Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrob ić to przez ubezpieczyciela AC?

Data: 2011-01-19 21:02:20
Autor: Sebastian Biały
Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrob ić to przez ubezpieczyciela AC?
Witam.

Dzisiaj straciłem miejscu nieoświetlonym i fatalnie widocznym oponę przy predkości 40km/h (!). Dziura ostra jak brzytwa, zapewne świezo wybita.

Policja była, notatka spisana.

Mam AC. Czy jest mozliwa taka droga, ze "szybko" załatwie wypłatę pieniędzy z AC a potem niech się ubezpieczyciel buja z zarzadcą drogi?

I druga sprawa, na co się mam powoływać aby sfinansowano mi *obie* opony na tej osi. Dobra, na kodeks, ale może nie tylko?

Data: 2011-01-19 21:04:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ih7g0e$nkr$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, po to jest AC.
Przy czym wcale nie musi być szybciej, choć powinno.
A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

Data: 2011-01-19 21:10:45
Autor: Sebastian Biały
On 2011-01-19 21:04, Cavallino wrote:
A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok. Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?

Data: 2011-01-19 21:13:32
Autor: Cavallino
On 2011-01-19 21:04, Cavallino wrote:
A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok.

No to luzik, może się wyrobią.

Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?

Przeczytaj warunki.

Data: 2011-01-19 21:58:13
Autor: Sebastian Biały
On 2011-01-19 21:13, Cavallino wrote:
Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok.

No to luzik, może się wyrobią.

Jest jeszcze inny poziom zabawności. *Wczoraj* zapłaciłem AC obowiązujące od *jutra*. Dzisiaj mam jeszcze "stare".

Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?
Przeczytaj warunki.

Kto by czytał ten bełkot :P

Data: 2011-01-19 22:08:11
Autor: Iksinski
Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ih7j98$4f3$1news.onet.pl...

Kto by czytał ten bełkot :P

Jak kiedyÅ› siÄ™ mocno "sparzysz", to siÄ™ nauczysz... ;-P

Data: 2011-01-19 21:15:00
Autor: marjan
On 2011-01-19 21:04, Cavallino wrote:
A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

Najzabawiniejsze jest to ze wczoraj zapłaciłem za AC na cały rok.
Ubezpieczyciel bedzie teraz żądał dopłaty ;)?

Nie, ale w przypadku (odpukać) kradzieży lub szkody całkowitej wypłacą Ci mniej (o tyle, ile dostaniesz teraz).
Możesz co najwyżej doubezpieczyć do kwoty pełnego ubezpieczenia (proporcjonalnie).
Przynajmniej ja tak miałem w PTU po wypłacie z AC.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-19 21:22:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Przynajmniej ja tak miałem w PTU po wypłacie z AC.

Ubezpieczasz w PTU?
Po co?
To już chyba lepiej w ogóle nie ubezpieczać.

Data: 2011-01-20 01:17:10
Autor: marjan
W dniu 2011-01-19 21:22, Cavallino pisze:
[...]

Słyszałem bardzo negatywne opinie o tym ubezpieczycielu, fakt. Ale akurat w moim przypadku nie mam mu nic do zarzucenia, przez ładnych parę lat. Zawsze wypłacali dość sprawnie, bez naciągania się. Mówię oczywiście zarówno o OC jak i AC.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-01-20 09:56:47
Autor: Cavallino
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:ih7uu5$hn6$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ja od kwietnia nie mogę się doprosić o resztę odszkodowania.
Wypłacili na oko tak ze 40% wartości, nawet nie pytając czy chcę bezgotówkową naprawę i o reszcie nie chcą gadać nawet.
Nie skutkuje nic, żadne odwołania, prawnicy, maile, telefony.
Do tego nie ma komu nawrzucać, bo sobie uznali że lokalny oddział nie wypłaca odszkodowań, tylko sprzedaje składki, a telefonicznie to to nie to samo.

Sprawa jest w sÄ…dzie.
Korzystanie z takiego ubezpieczyciela to samobójstwo.

Data: 2011-01-20 17:25:55
Autor: radekp@konto.pl
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
Thu, 20 Jan 2011 09:56:47 +0100, w
<4d37f8cf$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(-a):

Sprawa jest w s±dzie.

Oddawa³e¶ do s±du, czy z wycen± rzeczoznawcy po nakaz?

Data: 2011-01-20 19:37:55
Autor: Cavallino
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:t4ogj6dpfk1ruiqnf6tpqnpteb2psr8l7b4ax.com...

Odda³em prawnikowi.
On zrobi³ resztê.

A o jakim nakazie mówisz?
Postêpowaniu upominawczym?

Data: 2011-01-25 15:11:09
Autor: radekp@konto.pl
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
Thu, 20 Jan 2011 19:37:55 +0100, w
<4d388103$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(-a):

A o jakim nakazie mówisz?
Postêpowaniu upominawczym?

Tak.

Data: 2011-01-25 15:36:43
Autor: Cavallino
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:pfmtj61ckfesl1724t1p9hd698aiedn93s4ax.com...
[...]

Wycena bieg³ego to chyba za ma³o ¿eby je wykorzystaæ.
To siê stosuje do sytuacji w których nie ma sporu miêdzy stronami.

Data: 2011-01-25 18:09:09
Autor: radekp@konto.pl
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
Tue, 25 Jan 2011 15:36:43 +0100, w
<4d3edff9$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
> [...]

> Postêpowaniu upominawczym?

>Tak.

Wycena bieg³ego to chyba za ma³o ¿eby je wykorzystaæ.

Absolutnie nie.

To siê stosuje do sytuacji w których nie ma sporu miêdzy stronami.

¯eby¶ wiedzia³ jakie ¶mieci przechodz± w upominawczym...
Sam uzyska³em taki nakaz na podstawie emaili.

Data: 2011-01-25 20:12:37
Autor: Cavallino
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mq0uj6tlr7vrrthgalhsash6h084jtsv444ax.com...
> [...]

> Postêpowaniu upominawczym?

>Tak.

Wycena bieg³ego to chyba za ma³o ¿eby je wykorzystaæ.

A jednak:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Post%C4%99powanie_upominawcze

"Postêpowanie upominawcze jest postêpowaniem odrêbnym uregulowanym w Kodeksie postêpowania cywilnego, zmierzaj±cym do szybkiego uzyskania tytu³u egzekucyjnego przez wierzyciela wysuwaj±cego roszczenie pieniê¿ne, którego d³u¿nik nie kwestionuje."

Chyba nie masz w±tpliwo¶ci, ¿e ju¿ z papierów wynika, i¿ d³u¿nik (PTU) kwestionuje roszczenie?
Tako¿ zreszt± i klarowa³ mi prawnik, ¿e to s± spory dla normalnego postêpowania.

To siê stosuje do sytuacji w których nie ma sporu miêdzy stronami.

¯eby¶ wiedzia³ jakie ¶mieci przechodz± w upominawczym...
Sam uzyska³em taki nakaz na podstawie emaili.

E-s±d pewnie?

Data: 2011-01-27 15:54:49
Autor: radekp@konto.pl
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
Tue, 25 Jan 2011 20:12:37 +0100, w
<4d3f20a3$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
[...]

Ach, ta piêkna teoria :).
Zreszt± wkrótce siê sam przekonam, tylko musi mi siê zachcieæ.

Chyba nie masz w±tpliwo¶ci, ¿e ju¿ z papierów wynika, i¿ d³u¿nik (PTU) kwestionuje roszczenie?
Tako¿ zreszt± i klarowa³ mi prawnik, ¿e to s± spory dla normalnego postêpowania.

Zapewne. W upominawczym by tyle nie zarobi³ :).

Normalnie. Wydruk i do s±du.

Data: 2011-01-27 16:10:12
Autor: Cavallino
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:am13k6t1p03ajmcfe1q8gnii702j6bobop4ax.com...
[...]

Te¿ odszkodowanie próbujesz wywalczyæ?

[...]

Ale to akurat nie ten prawnik który kierowa³ t± sprawê, tylko taki z rodziny.

Data: 2011-01-27 17:07:55
Autor: radekp@konto.pl
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
Thu, 27 Jan 2011 16:10:12 +0100, w
<4d418ad0$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(-a):

>Ach, ta piêkna teoria :).
>Zreszt± wkrótce siê sam przekonam, tylko musi mi siê zachcieæ.

Te¿ odszkodowanie próbujesz wywalczyæ?

Zosta³o jakie¶ ~1kPLN "spornej" kwoty, tzn. ró¿nicy pomiêdzy oryg. a
zamiennikami. Resztê za³atwi³y same pisma.

> [...]

>Zapewne. W upominawczym by tyle nie zarobi³ :).

Ale to akurat nie ten prawnik który kierowa³ t± sprawê, tylko taki z rodziny.

To on nie wie jakie cuda przechodz± w upominawczym?

Data: 2011-01-27 17:34:00
Autor: Cavallino
Rozwalilem oponê na dziurce, czy mogê zrobiæ to przez ubezpieczyciela AC?
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ov53k6d44tqc8k8qqv06ls03rf4nf7h5ef4ax.com...
> [...]

Zosta³o jakie¶ ~1kPLN "spornej" kwoty, tzn. ró¿nicy pomiêdzy oryg. a
zamiennikami. Resztê za³atwi³y same pisma.

Szczê¶ciarz.
Mi nie za³atwily nawet 1 z³, okopali siê na upatrzonej pozycji i ju¿.

Ale to akurat nie ten prawnik który kierowa³ t± sprawê, tylko taki z
rodziny.

To on nie wie jakie cuda przechodz± w upominawczym?

Starej daty jest, wiêc wie czego siê nie kieruje do upominawczego.
Zreszt± to by tylko przed³u¿y³o sprawê, po sprzeciw by³by na bank.

Data: 2011-01-20 10:51:07
Autor: Arek
W dniu 2011-01-20 01:17, marjan pisze:
[...]

akurat w moim przypadku nie mam mu nic do zarzucenia, przez Å‚adnych parÄ™
lat. Zawsze wypłacali dość sprawnie, bez naciągania się. Mówię
oczywiście zarówno o OC jak i AC.

Ale musisz doubezpieczyć, ale skoro dla Ciebie to nie problem to faktycznie nie masz nic do zarzucenia:)

a.

Data: 2011-01-19 22:36:58
Autor: raBar-bar

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d3743e2$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twierdzenie, że oczywiście AC załatwi sprawę jest chyba trochę na wyrost?
Wszystko zależy od zakresu ubezpieczenia i wyłączeń, które w OWU się pojawiają.

Jeżeli jako zakres AC mam wymienione w umowie:
zderzenie się pojazdów
uszkodzenie spowodowane nagłym działaniem siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu z osobami, zwierzętami lub przedmiotami z zewnątrz pojazdu
uszkodzenie pojazdu przez osoby trzecie
uszkodzenie pojazdu przez sprzęt sportowy przewożony na bagażniku zewnętrznym ...
pożar, wybuch, zatopienie oraz nagłe działanie innych sił przyrody
nagłe działanie czynnika termicznego lub chemicznego z zewnątrz pojazdu

a dodatkowo w wyłączeniach podana jest informacja, że TU nie odpowiada za szkody powstałe "podczas normalnej eksploatacji pojazdu (wynikające z naturalnego zużycia) lub spowodowane wstrząsami na nierównościach dróg, albo będące następstwem korozji (...)"

to na pewno dostanÄ™ z AC?
Bez przeczytania "tego bełkotu" czyli OWU pewnie się nie obejdzie...

pozdrawiam
raB

Data: 2011-01-19 21:14:13
Autor: Gabriel 'wilk'
[...]

Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie jest walnięte. Jakieś 2 tygodnie temu znajomy jadąc za ciężówka nie zauważył zalanej wodą dziury w jezdni, efekt to przecięte 2 opon z jednej strony auta, dwie alufelgi pogięte oraz walnięte zawieszenie przednie w BMW 5 (okazało się dopiero po tym jak ściągneli auto do domu na lawecie bo nie miał 2 kół na podmiane). Oczekiwanie na niebieskich w powiecie oświęcimskim ponad 1,5h :-(
Policja była, notatka spisana.

Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-19 21:55:14
Autor: Sebastian Biały
On 2011-01-19 21:14, Gabriel 'wilk' wrote:
Ty lepiej sprawdź czy felgi cale i proste oraz czy cos w zawieszeniu nie
jest walnięte.

Raczej nie. Dotykanie brzegu dziury upewnilo mnie w przekonaniu że to tylko opona, był naprawdę ostry. Ale sprawdzę oczywiście jak coś bedzie widać na stacji.

Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

Przyjechali po 5 minutach do ... innego zdarzenia. Grzecznie zapytałem czy mogą i mnie zalatwić. Nie mogli. Kazali dzwonić na 112. Wrócili po 40 minutach do mojego zgłoszenia na partyline ... taki zapewne rodzaj optymalizacji pracy. Ale luzik, wcześniej czekalem 40 minut na pomoc drogową :) Mam nadzieje że będzie warto dla tych paru setek za opony.

Data: 2011-01-20 13:21:06
Autor: flower
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Policja była, notatka spisana.

Całe szczęście, ile czekałeś na niebieskich?

Ja nie miałem takiego szczęścia: rozwaliłem oponę w Wigilię, podczas jazdy z
jednej kolacji na drugą, gdzie dzieci czekały, bo przecież Mikołaj. Nie
byłem na tyle twardy żeby siedzieć i czekać spokojnie na policję w takim
momencie za kilkadziesiąt zł (bo za tyle kupiłem używkę w takim (niezłym)
stanie).

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-01-19 21:46:53
Autor: Tomek Kańka
Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał(a)
Witam.

Dzisiaj straciłem miejscu nieoświetlonym i fatalnie widocznym oponę przy predkości 40km/h (!). Dziura ostra jak brzytwa, zapewne świezo wybita.

Wpółczuję.

Policja była, notatka spisana.

Mam AC. Czy jest mozliwa taka droga, ze "szybko" załatwie wypłatę pieniędzy z AC a potem niech się ubezpieczyciel buja z zarzadcą drogi?

Zadzwoń do swojego AC i zapytaj. Ale dlaczego nie pójdziesz od razu do
ubezpieczyciela sprawcy, czyli drogi? WYdaje się, że z OC będzie łatwiej
niż z AC.

I druga sprawa, na co się mam powoływać aby sfinansowano mi *obie* opony na tej osi. Dobra, na kodeks, ale może nie tylko?

Spodziewaj się raczej, że odejmą Ci kilkadziesiąt % ceny opony, za to,
że była zużyta. I tutaj będzie łatwiej się kłócić z OC, niż z AC. OC ma
ci przwrócić stan poprzedni, niech się oni martwią jak to zrobić.

Ja właśnie kończę załatwiać taką samą szkodę z AC w Hestii, na razie nie
było żadnych problemów, choć jeszcze nie dostałem pieniędzy.
Rezczoznawca "kazał" zrobić również geometrię zawieszenia, obejrzał
felgę i choć wyglądała na prostą, to stwierdził że jak się na wyważarce okaże, że krzywa, to też oddadzą. Odjął tylko 15% ceny opony właśnie za jej
żużycie (miała rok). Mówił, że za całkiem nową oponę założoną tylko na
samochód odejmuje 10%.

--
Tomek

Data: 2011-01-19 23:01:44
Autor: Sebastian Biały
On 2011-01-19 22:46, Tomek Kańka wrote:
Zadzwoń do swojego AC i zapytaj.

"Mamy tutaj dzisiaj awarię". Nawet warunki autopomocy musialem dyktować przez telefon, bo nie mieli na komputerze :) Więc się nic nie dowiem. Z resztą nie tyle chodzi o to czy można, tylko czy się opłaca.

Ale dlaczego nie pójdziesz od razu do
ubezpieczyciela sprawcy, czyli drogi? WYdaje się, że z OC będzie łatwiej
niż z AC.

Iść do OC drogi wymaga być może więcej czasu i poświęcenia z mojej strony.

Spodziewaj się raczej, że odejmą Ci kilkadziesiąt % ceny opony

Nie chcę na tym zarabiać. Niech odejmą nawet 60. Może za te pieniądze ktoś tam by tego asfaltu nasypał :/

, za to,
że była zużyta. I tutaj będzie łatwiej się kłócić z OC, niż z AC. OC ma
ci przwrócić stan poprzedni, niech się oni martwią jak to zrobić.

No i wlasnie musiałbym latac, oglądać, umawiać się, kłucić. Chciałbym mieć to na zasadzie jadę, zmieniam, przedstawiam faktury i dziekujemy. Wydaje mi się ze tak to działa rownież z AC a mniej kłopotu.

Rezczoznawca "kazał" zrobić również geometrię zawieszenia

Ideałem było by odstawić na warsztat i odebrać gotowy ...

Data: 2011-01-19 23:11:51
Autor: Tomek Kańka
On 2011-01-19 22:46, Tomek Kańka wrote:

Ideałem było by odstawić na warsztat i odebrać gotowy ...

U mnie teoretycznie było to możliwe, ale ASO Hondy nie porafiło mi
sprzedać takiej opony, bo Pirelli jej już nie produkuje. Zaproponowali
mi dwie troche inne, co mi się nie podobało, bo:

- nie podoba mi siÄ™ idea innych opon na przedniej/tylniej osi
- przewidywałem opór Hestii przy płąceniu za dwie opony.

Ale w sumie, poza tym, że nie było bezgotówkowo, to odbyło się tak, że
zamówiłem opone u wulkanizatora (jak już udało mu się gdzieś w hurtowni
*jedną* taką namierzyć), pojechałem do ASO na geometrię, wziąłem za
wszystko faktury i dziś je zeskanowałem i wysłałem do Hestii mailem.

--
Tomek

Data: 2011-01-20 10:40:12
Autor: z
Tomek Kańka pisze:

Ja właśnie kończę załatwiać taką samą szkodę z AC w Hestii, na razie nie
było żadnych problemów,
Z ciekawości bo nigdy tego nie przerabiałem (na szczęście)
Jeżeli kosztem jest powiedzmy opona + prostowanie felgi to ile % zniżki można stracić? Czy zgłaszanie do ubezpieczyciela z AC się opłaca.

Data: 2011-01-20 11:42:59
Autor: Tomek Kańka
Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a)
Tomek Kańka pisze:

[...]

Nie mam zniżek - samochód w leasingu.

ale nawet przy zwykłym AC może się opłacać, moja oponę udało się kupić
za ok. 900(!) złotych. Jaśli felga byłaby uszkodzona, chciałbym wymainy
na nową, a ASO je sprzedaje po kilka tysięcy.

--
Tomek

Data: 2011-01-21 18:28:43
Autor: Sebastian Biały
On 2011-01-19 21:02, Sebastian Biały wrote:
I druga sprawa, na co się mam powoływać aby sfinansowano mi *obie* opony
na tej osi. Dobra, na kodeks, ale może nie tylko?

Update.

Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem. okazalo się że ... nikt.

OK. Pytam czy zwracają za dwie osie. A gdzie tam. Cytat "za dwie opony to tylko pod nakazem sądu". To stanowisko prawnika. Na pytanie jak mam jeździć z dwoma róznymi oponami na jednej osi odpowiedzi nie uzyskałem.

I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

Jak kogoś interesuje to to wspaniałe miasto nazywamy Mysłowice.

Data: 2011-01-21 18:51:52
Autor: Gabriel 'wilk'
On 2011-01-19 21:02, Sebastian Biały wrote:
[...]

Jesteś pewny, że nikt - to kto odgarnia śnieg i lepi ewentualne dziury - na czyje zlecenie?
OK. Pytam czy zwracajÄ… za dwie osie. A gdzie tam. Cytat "za dwie opony
to tylko pod nakazem sÄ…du". To stanowisko prawnika. Na pytanie jak mam
jeździć z dwoma róznymi oponami na jednej osi odpowiedzi nie uzyskałem.
Niech Ci da to na piśmie na wypadek kontroli lub wypadku jak będziesz na jednej feldze miał np. 3 mm a na drugiej 8 mm :-)
I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...
Jak masz czas to się pomęcz i pochodź po sądach, a sprawę naprawy/zakupu załatw za gotówkę lub z AC.
Zapytam jeszcze raz - byÅ‚eÅ› w ASO lub SKP aby zweryfikować ewentualne inne  uszkodzenia?
Jak kogoś interesuje to to wspaniałe miasto nazywamy Mysłowice.
Nie Mysłowice tylko Dziurowice - widziałem w grudniu na jednym ze znaków przekreśloną sprayem nazwe Mysłowice a pod spodem napis Dziurowice :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-21 19:38:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihcfoe$h2u$1news.onet.pl...
On 2011-01-19 21:02, Sebastian Biały wrote:
[...]

A co z tym AC?
Niech oni się męczą z drogowcami.

Data: 2011-01-25 06:06:37
Autor: Filip KK
Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę z robić to przez ubezpieczyciela AC?

> Update.
>
> Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem.
> okazalo się że ... nikt.

Oczywiście, że nikt. :D

> OK. Pytam czy zwracajÄ… za dwie osie. A gdzie tam.

Nie uwierzę, że na piśmie dostałeś odpowiedź "a gdzie tam" - możesz to zeskanować? (sic!)

> I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
> tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

Zgłosić szkodę o roszczenie do zarządu dróg. Jak nie potrafisz, zatrudnij prawnika.

Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrob ić to przez ubezpieczyciela AC?