Rozwalamy system

Data: 2011-02-26 14:49:28
Autor: boukun
Rozwalamy system
W Brzegu ludzie dzisiaj w proteście przeciwko wysokim cenom paliw tankują paliwo za 70 groszy...

Super inicjatywa, tylko tak możemy rozwalić ten złodziejski kapitalistyczny system. Ja od jutra też będę tankował tylko za złotówkę...

boukun

Data: 2011-02-26 06:54:48
Autor: J-23
Rozwalamy system
On 26 Lut, 14:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W Brzegu ludzie dzisiaj w prote cie przeciwko wysokim cenom paliw tankuj paliwo
za 70 groszy...

Super inicjatywa, tylko tak mo emy rozwali ten z odziejski kapitalistyczny
system. Ja od jutra te b d tankowa tylko za z ot wk ...

boukun

W PRL-l benzyna byla na kartki. No i nie tylko benzyna!
J...
PS. jak bedzies czesto tankowac za 1zl, to musisz miec spory zapas
paliwa, bo w drodze do stacji benzynowej i z powrotem, spalisz duzo
wiecej niz to co zatankujesz

Data: 2011-02-26 19:39:26
Autor: boukun
Rozwalamy system

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:7065920f-1028-4744-8779-9c29b44588f4t16g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie ma nic do rzeczy, ci sami ludzie, ta sama dynastia byla za tamten stan rzeczy odpowiedzialna. Wtedy nasz produkt krajowy za naszymi plecami wysylali na wschód i na Zachód, teraz sprzedali caly nasz majatek narodowy, wypracowywany w PRL-u pokoleniami przez 40 lat. Polska byla wolna i to nie calkiem, tylko póltora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 rok, potem juz nigdy wiecej... I ttylko wtedy bylo w miare godne zycie i tylko wtedy byly perspektywy na rozwój i dobrobyt..., ale Geremek zainspirowal stan wojenny i banka mydlana prysnela...

boukun

Data: 2011-02-27 02:50:28
Autor: J-23
Rozwalamy system
On 26 Lut, 19:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:7065920f-1028-4744-8779-9c29b44588f4t16g2000vbi.googlegroups.com...> On 26 Lut, 14:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

rzeczy odpowiedzialna. Wtedy nasz produkt krajowy za naszymi plecami wysylali na
wsch d i na Zach d, teraz sprzedali caly nasz majatek narodowy, wypracowywany w
PRL-u pokoleniami przez 40 lat. Polska byla wolna i to nie calkiem, tylko
p ltora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 rok, potem juz nigdy wiecej...
I ttylko wtedy bylo w miare godne zycie i tylko wtedy byly perspektywy na rozw j
i dobrobyt..., ale Geremek zainspirowal stan wojenny i banka mydlana prysnela...

boukun

I co z tego?
W d... mam cala historie najnowsza, lacznie z Geremkiem i cala ta
zgraja solidaruchow
Z mojego punktu widzenia - nie ma "kartek" jest lepiej
Bo w PRL-u musialem "dawac w lape" roznym chuj.m, zeby jakos
funkcjonowac
Teraz wystarczy zarobic i miec forse, a dla mnie to jest latwiejsze.

J...

PS. chcesz protestowac? prosze bardzo - protestuj. wez w garsc
transparent i biegaj po ulicy... moze ktos zwroci na Ciebie uwage!

Data: 2011-02-27 16:18:40
Autor: boukun
Rozwalamy system

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:7fac063d-87d1-46f7-b7eb-28f31e7413f9k16g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

PS. chcesz protestowac? prosze bardzo - protestuj. wez w garsc
transparent i biegaj po ulicy... moze ktos zwroci na Ciebie uwage!

Chuj ci w dupe baranie. Powinni takim matolom jak ty kazac placic po 10 zl za litr i lac baty na gola dupe za byle co...
Swiat nie stoi w miejscu, tylko Polska sie cofa. Ci sami ludzie rzadzili przed 1981 rokiem co dzisiaj, trudno oczekiwac, zebysmy dzisiaj mieli rok 1982...

Co za matol...

boukun

Data: 2011-02-27 09:15:49
Autor: J-23
Rozwalamy system
On 27 Lut, 16:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:7fac063d-87d1-46f7-b7eb-28f31e7413f9k16g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

1981 rokiem co dzisiaj, trudno oczekiwac, zebysmy dzisiaj mieli rok 1982...

http://podroze.auto-swiat.pl/aktualne-ceny-paliwa-w-europie/

tu masz ceny "wachy" w krajach europejskich
zwroc uwage ze w Niemczech, Anglii, i Francji zena 1 litra jest niemal
taka jak w Polsce
jezeli masz sposob na to zeby u nas byla tansza niz w krajach
europejskich, to chetnie sie dowiem!
sram na to kto rzadzil, i kto rzadzi! Kazdy z bylych i aktualnych tzw.
rzadacych nadaje sie jedynie do fabryki kurzu.
bo na tyle starcza im kwalifikacji. podobnie jak i tobie, tysz znasz
sie glownie na zawracani dupy pierdolami.
rwiesz sie do wlady, to przedstaw jakis swoj program gospodarcza.
tylko nie pitol mi nic o Zydach, bo g...o mnie to obchodzi jaki masz
stosunek do nich.
nawet jakbys spalil pozostalych przy zyciu obywateli narodowosci
zydowskiej, to nic to nie da, bo jaka Polska jest bidna, taka i
bedzie.
zamiast biadolic, wes sie do jakiejs roboty, bo jak na razie to tylko
kupa smrodu z Ciebie, i zadnego pozytku

J...

PS. jak chodzi o tego chuja i o Twoja dupe, to niezly jest z Ciebie
marzyciel, ale nic z tego nie bedzie bo wole kobitki

Data: 2011-02-27 18:25:14
Autor: boukun
Rozwalamy system

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c4e5f375-f9d5-4c4a-b1a0-6bd9ffb40edct13g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

tu masz ceny "wachy" w krajach europejskich
zwroc uwage ze w Niemczech, Anglii, i Francji zena 1 litra jest niemal

No i temat skonczony, za szczytów PRL-u 1980-1981 u nas wszystko bylo o wiele tansze jak na zachodzie...

boukun

Data: 2011-02-27 13:23:19
Autor: J-23
Rozwalamy system
On 27 Lut, 18:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:c4e5f375-f9d5-4c4a-b1a0-6bd9ffb40edct13g2000vbo.googlegroups.com...

>http://podroze.auto-swiat.pl/aktualne-ceny-paliwa-w-europie/

> tu masz ceny "wachy" w krajach europejskich
> zwroc uwage ze w Niemczech, Anglii, i Francji zena 1 litra jest niemal
> taka jak w Polsce

No i temat skonczony, za szczyt�w PRL-u 1980-1981 u nas wszystko bylo o wiele
tansze jak na zachodzie...

boukun

i peklo jak banka mydlana z tej przyczyny

Data: 2011-02-28 04:09:11
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f4d297a5-860e-4343-a346-46e80968b131w36g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

tansze jak na zachodzie...

boukun

i peklo jak banka mydlana z tej przyczyny
Nie z tej przyczyny, syjoniści z USA i RFN podstawili nam konia trojańskiego w postaci kredytów, przykręcenia kontraktów i potem wzniecenia niepokojów w Polsce, bo chcieli Polskę okraść. Ich emisariusze wcześniej przeszkoleni przez CIA dokończyli dzieła, na krótko była szansa wyrwać się spod delegatów kontroli, ale wtedy Geremek dostał prikaz wpłynięcia na Jaruzelskiego, by ten wprowadził stan wojenny... Dalej mamy właśnie konsekwencję tego stanu wojennego...

boukun

Data: 2011-02-28 03:32:41
Autor: Canucki
Rozwalamy system
No i temat skonczony, za szczytów PRL-u 1980-1981 u nas wszystko bylo o wiele tansze jak na zachodzie...

W pewnym sensie ma Pan racje z tym, ze ja raczej powiedzialbym, ze u nas co prawda tansze ale BYLO, to juz raczej na Zachodzie.
A poza tem, czy wie Pan co to jest "placa realna"?  Krzysztof Canucki

Data: 2011-02-28 12:55:26
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikf50p$dur$1inews.gazeta.pl...

[...]

Proszę się skoncentrować na tym moim zdaniu "za szczytów PRL-u 1980-1981 u nas wszystko było o wiele tańsze jak na zachodzie..."

boukun

Data: 2011-02-28 13:06:59
Autor: jadrys
Rozwalamy system
W dniu 2011-02-28 04:32,  Canucki pisze:
boukun<boukun@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

A czy ty wiesz że kiedyś każdego Polaka stać było na ogrzanie domu, wykupienie lekarstw i jeszcze pozostało na chleb?

Data: 2011-02-28 12:33:10
Autor: Canucki
Rozwalamy system
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

A czy ty wiesz że kiedyś każdego Polaka stać było na ogrzanie domu, wykupienie lekarstw i jeszcze pozostało na chleb?

W tym samym czasie czlowieka wykorzystywanego przez kapitalistow na tzw. zgnilym Zachodzie stac bylo na powyzsze plus np. urlopy w cieplych krajach i w ogole podroze po swiecie.  Nie wspominajac juz o takich "luksusach" jak
samochod czy telefon w kazdym domu. No i jeszcze stac go bylo na wedlinke na chleb, po ktora nie musial stac w tasiemcowej kolejce.  Podobnie bylo z artykulem niezbednym w koncowym etapie procesu trawienno-wydalniczego,
podczas gdy w krajach komunistycznego dobrobytu papier toaletowy byl rarytasem.  Krzysztof Canucki  --

Data: 2011-02-28 17:19:12
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikg4m5$22r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zgnilym Zachodzie stac bylo na powyzsze plus np. urlopy w cieplych krajach i

W tym samym czasie na Zachodzie było więcej socjalizmu jak kapitalizmu. Rok 1989 to początek przejścia w całej Europie z socjalizmu na krwiożerczy kapitalizm i globalizację...

Niemcy zachodni też cały czas wspominają piękne czasy socjalizmu w ich kraju... i czasy kiedy poczta, służba zdrowia, i wiele innych gałęzi przemysłu były państwowe...

boukun

Data: 2011-02-28 17:22:12
Autor: boukun
Rozwalamy system

[...]

Sam sobie odpowiedziałeś, to był okres po stanie wojennym, kiedy zniszczono polską, zaledwie półtora roku trwającą demokrację..., przygotowując się już do przejścia w okres krwiożerczego kapitalizmu i rabowania totalnego polskiej gospodarki...

boukun

Data: 2011-02-26 06:56:20
Autor: J-23
Rozwalamy system
[...]

aha, zapomnialem dodac ze sam mozesz sobie "rozwalac", bo ja tankuje
"pod korek"

Data: 2011-02-26 09:59:44
Autor: Bruner
Rozwalamy system
ja proponuje wogole nie tankowac i przerzucuc sie na rower, zrobilem to juz dawno nie bede niewiernym kieszeni napychc dolarami

Data: 2011-02-26 16:06:27
Autor: bolek
Rozwalamy system

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ikb4h4$601$1news.onet.pl...
ja proponuje wogole nie tankowac i przerzucuc sie na rower, zrobilem to juz dawno nie bede niewiernym kieszeni napychc dolarami

To nie niewiernym nabijasz kieszeń, tylko wszystkim żydoskim
bankierom i innym pasożydom.

bolek

Data: 2011-02-26 07:29:41
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 26 Lut, 16:06, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

To nie niewiernym nabijasz kiesze , tylko wszystkim ydoskim
bankierom i innym paso ydom.
 To bankierzy dojebali akcyzę 1.56 złotego do każdego litra benzyny
czy może jednak ten rudy gnój tuskodonek, he? A potem jeszcze   23%
VAT czyli kolejne 1.15....
J-23

Data: 2011-02-26 19:41:58
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7ae3625-7737-48b9-a85f-b100879ed8cdy31g2000prd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Jak byłby inny Żyd typu Kaczyński, to byłoby podobnie, a nawet 25%.

boukun

Data: 2011-02-27 07:24:32
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 26 Lut, 19:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak by byl inny
Jeszzce 4 lata temu "był inny"  i akcyza była mniejsza, VAT też. Ale
Żyd z niego był mniej więcej taki jak z ciebie Polak- czyli żaden.
J-23

Data: 2011-02-27 16:33:08
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b90544d-e704-4a7e-9095-1c7a72402e9aw36g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Jakiś inny debil J23 pisał, że jeszcze w PRL-u było inaczej...
Czy coś takiego jak PiS, ma w ogóle jakikolwiek program gospodarczy, poza wrodzonymi od bolszewizmu ciągotami do tworzenia państwa policyjnego? Te dziadostow funkcjonowało dwa lata 2005-2007 jeszcze tylko na podstawie wcześniej ugruntowanego gospodarczego "ładu" czy nieładu... i sypnęli się w przeciągu tych dwóch lat. Dłużej nie byli w stanie funkcjonować...

boukun

Data: 2011-02-27 07:49:50
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 27 Lut, 16:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Czy co takiego jak PiS, ma w og le jakikolwiek program gospodarczy,
Ma najlepszy z możliwych- NIE WTRĄCAĆ SIĘ bez koniecznej potrzeby,
ludzie sami najlepiej wiedza jak i gdzie zarobioic kase.
Takich z "programem gospodarczym" masz obecnie, i jak ci się podobają
skutki ich działalności to popieraj ich nadal.
J-23

Data: 2011-02-27 18:27:11
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:269d882c-fe54-4b8f-9405-b18f45ecdbb4p16g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Ty sam nie wiesz co piszesz, w co drugim poście, zachwalając ten system, zachwalasz jednoznacznie rząd PO...

I jaka kurwa inna by nie była..., będziesz ją zachwalał... taki z ciebie typ...

boukun

Data: 2011-02-27 13:39:34
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 27 Lut, 18:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
, zachwalaj c ten system,
zachwalasz jednoznacznie rz d PO...
 Co ty bredzisz człowieku? Stwierdzenie faktu  że nawet obecny debilny
"system" jest 1000x lepszy od jebanej komuny nie znaczy wcale ze ja
zachwalam platfonsizm....
J-23

Data: 2011-02-28 04:10:20
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:08b68ae6-f07d-48f6-aea1-0667776a8c7et16g2000vbi.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Oczywiście, że zachwalasz, ale jesteś na tyle głupi, żeby sobie z tego sprawy nie zdawać...

boukun

Data: 2011-02-26 17:28:53
Autor: obserwator
Rozwalamy system
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

To nie niewiernym nabijasz kieszeń, tylko wszystkim żydoskim

jezdzij wiec furmanka, cwoku.

Data: 2011-02-26 19:00:04
Autor: bolek
Rozwalamy system

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikbd8l$jn6$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości

, cwoku.

To teraz tak się podpisujesz ?
Też ładnie.

bolek

Data: 2011-02-26 18:17:00
Autor: obserwator
Rozwalamy system
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
, cwoku.

To teraz tak się podpisujesz ?
Też ładnie.

wow, jakim intelektem, baranie kacapski sie popisales. Mam plakac czy sie smiac?

Data: 2011-02-26 19:40:54
Autor: boukun
Rozwalamy system

[...]

Mój samochód 5 lat stał w garażu wyrejestrowany z niemieckich numerów, dopiero półtora roku temu go znowu zarejestrowałem i też stoi większość czasu w garażu...

boukun

Data: 2011-02-28 03:52:38
Autor: Canucki
Rozwalamy system

> [...]

dopiero
półtora roku temu go znowu zarejestrowałem i też stoi większość czasu w garażu...

Rozpoczynajac ten watek zapowiedzial Pan doprowadzenie "systemu" do upadku
poprzez drastyczne obnizenie zakupow paliwa.  Czy nie zauwaza Pan dysonansu
pomiedzy panskim oswiadczeniem a doswiadczeniem?
Przez piec lat nie kupowal Pan paliwa w ogole i system nie upadl...

Krzysztof Canucki

Data: 2011-02-28 12:58:50
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikf666$guq$1inews.gazeta.pl...

> [...]

pomiedzy panskim oswiadczeniem a doswiadczeniem?
Przez piec lat nie kupowal Pan paliwa w ogole i system nie upadl...

Wtedy tylko ja nie inwestowałem w system, a teraz musi to zrobić całe społeczeństwo i tylko tak możemy rozłożyć ten złodziejski system...

boukun

Data: 2011-02-28 12:45:54
Autor: Canucki
Rozwalamy system

> [...]

Wtedy tylko ja nie inwestowałem w system, a teraz musi to zrobić całe społeczeństwo i tylko tak możemy rozłożyć ten złodziejski system...

Obawiam sie, ze "całe społeczeństwo" nie jest zainteresowane prowadzeniem
tak nienormalnego zycia jak czyni to Pan i panski brat (vide artykul "Pustelnik") Krzysztof Canucki

Data: 2011-02-28 17:26:59
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikg5e2$4oq$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Obawiam sie, ze "całe społeczeństwo" nie jest zainteresowane prowadzeniem
tak nienormalnego zycia jak czyni to Pan i panski brat (vide

Dużo w tym może być racji, większość społeczeństwa woli się modlić i utrzymywać jak na niewolnków przystało klechów, polityków i wszelkiej maści kapitalistów..., dużo z tej części chodzi po śmietnikach i zbiera puszki, ułamek zamarza w nieogrzanych mieszkaniach, reszta zapija się w altankach i w parkach..., ale wszyscy mają dogłębnie wyprane mózgi przez reżimowe media...
Kiedyś Polacy byli mądrzejsi, bo pisali na ulotkach, nie słuchamy radia i nie oglądamy telewizji...
Kiedyś Polacy wiedzieli, że telewizja ich ogłupia...

boukun

Data: 2011-02-26 16:25:31
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikb0t4$hvj$1mx1.internetia.pl...
[...]

I za tyle będziesz jeździć.

HansKoss

Data: 2011-02-26 19:43:37
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <rudy102@pancerni.li> napisał w wiadomości news:4d691be8$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wcale nie muszę, nie jestem uzależnionym niewolnikiem systemu, do sklepu biegam najczęściej w ramach uprawiania sportu...

boukun

Data: 2011-02-26 18:20:03
Autor: jadrys
Rozwalamy system
W dniu 2011-02-26 14:49, boukun pisze:
[...]

Oryginalny sposób, i choć kopaliny są podstawą tego systemu to jednak chyba od tankowania za złotówkę on nie upadnie..

Data: 2011-02-28 03:36:41
Autor: Canucki
Rozwalamy system
[...]

...i przemieszczal sie na deskorolce?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-02-28 13:00:49
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikf589$eke$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak już o rekreację chodzi, to na rolkach... i rowerze...

boukun

Data: 2011-02-28 12:41:59
Autor: Canucki
Rozwalamy system

> paliw

> kapitalistyczny
>
> ..i przemieszczal sie na deskorolce?
>
> Krzysztof Canucki

Jak już o rekreację chodzi, to na rolkach... i rowerze...

Akurat Panu to wlasnie samochod wydaje sie sluzyc do rekreacji.
Albo kiedy stoi nieuzytkowany w garazu co zmusza Pana do stosowania "alternatywnych sposobow przemieszczania sie" albo kiedy juz nim Pan jedzie sluzy do "czynnej rekreacji" przy uzyciu pluszowego misia  Krzysztof Canucki

--

Rozwalamy system