Data: 2013-06-06 15:22:32 | |
Autor: Baczek | |
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie. | |
Pytanie brzmi tak. co z tym zrobić... Czy uderzać do sprzedającego i jak to zrobić bo przecież gość może się wyprzeć. czy do serwisu w którym on to robił i im robić awanturę? Może ktoś miał takie >doświadczenia? Jak dochodzić swoich praw... bo to minęły dwa tygodnie i 300 km. Zorientować się ile bedzie kosztowała naprawa i naprawiać, albo sprzedać tak jak jest |
|
Data: 2013-06-06 06:53:25 | |
Autor: Piotr Zagórowski | |
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie. | |
Zorientowaďż˝ siďż˝ ile bedzie kosztowaďż˝a naprawa i naprawiaďż˝, albo sprzedaďż˝ tak jak jestnie, no sprzedać? nie... silnik cały z wymianą ok 1600 zł. Chodziło mi bardziej czy walczyć ze sprzedającym albo z serwisem w którym on robił sprzęta. Piotrek |
|
Data: 2013-06-06 20:22:06 | |
Autor: ErneST | |
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie. | |
W dniu 2013-06-06 15:53, Piotr Zagórowski pisze:
Chodziło mi bardziej czy walczyć ze sprzedającym albo z serwisem w którym on robił sprzęta. Podejdź z umową do rzecznika praw konsumenta, najlepiej Ci doradzi co zrobić. Zazwyczaj urzędują w Starostwach Powiatowych. -- Pozdrawiam ErneST |
|
Data: 2013-06-06 20:26:47 | |
Autor: Baczek | |
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie. | |
Użytkownik "ErneST" <ernestr@wp.pl> napisał w wiadomości news:51b0d34d$0$1450$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-06-06 15:53, Piotr Zagórowski pisze: Może jechać, ale słabo to widzę, żeby teraz dało się udowodnić, że sprzedający coś zataił, a serwis świadomie o tym nie powiadomił |
|