Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [D艁UGIE] Rozwi膮zanie "k艂贸tni" na P MS z roku 2003 - Czy maj膮c 0,5 promila na rowe rze mo偶na wybroni膰 si臋 z stricte karnej odpo wiedzialno艣ci.

Data: 2011-05-27 00:56:04
Autor: Filip KK
[D艁UGIE] Rozwi膮zanie "k艂贸tni" na P MS z roku 2003 - Czy maj膮c 0,5 promila na rowe rze mo偶na wybroni膰 si臋 z stricte karnej odpo wiedzialno艣ci.
W dniu 2011-05-26 21:15, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

To jak ? Dotar艂 kto艣 do ko艅ca i obstawi tre艣膰 wyroku ? Dla osoby, kt贸ra
strzeli dok艂adnie w czas pozbawienia prawa jazdy i wysoko艣膰 grzywny -
stawiam butelczyn臋 Finlandii ;)

Czy wliczamy w to koszty s膮dowe?

Data: 2011-05-27 01:00:00
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-27 00:56, Filip KK pisze:

[...]

Ni.

Obstawiamy:

a) Na ile pozbawiono wolno艣ci o ile pozbawiono.
b) Jak膮 grzywn臋 na艂o偶ono o ile na艂o偶ono.
c) Na ile zabrano PJ o ile zabrano.

Abstrakcji nie doliczamy, czyli je艣li pozbawiono wolno艣ci -wystaczy trafi膰 ile, nie trzeba trafi膰 na ile zawieszono, o ile zawieszono ...
--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (u偶ywane par臋 razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-26 23:41:03
Autor: Rafa艂 Grzelak
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

Abstrakcji nie doliczamy, czyli je艣li pozbawiono wolno艣ci -wystaczy
trafi膰 ile, nie trzeba trafi膰 na ile zawieszono, o ile zawieszono ...

a) 0
b) 3000 za klocenie sie z sadem zamiast grzeczne przyznanie sie do winy
juz na pierwszym widzeniu
c) pol roku

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-27 01:48:21
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-27 01:41, Rafa艂 Grzelak pisze:

[...]

Zaczynam  wali膰 podpowiedziami:

a) 0
b) 3000 za klocenie sie z sadem zamiast grzeczne przyznanie sie do winy
juz na pierwszym widzeniu
c) pol roku

Trafi艂e艣 na 100 % jedn膮 odpowied藕. Co globalnie oznacza PUD艁O.

Ehhhh, patrz臋 teraz bez emocji na sytuacj臋, bo lat troch臋 min臋艂o, ale w zakresie tego co pisano w贸wczas na PMS - rozbie偶no艣膰 zda艅 jak i oceniania mojej postawy by艂a zbli偶ona - od szafotu po uniewinnienie :)

Data: 2011-05-27 02:19:41
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-27 01:48, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

[...]

Generalnie to Ci powiem tak.. Jeste艣 winny mnie jak i *mojej* drugiej cz臋艣ci chusteczki do wytarcia laptop贸w, po tym jak przeczytali艣my Twoje aukcje! :D

Pozdrawiam :)

Data: 2011-05-27 02:27:18
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-27 02:19, Filip KK pisze:

Generalnie to Ci powiem tak.. Jeste艣 winny mnie jak i *mojej*
drugiej cz臋艣ci chusteczki do wytarcia laptop贸w, po tym jak
przeczytali艣my Twoje aukcje! :D

1. Nie moje aukcje :)
2. Mam nadziej臋, 偶e aukcja z iPodem by艂a czytana jako ostatnia - czyli w prawid艂owej kolejno艣ci :)

3. Aukcje nie maj膮 charakteru  "zarobkowego" - ca艂y hajs idzie na "unowocze艣nianie" RZ脫KA aby m贸g艂 w ramach Z艁OMBOLU (charytatywnej imprezy) dotrze膰 do Szkocji :)

Wi臋c mo偶esz kupi膰 fele od beemki do tego swojego malucha ;P

Data: 2011-05-27 02:30:35
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-27 02:27, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Niestety do mojego malucha te pientnastki by nie wszed艂y :P

Data: 2011-05-27 02:37:40
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-27 02:30, Filip KK pisze:

Niestety do mojego malucha te pientnastki by nie wszed艂y :P

To mo偶e przynajmniej co艣 z asortymentu erotycznego ? Na upartego mask臋 przeciwgazow膮 przepierzemy, wysuszymy i za艂膮czymy do filtra ... a n贸偶 widelec kobita lubi gum臋 od uszu po pi臋ty :P

Data: 2011-05-27 01:19:25
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-27 01:00, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

[...]

Ja obstawiam tak (bez mandatu za zakaz):

a) nie pozbawiono wolno艣ci
b) 500 z艂.
c) 1 rok.

A moje kochanie obstawia tak:

a) p贸艂 roku w zawiasach na 3 lata
b) 500 z艂
c) 3 lata.

Kt贸re wygra艂o z nas flaszk臋? :P

Pozdrawiam :)

Data: 2011-05-27 01:23:43
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-27 01:19, Filip KK pisze:

[...]

S艂usznie - bo si臋 patafiany skoncentrowa艂y na akcji *pijany kierowca* i 偶adnych konsekwencji za zakaz nie ponios艂em.

a) nie pozbawiono wolno艣ci
b) 500 z艂.
c) 1 rok.

No to Pud艂o. Flaszka coraz zimniejsza.

A moje kochanie obstawia tak:
a) p贸艂 roku w zawiasach na 3 lata
b) 500 z艂
c) 3 lata.
Kt贸re wygra艂o z nas flaszk臋? :P

呕adne/Rzadne (jako, 偶e Was dwoje - mo偶ecie wybra膰 poprawn膮 pisowni臋!) :)

Flaszka si臋 mrozi.

Btw - nied艂ugo kolejny konkurs w zwi膮zku z wyrokiem za "skr臋t z lewego pasa w prawo" z Globusowej w Wa艂owick膮, kt贸ry tu r贸wnie偶 opisywa艂em, i dyskusja by艂a r贸wnie burzliwa :)

Data: 2011-05-27 16:05:35
Autor: radekp@konto.pl
[DGIE] Rozwi眤anie "k丑tni" na PMS z roku 2003 - Czy maj眂 0,5 promila na rowerze mo縩a wybroni si z stricte karnej odpowiedzialno禼i.
Fri, 27 May 2011 01:23:43 +0200, w <irmndv$jqm$1@node2.news.atman.pl>, "Rafa
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa(-a):

Btw - nied硊go kolejny konkurs w zwi眤ku z wyrokiem za "skr阾 z lewego pasa w prawo" z Globusowej w Wa硂wick, kt髍y tu r體nie opisywa砮m, i dyskusja by砤 r體nie burzliwa :)

To podaj to szybko, bom ciekawy :).
A obstawiam jak Albercik 0/500/0.

Data: 2011-05-27 09:26:25
Autor: LEPEK
[...]

zero
b) Jak膮 grzywn臋 na艂o偶ono o ile na艂o偶ono.
500
c) Na ile zabrano PJ o ile zabrano.
3 miesi膮ce

?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-27 12:33:29
Autor: Albercik
W dniu 27.05.2011 01:00, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

a) Na ile pozbawiono wolno艣ci o ile pozbawiono.
Zero
b) Jak膮 grzywn臋 na艂o偶ono o ile na艂o偶ono.
pi艅cet