Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.

Data: 2013-06-06 20:31:17
Autor: zbigi
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.
Piotr Zagórowski napisał(a):
Hejka wszystkim.
Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem Fazerkę z 2004 roku ok 35000 przebiegu.
[...]
Porobiłem fotki więc jest dokumentacja.

Ale jaka tulejka? Co to za tulejka? Skąd się tam wzięła?
--
zbigi

Data: 2013-06-07 01:58:15
Autor: Piotr Zagórowski
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 20:31:17 UTC+2 użytkownik zbigi napisał:

Ale jaka tulejka? Co to za tulejka? Skąd się tam wzięła?

no właśnie... mogę Ci fotki podesłać na priva... jakaś naprawdę dziwna rzecz. Jeszcze gdyby ktoś grzebał, zamknął, odpalił i byłaby taka rzecz... nic dziwnego... spier...lił przy składaniu. ale ta maszyna zrobiła kilkaset kilometrów. tzn. ja 300 a poprzedni właściciel to nie wiem ile nakręcił od serwisu.

Podejdďż˝ z umowďż˝ do rzecznika praw konsumenta...

no i to jest może dobry pomysł. spróbować warto.
sprzedający mógł w ogóle nie wiedzieć. sam był od chyba trzech lat użytkownikiem tego sprzętu.

Piotrek

Data: 2013-06-07 02:22:17
Autor: zarafiq
On Friday, 7 June 2013 09:58:15 UTC+1, Piotr Zagórowski  wrote:
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 20:31:17 UTC+2 użytkownik zbigi napisał:
> Ale jaka tulejka? Co to za tulejka? Skąd się tam wzięła?
no właśnie... mogę Ci fotki podesłać na priva...
[...]

Wrzuć na jakiś foto-hosting i podziel się linkiem na grupie.
Parę osób na pewno chętnie rzuci okiem.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2013-06-07 02:30:28
Autor: Piotr Zagórowski
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.

Wrzuć na jakiś foto-hosting i podziel się linkiem na grupie.

Parę osób na pewno chętnie rzuci okiem.

Ok. ale w weekend.
Piotrek

Data: 2013-06-11 02:08:27
Autor: Piotr Zagórowski
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.

> Parę osób na pewno chętnie rzuci okiem.

https://picasaweb.google.com/118055182009954890672/Silnik?authuser=0&feat=directlink

jakby linka nie działała to proszę o info

Data: 2013-06-11 11:49:41
Autor: Kuczu
W dniu 2013-06-11 11:08, Piotr ZagĂłrowski pisze:

Parę osób na pewno chętnie rzuci okiem.

https://picasaweb.google.com/118055182009954890672/Silnik?authuser=0&feat=directlink

jakby linka nie działała to proszę o info

Wyglada jak tulejki ustalajace z obudowy filtra powietrza. Komus wpadli do filtra gdy skrecal obudowe i je zassalo do silnika.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-06-11 14:03:26
Autor: BUNIEK
Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.
https://picasaweb.google.com/118055182009954890672/Silnik?authuser=0&feat=directlink

jakby linka nie działała to proszę o info
Wygada jak tulejki ustalajace z obudowy filtra powietrza. Komus wpadli do filtra gdy skrecal obudowe i je zassalo do silnika.

Az poszukałem i faktycznie możesz mieć racje przy opaskach zaciskowych są chyba te same lub to nawet te.
Z drugiej strony niezły zonk, wątpię aby ktoś to specjalnie zrobił.

http://x.cloudsdata.net/1f/images/products/large/4df875b85a6c9_AIR_BOX_3_.JPG

Szkoda maszyny.

Buniek
Honda CBF 500.

Data: 2013-06-07 11:20:13
Autor: krak
W dniu 2013-06-07 10:58, Piotr Zagórowski pisze:

sprzedający mógł w ogóle nie wiedzieć. sam był od chyba trzech lat użytkownikiem tego sprzętu.

Wpierw żeby kogokolwiek pozywać musisz wiedzieć co się w tym silniku stało.
Potem musisz udowodnić sprzedającemu, serwisowi, że wada była ujawniona przed sprzedażą i znana sprzedającemu.
Potem musisz udowodnić, że nie zostałeś o niej poinformowany...

Rozwalony silnik dwa tygodnie po kupnie.