Rozwalamy system

Data: 2011-02-26 09:59:44
Autor: Bruner
Rozwalamy system
ja proponuje wogole nie tankowac i przerzucuc sie na rower, zrobilem to juz dawno nie bede niewiernym kieszeni napychc dolarami

Data: 2011-02-26 16:06:27
Autor: bolek
Rozwalamy system

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ikb4h4$601$1news.onet.pl...
ja proponuje wogole nie tankowac i przerzucuc sie na rower, zrobilem to juz dawno nie bede niewiernym kieszeni napychc dolarami

To nie niewiernym nabijasz kieszeń, tylko wszystkim żydoskim
bankierom i innym pasożydom.

bolek

Data: 2011-02-26 07:29:41
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 26 Lut, 16:06, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

To nie niewiernym nabijasz kiesze , tylko wszystkim ydoskim
bankierom i innym paso ydom.
 To bankierzy dojebali akcyzę 1.56 złotego do każdego litra benzyny
czy może jednak ten rudy gnój tuskodonek, he? A potem jeszcze   23%
VAT czyli kolejne 1.15....
J-23

Data: 2011-02-26 19:41:58
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7ae3625-7737-48b9-a85f-b100879ed8cdy31g2000prd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Jak byłby inny Żyd typu Kaczyński, to byłoby podobnie, a nawet 25%.

boukun

Data: 2011-02-27 07:24:32
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 26 Lut, 19:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak by byl inny
Jeszzce 4 lata temu "był inny"  i akcyza była mniejsza, VAT też. Ale
Żyd z niego był mniej więcej taki jak z ciebie Polak- czyli żaden.
J-23

Data: 2011-02-27 16:33:08
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b90544d-e704-4a7e-9095-1c7a72402e9aw36g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Jakiś inny debil J23 pisał, że jeszcze w PRL-u było inaczej...
Czy coś takiego jak PiS, ma w ogóle jakikolwiek program gospodarczy, poza wrodzonymi od bolszewizmu ciągotami do tworzenia państwa policyjnego? Te dziadostow funkcjonowało dwa lata 2005-2007 jeszcze tylko na podstawie wcześniej ugruntowanego gospodarczego "ładu" czy nieładu... i sypnęli się w przeciągu tych dwóch lat. Dłużej nie byli w stanie funkcjonować...

boukun

Data: 2011-02-27 07:49:50
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 27 Lut, 16:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Czy co takiego jak PiS, ma w og le jakikolwiek program gospodarczy,
Ma najlepszy z możliwych- NIE WTRĄCAĆ SIĘ bez koniecznej potrzeby,
ludzie sami najlepiej wiedza jak i gdzie zarobioic kase.
Takich z "programem gospodarczym" masz obecnie, i jak ci się podobają
skutki ich działalności to popieraj ich nadal.
J-23

Data: 2011-02-27 18:27:11
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:269d882c-fe54-4b8f-9405-b18f45ecdbb4p16g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ty sam nie wiesz co piszesz, w co drugim poście, zachwalając ten system, zachwalasz jednoznacznie rząd PO...

I jaka kurwa inna by nie była..., będziesz ją zachwalał... taki z ciebie typ...

boukun

Data: 2011-02-27 13:39:34
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system
On 27 Lut, 18:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
, zachwalaj c ten system,
zachwalasz jednoznacznie rz d PO...
 Co ty bredzisz człowieku? Stwierdzenie faktu  że nawet obecny debilny
"system" jest 1000x lepszy od jebanej komuny nie znaczy wcale ze ja
zachwalam platfonsizm....
J-23

Data: 2011-02-28 04:10:20
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:08b68ae6-f07d-48f6-aea1-0667776a8c7et16g2000vbi.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Oczywiście, że zachwalasz, ale jesteś na tyle głupi, żeby sobie z tego sprawy nie zdawać...

boukun

Data: 2011-02-26 17:28:53
Autor: obserwator
Rozwalamy system
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

To nie niewiernym nabijasz kieszeń, tylko wszystkim żydoskim

jezdzij wiec furmanka, cwoku.

Data: 2011-02-26 19:00:04
Autor: bolek
Rozwalamy system

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikbd8l$jn6$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości

, cwoku.

To teraz tak się podpisujesz ?
Też ładnie.

bolek

Data: 2011-02-26 18:17:00
Autor: obserwator
Rozwalamy system
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
, cwoku.

To teraz tak się podpisujesz ?
Też ładnie.

wow, jakim intelektem, baranie kacapski sie popisales. Mam plakac czy sie smiac?

Data: 2011-02-26 19:40:54
Autor: boukun
Rozwalamy system

[...]

Mój samochód 5 lat stał w garażu wyrejestrowany z niemieckich numerów, dopiero półtora roku temu go znowu zarejestrowałem i też stoi większość czasu w garażu...

boukun

Data: 2011-02-28 03:52:38
Autor: Canucki
Rozwalamy system

> [...]

dopiero
półtora roku temu go znowu zarejestrowałem i też stoi większość czasu w garażu...

Rozpoczynajac ten watek zapowiedzial Pan doprowadzenie "systemu" do upadku
poprzez drastyczne obnizenie zakupow paliwa.  Czy nie zauwaza Pan dysonansu
pomiedzy panskim oswiadczeniem a doswiadczeniem?
Przez piec lat nie kupowal Pan paliwa w ogole i system nie upadl...

Krzysztof Canucki

Data: 2011-02-28 12:58:50
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikf666$guq$1inews.gazeta.pl...

> [...]

pomiedzy panskim oswiadczeniem a doswiadczeniem?
Przez piec lat nie kupowal Pan paliwa w ogole i system nie upadl...

Wtedy tylko ja nie inwestowałem w system, a teraz musi to zrobić całe społeczeństwo i tylko tak możemy rozłożyć ten złodziejski system...

boukun

Data: 2011-02-28 12:45:54
Autor: Canucki
Rozwalamy system

> [...]

Wtedy tylko ja nie inwestowałem w system, a teraz musi to zrobić całe społeczeństwo i tylko tak możemy rozłożyć ten złodziejski system...

Obawiam sie, ze "całe społeczeństwo" nie jest zainteresowane prowadzeniem
tak nienormalnego zycia jak czyni to Pan i panski brat (vide artykul "Pustelnik") Krzysztof Canucki

Data: 2011-02-28 17:26:59
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikg5e2$4oq$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Obawiam sie, ze "całe społeczeństwo" nie jest zainteresowane prowadzeniem
tak nienormalnego zycia jak czyni to Pan i panski brat (vide

Dużo w tym może być racji, większość społeczeństwa woli się modlić i utrzymywać jak na niewolnków przystało klechów, polityków i wszelkiej maści kapitalistów..., dużo z tej części chodzi po śmietnikach i zbiera puszki, ułamek zamarza w nieogrzanych mieszkaniach, reszta zapija się w altankach i w parkach..., ale wszyscy mają dogłębnie wyprane mózgi przez reżimowe media...
Kiedyś Polacy byli mądrzejsi, bo pisali na ulotkach, nie słuchamy radia i nie oglądamy telewizji...
Kiedyś Polacy wiedzieli, że telewizja ich ogłupia...

boukun

Rozwalamy system