Rozwalili się zgodnie z prawem...

Data: 2011-07-29 20:58:07
Autor: Zennon
Rozwalili się zgodnie z prawem...
....a dokładniej prawami fizyki. Żadnych bomb, spisków, helu, mgły tylko twarde prawa fizyki, których nie interesuje, czy lec± PiSowcy, POwcy, czy wycieczka dzieci.

Zennon

Data: 2011-07-29 21:43:45
Autor: the_foe
W dniu 2011-07-29 20:58, Zennon pisze:
...a dokładniej prawami fizyki. Żadnych bomb, spisków, helu, mgły tylko
twarde prawa fizyki, których nie interesuje, czy lec± PiSowcy, POwcy,
czy wycieczka dzieci.

Zennon

no co ty? Antoni dzis powiedzial, ze piloci to Top Guny, szkoleni na najwyzszym wszech¶wiatowym poziomie, a samolot rozbil sie przez bledy (miedzy wierszami - spisek) Rosjan i bledy Tuska (miedzy wierszami - wasala Putina, ktory blagal o zamordowanie prezydenta)

Choc musze przyznac ze Maciarewicz swoja kleske przyjal godnie, nawet dziennikarze zadawali mniej kpiacych pytan widzac ze chory czlowiek dzis byl nieco swiadom tego ze na ogol ma urojenia.

--
the_foe

Data: 2011-07-29 21:52:28
Autor: abc
Rozwalili się zgodnie z prawem...
Choc musze przyznac ze Maciarewicz swoja kleske przyjal godnie,

Jak± klęskę???

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-07-29 22:02:05
Autor: jadrys
Rozwalili siÄ™ zgodnie z prawem...
W dniu 2011-07-29 21:52, abc pisze:
Choc musze przyznac ze Maciarewicz swoja kleske przyjal godnie,
Jaką klęskę???

Dobre pytanie.. Jeżeli ktoś poniósł klęskę to są nimi Polacy. - Wszyscy Polacy.

Data: 2011-07-30 02:18:10
Autor: stevep
Dnia 29-07-2011 o 22:02:05 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-29 21:52, abc pisze:
Choc musze przyznac ze Maciarewicz swoja kleske przyjal godnie,
Jak± klęskę???

Dobre pytanie.. Jeżeli kto¶ poniósł klęskę to s± nimi Polacy. - Wszyscy  Polacy.

A mógłby¶ to u¶ci¶lić, dlaczego to klęska?

--
stevep

Data: 2011-07-30 08:47:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 02:18, stevep pisze:
[...]

A mógłbyś to uściślić, dlaczego to klęska?

To że tak naprawdę nie zrobiono ani kroku w celu rzeczowego wyjaśniwnia tego zdarzenia. Przygotowano tylko jakiś bzdurny raport mający uspokoić opinię publiczną. A prawda pozostaje nadal w Rosji.

Data: 2011-07-30 09:57:32
Autor: stevep
Dnia 30-07-2011 o 08:47:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To że tak naprawdę nie zrobiono ani kroku w celu rzeczowego wyja¶niwnia  tego zdarzenia. Przygotowano tylko jaki¶ bzdurny raport maj±cy uspokoić  opinię publiczn±. A prawda pozostaje nadal w Rosji.

I jaka to prawda?

--
stevep

Data: 2011-07-31 20:28:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 09:57, stevep pisze:

[...]

Przyczyna nienaturalna - zamach.

Data: 2011-07-30 13:00:12
Autor: [He®Sk]
On Sat, 30 Jul 2011 08:47:37 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

To że tak naprawdę nie zrobiono ani kroku w celu rzeczowego wyja¶niwnia tego zdarzenia. Przygotowano tylko jaki¶ bzdurny raport maj±cy uspokoić opinię publiczn±. A prawda pozostaje nadal w Rosji.

 prawde to 96 osob zabralo ze soba do grobu.  co rozumiesz przez "rzeczowe wyjasnienie" - zgodne  z twoja teoria, ze to byl zamach? czy nie rozumiesz,
 ze tu nie chodzi o jakiekolwiek wyjasnienie tylko  gre wyborcza trumnami? tak przy okazji: czy prezes
 odwiedzil chociaz raz od pogrzebu grob brata ?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-31 20:28:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:
On Sat, 30 Jul 2011 08:47:37 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

To że tak naprawdę nie zrobiono ani kroku w celu rzeczowego wyjaśniwnia
tego zdarzenia. Przygotowano tylko jakiś bzdurny raport mający uspokoić
opiniÄ™ publicznÄ…. A prawda pozostaje nadal w Rosji.
[...]

Myślę że nikt z pokładu nie zdawał sobie sprawy z tego że sa celem zamachu. To wiedziała tylko strona rosyjska.
No nie inaczej - to długie czekanie z raportem nie pozostawia wątpliwości czemu to ma służyć.
To akurat nie ma ĹĽadnego znaczenia. To jest sprawa osobista.

Data: 2011-08-01 01:49:14
Autor: stevep
Dnia 31-07-2011 o 20:28:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

MyĹ›lÄ™ ĹĽe nikt z pokĹ‚adu nie zdawaĹ‚ sobie sprawy z tego ĹĽe sa celem  zamachu. To wiedziaĹ‚a tylko strona rosyjska.
No nie inaczej - to dĹ‚ugie czekanie z raportem nie pozostawia  wÄ…tpliwoĹ›ci czemu to ma sĹ‚uĹĽyć.
To akurat nie ma ĹĽadnego znaczenia. To jest sprawa osobista.

Sam to wymyśliłeś guciu?

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-01 20:30:33
Autor: [He®Sk]
On Sun, 31 Jul 2011 20:28:33 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Myślę że nikt z pokładu nie zdawał sobie sprawy z tego że sa celem zamachu. To wiedziała tylko strona rosyjska.

 albo ktos chacial by tak myslano. zgadnij kto?

No nie inaczej - to długie czekanie z raportem nie pozostawia wątpliwości czemu to ma służyć.

 moim zdaniem cala zabawa zacznie sie przed wyborami.

To akurat nie ma ĹĽadnego znaczenia. To jest sprawa osobista.

 tak. prezesa i jego przydupasow.  pozostale rodziny szanuja smierc swoich bliskich.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-07-29 22:31:29
Autor: pluton
Rozwalili się zgodnie z prawem...
> Choc musze przyznac ze Maciarewicz swoja kleske przyjal godnie,

Jak± klęskę???

życiową.

Nullification

Data: 2011-07-29 21:53:03
Autor: narciasz

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:j0v2hf$7ka$1news.dialog.net.pl...
[...]

Na "Zespol Macierewicza" dobry jest czosnek. Ponoc?

-- the_foe

Data: 2011-07-30 06:16:41
Autor: stevep
Dnia 30-07-2011 o 03:53:03 narciasz <narciasz@o2.pl> napisał(a):

[...]

Lepsza ma¶ć na szczury. '<

--
stevep

Data: 2011-07-30 07:30:26
Autor: [He®Sk]
Rozwalili się zgodnie z prawem...
On Fri, 29 Jul 2011 20:58:07 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

...a dokładniej prawami fizyki. Żadnych bomb, spisków, helu, mgły tylko twarde prawa fizyki, których nie interesuje, czy lec± PiSowcy, POwcy, czy wycieczka dzieci.

Zennon

 na dodatek na wlasne zyczenie. tylko niewinnych ludzi zal.