Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę z robić to przez ubezpieczyciela AC?

Data: 2011-01-19 21:14:13
Autor: Gabriel 'wilk'
Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę z robić to przez ubezpieczyciela AC?
Witam.

Dzisiaj straciłem miejscu nieoświetlonym i fatalnie widocznym oponę przy
predkości 40km/h (!). Dziura ostra jak brzytwa, zapewne świezo wybita.

Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie jest walnięte. Jakieś 2 tygodnie temu znajomy jadąc za ciężówka nie zauważył zalanej wodą dziury w jezdni, efekt to przecięte 2 opon z jednej strony auta, dwie alufelgi pogięte oraz walnięte zawieszenie przednie w BMW 5 (okazało się dopiero po tym jak ściągneli auto do domu na lawecie bo nie miał 2 kół na podmiane). Oczekiwanie na niebieskich w powiecie oświęcimskim ponad 1,5h :-(
Policja była, notatka spisana.

Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-19 21:55:14
Autor: Sebastian Biały
On 2011-01-19 21:14, Gabriel 'wilk' wrote:
Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie
jest walnięte.

Raczej nie. Dotykanie brzegu dziury upewnilo mnie w przekonaniu że to tylko opona, był naprawdę ostry. Ale sprawdzę oczywiście jak coś bedzie widać na stacji.

Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

Przyjechali po 5 minutach do ... innego zdarzenia. Grzecznie zapytałem czy mogą i mnie zalatwić. Nie mogli. Kazali dzwonić na 112. Wrócili po 40 minutach do mojego zgłoszenia na partyline ... taki zapewne rodzaj optymalizacji pracy. Ale luzik, wcześniej czekalem 40 minut na pomoc drogową :) Mam nadzieje że będzie warto dla tych paru setek za opony.

Data: 2011-01-20 13:21:06
Autor: flower
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Policja była, notatka spisana.

Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

Ja nie miałem takiego szczęścia: rozwaliłem oponę w Wigilię, podczas jazdy z
jednej kolacji na drugą, gdzie dzieci czekały, bo przecież Mikołaj. Nie
byłem na tyle twardy żeby siedzieć i czekać spokojnie na policję w takim
momencie za kilkadziesiąt zł (bo za tyle kupiłem używkę w takim (niezłym)
stanie).

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę z robić to przez ubezpieczyciela AC?