Rozwalamy system

Data: 2011-02-26 16:25:31
Autor: Hans Kloss
Rozwalamy system

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikb0t4$hvj$1mx1.internetia.pl...
W Brzegu ludzie dzisiaj w proteście przeciwko wysokim cenom paliw tankują paliwo za 70 groszy...

Super inicjatywa, tylko tak możemy rozwalić ten złodziejski kapitalistyczny system. Ja od jutra też będę tankował tylko za złotówkę...

boukun

I za tyle będziesz jeździć.

HansKoss

Data: 2011-02-26 19:43:37
Autor: boukun
Rozwalamy system

Użytkownik "Hans Kloss" <rudy102@pancerni.li> napisał w wiadomości news:4d691be8$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wcale nie muszę, nie jestem uzależnionym niewolnikiem systemu, do sklepu biegam najczęściej w ramach uprawiania sportu...

boukun

Rozwalamy system