czy trzecia to zginęła i karta i PIN i czy zginęła w to samo miejsce?

TMobile ma chyba bezpieczniej, że się pin pokazuje w systemie transakcyjnym.
P.G.

Data: 2015-08-28 19:35:34
Autor: Imka
Dnia Fri, 28 Aug 2015 19:05:25 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali kolejnej do zastrzeżenia ?

W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.

Dotarły do nas już jakiś czas temu dwie MasterCard.
W każdej pisze, że PIN powinien przyjść wcześniej, ale nic takiego nie przyszło.
Czyli i tak byłaby do piachu, bo musieliby chyba znów wysyłać.

TZ dostał swoją kartę z tydzień temu, a dziś doszła moja i jego PIN.

--
Imka

Data: 2015-08-29 11:19:37
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1mgddqr9acq0h.w8w0x8tntr7m.dlg40tude.net...

Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali
kolejnej do zastrzeżenia ?

W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.

Miałem na myśli dzwonienie będąc w oddziale.

Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu) powinna z automatu (w trybie natychmiastowym) unieważniać karty do konta bez konieczności wykonywania jakichkolwiek działań przez klienta.

SÄ… tu osoby znajÄ…ce siÄ™ lepiej.
Czy mogę powiedzieć: Wypowiadam umowę w trybie natychmiastowym (bo mogę) i dokładnie nic mnie nie obchodzi, co oni sobie z _ich_ kartami zrobią ?

[...]

Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś mieć") a robi co innego.
P.G.

Data: 2015-08-29 12:42:01
Autor: Imka
Dnia Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

[...]

Ale mój rozwód był tradycyjny, czyli zwykłe wypowiedzenie umowy z
zachowaniem okresu wypowiedzenia. Więc wszystko osobno i po kolei.
Aczkolwiek też uważam to za głupotę.

Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś mieć") a robi co innego.

Ja tylko doczytałam się zdania, że "Do każdej nowej karty - w osobnej
przesyłce - klienci otrzymają także nowy kod PIN.", z którego
wywnioskowałam, że najpierw będzie karta a potem dopiero PIN :)

--
Imka

Data: 2015-09-01 09:57:44
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11jrcuyh0e40y.fur051pockvn.dlg40tude.net...

Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie
natychmiastowym w zwiÄ…zku ze zmianÄ… regulaminu) powinna z automatu (w trybie
[...]

Do bazy wiedzy grupy moje (wraz z żoną) zamykanie w Meritum:
Ponieważ:
- dostałem maila od Aliora, że zmiana regulaminu i że przysługuje mi prawo zamknięcia w trybie natychmiastowym i jak chcę to mogę w oddziale banku (nie napisali jakiego, ale pismo od Aliora),
- zlikwidowali oddział Meritum z którego ostatnio korzystałem,
- Imka pisała, że zamknęła w Aliorze,
zatem:
- udaliśmy się do oddziału Aliora (w Gdańsku),
- odczekaliśmy kolejkę (4 stanowiska, czynne jedno),
- zasiedliśmy do negocjacji.
Pani nie mogła się w komputerze doszukać. Gdzieś dzwoniła, się wypytywała stanęło na tym, że:
- mamy odręcznie wypisywać wnioski zamknięcia kolejnych rachunków (mieliśmy 3 RORy + 3 Oszczędnościowe) i ona je prześle i za jakieś 4 dni zaczną zamykać,
- w Aliorze w Sopocie podobno potrafią zamknąć bo już są zintegrowani z Meritum.
No to zrezygnowaliśmy i pojechaliśmy do punktu partnerskiego Meritum i tam bez kolejki, bez zastrzegania kart, pani przygotowała i wydrukowała deklaracje wypowiedzenia w trybie natychmiastowym wszystkich rachunków.
Po powrocie do domu z bólem serca takie ładne nówki pociąłem nożyczkami (w ramach blokowania kart :) ).
P.G.

Data: 2015-08-29 13:38:45
Autor: Chris94
Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
Dnia Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200, Piotr Ga³ka napisa³(a):

Dotar³y do nas ju¿ jaki¶ czas temu dwie MasterCard.
W ka¿dej pisze, ¿e PIN powinien przyj¶æ wcze¶niej, ale nic takiego nie
przysz³o.
Czyli i tak by³aby do piachu, bo musieliby chyba znów wysy³aæ.

TZ dosta³ swoj± kartê z tydzieñ temu, a dzi¶ dosz³a moja i jego PIN.

Nie podejrzewam, aby PIN wys³any tydzieñ wcze¶niej szed³ poczt± o dwa tygodnie d³u¿ej. Z tego wynika, ¿e bank pisze co innego ("PIN ju¿ powiniene¶ mieæ") a robi co innego.

Te¿ mia³em napisane, ¿e przesy³k± z PIN-em powinna do mnie dotrzeæ
wcze¶niej, a wci±¿ jeszcze jej nie dosta³em.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-09-01 09:36:36
Autor: Piotr Ga³ka
Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny

U¿ytkownik "Chris94" <chris94.wytnij.to@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:55e199d6$0$27520$65785112news.neostrada.pl...

Te¿ mia³em napisane, ¿e przesy³k± z PIN-em powinna do mnie dotrzeæ
wcze¶niej, a wci±¿ jeszcze jej nie dosta³em.

Przyjdzie.
U nas do dwu kart ju¿ przysz³y PINy, a trzecia karta przysz³a wczoraj.
A ¿e konto (w³a¶nie wczoraj) zamkniête to ciekawe, czy z rozpêdu nie wy¶l± jeszcze PINu :).
P.G.

Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny